Citat:
Ursprungligen postat av
Trintignant
Jag tror syftet med attackerna är att få objektet självt att berätta på vilket sätt de är ett hot eller skulle kunna vara ett hot mot något (väst) - eller inte är ett hot. De vill veta vad man tänker för att avvärja framtida hot mot rikets säkerhet.
Sannolikt har man också blivit smutskastad av någon som antingen vill en illa eller är extremt rädd för det som de tror att man i framtiden skulle kunna företräda.
Förresten är det nog rätt misstänkt i deras ögon eftersom du skrev att din familj aldrig medvetet skulle samarbeta med västlig säkerhetstjänst. I deras ögon är du då sannolikt Putinvänlig, en högintelligent farlig sådan - en ledartyp som de vill rekrytera till väst innan FSB hinner före.
Jag tror verkligen att det handlar om det, hot ifrån främmande makt etc. Det är ju allmänt känt att säkerhetstjänster arbetar såhär. Alternativt då religon för din del beroende på hur religiösa din familj är.
Anledningen att de håller på med en massa annat är för att se om man lät dras in i konspirationsteorier, om man lätt blir utsatt för honeytraps, etc etc.
De lockar tjejerna som de skickar på en med ens DNA (om de är intelligenta - vilket de sannolikt är) samt annat, att man är en bra person etc.
De tycker säkert inte illa om en (utan kan tvärtom tycka bra om en) - det handlar inte alls om det - utan det handlar om att avvärja eventuella framtida hot och i stället utvinna potentialen på olika sätt (win win för alla i slutändan). Olika agenter som tagit hand om en är väl annars som folk är mest; de gillar en på vissa sätt och ogillar en på andra, en del gillar en mera och en del gillar en mindre.
Allt handlar i slutändan om västerlandet och våra konstitutioner, våra sätt och leva, våra affärshemligheter etc.
De har hållit på sedan gymnasiet & därmed tvivlar jag på att SÄPO startade det. Men sedan år 2013 tog det till en helt annan nivå med fokus på en specifik tjej som verkade vara start på deras öppna operation - hon är precis som du påstår: väldigt intelligent. När jag träffade henne under en middag så var hennes beteende överraskande; love-bombande. Det var inte första gång tjejer hade udda beteende; redan på gymnasiet började det visa sig: tjejer som även stalkade mig på skolan; att jag blir inbjuden till föreställningar för att senare ha "kul".
Märkliga saker började hända fr.o.m. år 2005/2006 ungefär då GS & TI började bli uppmärksammat online därav undrar jag om denna operation börjades samtidigt världen över? Det verkar så; därmed är det inte SÄPO i första hand men ett internationellt samarbete.
Mycket ryktas att Frimurare är grundnätverket bakom GS; dessa finns oftast i myndigheter & militären; positioner i samhället. Högrankade finns därmed ofta i höga positioner. Sedan har jag insett att sådana hemliga sällskap sysslar mycket med spirituell & psykologisk utveckling a.k.a. beteende- & trossystemutveckling.
I min mening är GS ett artificiellt "krig" skapat att föra in utvalda personer i en falsk realitet där exempelvis vänner & familj ska ha privatinformation om dig i syfte att utföra en psykologisk operation enligt agenda så en utvald SJÄLV drar slutsatser - därmed kan de inte säga vad de vill eller vilka de är men en person måste själv ta slutsats. Familj & vänners uppgift är att skapa en falsk realitet med falsk data & falska erfarenheter.
Jag har själv varit på jobbintervju där VD:n var med på GS därmed är prioriteten för denna grupp att utverka operationen framför att en utvald har ett riktigt jobb, en partner, lugn, fred, ekonomisk stabilitet etc. - det är kontraproduktivt om de vill neutralisera en genom provokation & sabotage samt gaslight med lögner & allmän idioti. Deras agenda går FÖRE allt annat men det verkar inte gå före ens fria vilja vilket tyder på att de har en spirituell eller psykologisk syn på operationen där de inte kan tvinga eller döda någon men det måste hända via väldigt sofistikerade psykologiska operationer.
Därmed har du som måltavla alternativet att "ignorera det" men i realitet är det omöjligt då de saboterar ens liv om en inte är vaksam med operationen i baktanken.
Sedan har svarta människor en speciellt plats i GS-TI-sällskapet. Jag har ännu inte klurat ut det hela men svarta har historiskt sett attackerats direkt av FBI (COINTELRPO) & andra säkerhetstjänster för att de är biased mot amerikanska staten mycket som serber är. GS-propagandan online påstår att svarta är de riktiga israeliter av Israel men mer än så vet jag inte - verkar vara högerextrema som anser att Guds utvalda blir jagade av Satans makter på jorden såsom FBI eller CIA. Aaron Alexis, Myron May & Gavin Long var alla svarta samt så är väl Sebastian Manitski av judisk härkomst sett till efternamnet.
Det är ett djupt misstag att inte inse at världens eliter har en egen tro & religion som de agerar irrationellt från. Av att dömma från Illuminatiexperter som Leo Zagamy & Fritz Springmeier så tror de på kraften av Lucifer (Satan) vilket är en spirituell kraft som vissa kulter/sekter vill emulera. T.ex. skriver f.d. CIA-vetenskapsmannen Dr Robert Duncan i sin bok "How to tame a Demon" (som är en nyckelmedlem i GS-/TI-sällskapet) att staten utvecklat ett A.I. som kallas S.A.T.A.N. - typ "Silent Assasination Technology..." men det jag tror är att det är mestadels propaganda att föra vidare den agenda vilka dessa har vilket är att skapa en falsk realitet som ska likna biblisk verklighet (antrosofi) som betyder att övertyga utvalda att en spirituell värld finns (därav "Earth Angel") där Gud/Satan & änglar/demoner är verkligen därav "konstiga/udda beteenden".
Intressant är hur de blixtsnabbt tar kontakt med personer en träffar on- & offline; meningen ÄR att det ska se övernaturligt ut därmed är det menat att se irrationellt eller ologisk ut om en inte ser det utifrån en spirituell verklighet. Dock de som samlar data & använder den är INTE den spirituella värld med en kult/sekt inom en topphemlig operation inom t.ex. NSA vars uppgift är att utföra psykologiska operationer världen över på specifika personer. Men de utför det på hela samhällen & därmed är operationen klassificerat över Top Secret vilket betyder att endast få celler Deep State har kunskap om det; det är en känslig operation då det handlar om att hjärntvätta samhällen världen över vilket är en form av psykologisk krigföring som är då klassat som att föra krig på svensk mark mot svenska medborgare men staten tror att det handlar om religion eller så använder de religion för att rättfärdiga ett de facto krig mot måltavlor. Det handlar alltså om att lura lokala grupper såsom familj, vänner, bekanta etc. att det handlar om religion eller hälsa medan det egentligen handlar om psykologisk krigföring á la Zersetzung med informatörer & infiltration.
Jag vet vad min sociala krets tror att det handlar om. De har inte en aning att huvudmännen är de som styr samhällen bakom kulisserna. Min familj vet det vid det här laget.
Återigen: varför bryr sig SÄPO om mitt kärleksliv? Det bästa sättet att hitta en partner av högt värde att själv vara av högt värde; inte arbetslös, mentalt ostabil, deprimerad, trakasserad, utan vänner etc. Det är motsägelsefullt. Mer troligt är det att de använder tjejer för att utföra påverkan på en djupare plan eftersom en partner kan på riktigt skada en djupt emotionellt & därmed är det livsfarligt.
Om något vill de radikalisera en genom att förstöra en för att ge en annan förklaring eller verklighet. Jag tror inte att de vill förhindra något - det är propaganda för deras skull att försvara den riktig onda agenda bakom operationen vilket är Zersetzung - att förstöra ens liv via ens sociala krets. Det är vad som är uppenbart.
Det finns mycket jag inte skrivit här. Jag är dock 100% säker att jag är en måltavla i en GS-operation vilket jag haft chans att bekräfta varje dag sedan år 2017.
Frågan är vad syftet är & varför; vad är sant & falskt. En kult/sekt går typiskt inte bakom ens rygg som en säkerhetstjänst i över 15 år men inget säger att en kult/sekt finns i Deep State som använder SÄPO-resurser eller deras egna via medlemmar i Sverige. SÄPO låter precis som en del av propaganda att skylla på staten istället för en kult/sekt vars syfte är att radikalisera genom hat mot staten eller Satan; att en är "fel " & måste med alla medel förändras men då förändras enligt deras önskemål vilket familjen håller med om.
Utan tvekan har de haft uppsikt om mig sedan senaste tidiga tonår för min del.