Citat:
Att det har med intuition att göra är givet tycker jag. Jag kan tänka mig att det här är en form av "Super Soldier"-program för att utsätta ens sinne för omänskliga förhållanden i syfte att utveckla ett "sjätte sinne".
Underrättelse, militären & kulter/kyrkor/sällskap är intresserad av fenomenet om övernaturlig förmåga så det förefaller troligt att de på en högre nivå stöttar operationen som har med saken att göra - här är var samhället enkelt övertygas att delta (om det handlar om det; trots allt är det psykologisk krigföring vi de facto diskuterar).
Jag har förlorat miljontals kronor & snart 10 år av mitt liv till en okänd grupp som använt mitt liv i deras syfte. Jag kan inte ens dejta online utan att de tar kontakt med kvinnorna så småningom! Det är ett förödande skit för ens hälsa.
Underrättelse, militären & kulter/kyrkor/sällskap är intresserad av fenomenet om övernaturlig förmåga så det förefaller troligt att de på en högre nivå stöttar operationen som har med saken att göra - här är var samhället enkelt övertygas att delta (om det handlar om det; trots allt är det psykologisk krigföring vi de facto diskuterar).
Jag har förlorat miljontals kronor & snart 10 år av mitt liv till en okänd grupp som använt mitt liv i deras syfte. Jag kan inte ens dejta online utan att de tar kontakt med kvinnorna så småningom! Det är ett förödande skit för ens hälsa.
Är det inte så att kvinnor slutar dejta dig eftersom de inser att du inte har alla hästar hemma och påstår att du förföljs trots inga bevis? Trots att jag frågat om varför kan du inte berätta varför du förföljs.
Super soldier.... Du måste sluta titta på dåliga filmer. Har varit soldat i 20 år, tjänstgjort i 6 olika länder och deltagit i operationer på operativ och taktisk nivå med 17 olika nationer. Har haft både Svenskt och Nato top secret godkännande samt under 3 månader kodword secret. Det närmaste jag kommit en Super Soldier var när jag träffade en kille som sprang milen på 31 minuter, dock kunde han inte träffa en lada inifrån med AK:n.
Det finns ingen gangstalking, Zersetzung kräver oerhörda resurser i personal. Och om du tror att någon förföljer dig via mobilen, lämna den hemma då!