Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Jo men låt dem avrätta mig då utan att det måste vara en olycka , ska jag leva så här 20 år till så lär det vara sak samma , jag ger mig aldrig mot dessa torterare /under all heder hotare etc och visst finns de säkerligen här där man ska kunna skriva "fritt", ......
Denna tanke tror jag att de flesta TI's får ibland (och jag förstår varför du ger uttryck för den):
Men varför dödar de mig inte bara nu direkt, varför denna långa utdragna tortyrprocess?
Har insett sedan länge att de som styr upp GS och håller i trådarna bakom kan inte vara annat än fullblodiga psykopater som faktiskt njuter av att se andra lida, så jag tror inte att de vill bli av med sina tortyrobjekt i första taget. Det är dessa psykopater som egentligen skulle behöva omfattande psykiatrisk vård (och inte deras offer, vi TI's) men jag är ganska så övertygad om att de inte kan förändra sig. De är och förblir psykopater. De tycks även vara besatta av tankar på hämnd. Är det någon som har gjort eller sagt något som sätter käppar i hjulet för deras planer på total dominans så kommer de inte att tveka en sekund när det gäller att tänka ut mer eller mindre brutala och långtgående hämndaktioner.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Lite mer allmänna reflektioner om GS som jag och även andra har uttryckt tidigare, men som nog tål att upprepas igen, för det kanske finns de som läser denna tråd men som inte har läst de tidigare trådarna om GS på detta forum:
En annan anledning till varför GS-folket fortsätter är att de experimenterar med olika tortyrmetoder för att se hur psyket hos en människa reagerar under lång tid av psykisk terror och även hur kroppen reagerar. De vill säkert dokumentera t ex hur lång tid det tar för en människa att klappa ihop eller brytas sönder och samman under den helvetiska stress som gangstalking ju faktiskt innebär. Ytterligare en anledning är säkert att de försöker driva TI's till vansinne så att de ska förtäras av ilska och plötsligt göra något aggressivt kriminellt utspel.
Studerar man noga vad GS-ligan håller på med så blir det snart mycket klart att de älskar att projicera över sina egna sjukliga karaktärsdrag på TI's och anklaga oss för saker som jag ärligt talat tror att de själva är inblandade i. Är övertygad om att de har spridit ut rena lögner och förtal om mig och alla som är TI's för att få med sig ett stort antal perps i trakasseringen. Något av följande kan de säkert ha tutat i dem att jag/vi är:
* en pedofil
* en prostituerad
* en knarklangare
* en grovt kriminell person
* eller något annat liknande
Det mest vanliga tror jag är att de sprider falska rykten om att TI's är pedofiler.
Om jag ska svara för mig själv så är jag inget av ovanstående och har heller aldrig varit och tänker aldrig någonsin bli. De intryck som jag får när jag lyssnar på andra TI's vittnesmål är att de som verkligen är äkta TI's de är ofta vänliga personer med en fredlig läggning och de är alltså inga dåliga personer som förtjänar att torteras, smutskastas, experimenteras på, förtalas, förlöjligas, mobbas, isoleras, osv, osv. Alla har vi väl gjort en mängd misstag under livets gång, men det är ju mänskligt, så ingen är ju perfekt.
Om folk luras att tro att de gör "gott" genom att hjälpa till i gangstalkingen av (eller "hålla ett öga på") någon som enligt deras uppdiktade lögner ägnar sig åt pedofili kan jag tänka mig att många människor ställer upp och deltar utan att ifrågasätta den budbärare som kommer med erbjudandet och som säkerligen intar någon slags auktoritär roll. De flesta människor vågar inte ifrågasätta auktoritet och litar blint på att det som förmedlas i sådana sammanhang är den absoluta sanningen.
Dessutom har jag förstått att det också innebär att de som ställer upp som perps får världsliga belöningar för besväret. Har upprepade gånger blivit vittne till hur de perps som inte längre är aktuella som perps i mitt liv plötsligt flyttar till en ny mycket flashigare adress, plötsligt har "införskaffat" en ny och mycket lyxigare bil och liknande saker. Detta mönster har jag sett uppträda om och om igen; och alltför ofta för att det ska kunna kallas för tillfälligheter.
Tror även att många brottslingar värvas som perps kanske med erbjudandet om att slippa straff för något som de själva har gjort. De kanske t ex erbjuds en lägenhet precis intill en TI med hyran betald mot att de går med på att hålla koll på denna TI samt delta i de kriminella handlingar som utförs gentemot honom eller henne. Eller att de kanske rentav tvingas in i en sådan situation mot sin egen vilja.
På ett mycket djupare plan handlar GS enligt mig om andlig krigsföring mot de som bär på himmelrikets oförstörbara frö inom sig (The Kingdom of Heaven is Within) och som har förmågan att använda sig till största delen av hjärnans neokortex istället för reptilhjärnan i sina tankeprocesser. I grund och botten handlar det om andlig krigsföring mellan de som är som maskiner (de själlösa) och de besjälade människorna. Det är maskintyperna som har startat kriget, det är de som underhåller kriget och som vill ha krig, medan besjälade människor oftast (kan finnas undantag) önskar sig en fredlig värld utan ett psykopatiskt kontrollstyre baserat på lögner och bedrägerier. Besjälade människor är under ständig attack i den här världen. Gangstalking är en form av extrem attack mot de besjälade - så ser jag på detta fenomen.