Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Oj då, du verkar ha en ganska stor organisation efter dig. Inte illa med en organisation som har infiltrerat posten, arbetsförmedlingen, chefen, läkare och till och med hälsokostaffärer. Hur är det med Clas Ohlson - tror du att det finns GS där också?
Låter ganska dyrt. Och fullständigt osannolikt. Jag tror du har en ganska brant uppförsbacke för att få folk att ta dig på allvar. Och du har definitivt inte lyckats övertyga mig om att organiserad GS förekommer.
Dyrt? Inte för dessa, eller deras "svågrar" som förlorar sina platser runt köttgrytorna om detta kommer fram.
Jag har inte tid att svamla, i november (korrigerat) går jag i konkurs efter nästan 20 års under existensminimum, även utmätningar har de hård dragit .
30 år gamla fodringar som hamnat hos kronofogden gör det lättare för dem att trakassera förutom med läkarvård för lätt korrigerade åkommor som inte gjorts mycket åt. Lite pengar = man har svårt att koppla ihop tex ett larm, skaffa glasögon med kamera i , köpa smartphones med kamera och ljud upptagning i , åka och besöka bekanta , isolerad helt enkelt.