2021-04-12, 10:33
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är din tolkning. Läkarens tolkning var att du var sjuk och behövde vård .

Hemskt ledsen men nej. Vi kan inte läsa folks tankar.

Jo, det går visst att läsa folks tankar och fjärrskåda våra aktiviteter. Det är något du måste vakna upp till. Det är en andlig mognad att kunna använda det på ett vuxet och ansvarigt sätt. Min upplevelse är att det missbrukas på individers bekostnad av dessa gäng. Förr eller senare så måste alla möta denna utmaning. Telepati, fjärrskådning och upplysning är verkligt.

Hoppas du blir väckt med en kyss från det gudomliga istället för att få en kallsup som jag fick det.
Citera
2021-04-12, 10:40
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
. Telepati, fjärrskådning och upplysning är verkligt.

Detta skadar de som haft erfarenhet av metoderna.
Citera
2021-04-12, 10:45
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Detta skadar de som haft erfarenhet av metoderna.

Ja, för det missbrukas av världsordningen och används för att skada eller förslava mänskligheten. När jorden blir ett paradis så kommer allt sådant att vara nöjsamt och positivt. Telepati kommer att vara trevligt och tankeläsning kommer bara att användas för att gott för alla.

Nu är det en mardröm utan dess like. Det är fruktansvärt vilka varelseplågare som finns i världen. Helt otroligt deprimerande!
Citera
2021-04-12, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Jo, det går visst att läsa folks tankar och fjärrskåda våra aktiviteter. ...

Nu befinner sig diskussionen på stadiet där du säger jo och vetenskapen säger nej. Och så kan vi ju hålla på i all evig tid. Jo, nej, jo, nej...

Det vore betydligt mer konstruktivt om du i stället utvecklade hur du vet att det går att läsa tankar. Har du t.ex några vetenskapliga studier som visar att tankeläsning är möjlig? Några publicerade artiklar eller några auktoriteter inom området som ger stöd för din tes?
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-04-12 kl. 11:03.
Citera
2021-04-12, 11:01
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det jag minns är att någon anonymt tog kontakt med dem angående mina klagomål om att bli övervakad, förföljd & trakasserad.

Där måste du ju förstå att om du varit trakasserad och ventilerat det, så har folk oroat sig och tom ringt polis inte för att de är emot dig utan oroar sig och vill ditt bästa.

Bara det att om du är verkligt utsatt så räknar utföraren med detta agerande från omgivningen och din misstankar. Du måste tänka "blod är tjockare en vatten " och fokusera på var det började på riktigt , inte bara en mobbing utan var det startade ( kanske de såg att du var utsatt i skolan och bara fortsatte på det spåret ? ) , annars kan du lika gärna lägga ner.

Läs om Zersetzung så inser du att det är inte den utsatte som ska bli lurad i första hand utan omgivningen och den utsatte blir uttröttad, och samlar du inte korrekt information så kommer dessa ha dej som ett säkert lugnt tryggt försörjnings mål tills deras pension och nästa kommer avlösa dem.

Orsak?
1 du vet något om dem

2 de är rädda för ditt intellekt och att de har gjort något mot någon nära dej och deras väg är att sysselsätta dig för att du inte ska ha tid att snoka
https://www.svtplay.se/video/28496337/valdtagen-av-polisen

3 de har dej som övningsobjekt
Senast redigerad av regafra 2021-04-12 kl. 11:07.
Citera
2021-04-12, 12:15
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Där måste du ju förstå att om du varit trakasserad och ventilerat det, så har folk oroat sig och tom ringt polis inte för att de är emot dig utan oroar sig och vill ditt bästa.

Bara det att om du är verkligt utsatt så räknar utföraren med detta agerande från omgivningen och din misstankar. Du måste tänka "blod är tjockare en vatten " och fokusera på var det började på riktigt , inte bara en mobbing utan var det startade ( kanske de såg att du var utsatt i skolan och bara fortsatte på det spåret ? ) , annars kan du lika gärna lägga ner.

Läs om Zersetzung så inser du att det är inte den utsatte som ska bli lurad i första hand utan omgivningen och den utsatte blir uttröttad, och samlar du inte korrekt information så kommer dessa ha dej som ett säkert lugnt tryggt försörjnings mål tills deras pension och nästa kommer avlösa dem.

Orsak?
1 du vet något om dem

2 de är rädda för ditt intellekt och att de har gjort något mot någon nära dej och deras väg är att sysselsätta dig för att du inte ska ha tid att snoka
https://www.svtplay.se/video/28496337/valdtagen-av-polisen

3 de har dej som övningsobjekt

Utan tvekan är det en kult/sekt/order eller liknande bakom mitt fall - det är vad min familj & vänner tror. Jag är övertygad att de samarbetar med staten eller har infiltrerat staten i positioner där de får denna makt att komma undan med det öppna psykologisk krigföring mot individer de bedömer måste utsättas. De är sannolikt luciferdyrkare & en del av "Illuminati". Om sådan hemlig teknik existerar används det av denna hemliga grupp. Dr. Michael Aquino var nog del av gruppen (rykten går att han dog förra året).
Senast redigerad av RiktigTI 2021-04-12 kl. 12:42.
Citera
2021-04-12, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Försök att höra på dig själv: ”hjärnchip, drönare, CIA och strålkanoner.” Ser du inte hur världsfrånvänt det är?

På vilket sätt?

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Snälla svara mig på detta, existerar förföljsemani över huvudet taget? Om det gör det, hur yttrar den sig?

Existerar bevis?
Citera
2021-04-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du beskyller läkare för att var med i den världsomfattande konspirationen. Vad du i stället borde göra är att reflektera en stund på om de möjligen kan ha ställt rätt diagnos.

Jag beskyller inte alla läkare för att medvetet vara med i någon världsomfattande konspiration. Människor kan dock i olika grad manipuleras att tänka och agera på visst sätt, något som kan få till följd att läkare ställer irrelevanta frågor ('per automatik').

Dock tror jag av dina inlägg att döma att du är del av den världsomfattande dumhetskonspirationen.
Citera
2021-04-12, 17:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Jag beskyller inte alla läkare för att medvetet vara med i någon världsomfattande konspiration. Människor kan dock i olika grad manipuleras att tänka och agera på visst sätt, något som kan få till följd att läkare ställer irrelevanta frågor ('per automatik').

Dock tror jag av dina inlägg att döma att du är del av den världsomfattande dumhetskonspirationen.

Hur vet du att det inte är du som blivit manipulerad till att tro att du är utsatt för gang stalking? Till exempel genom att ha läst om fenomenet?
Citera
2021-04-12, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur vet du att det inte är du som blivit manipulerad till att tro att du är utsatt för gang stalking? Till exempel genom att ha läst om fenomenet?

Jag har varit 'medveten' från starten till nu. En lång och ofattbar process (som jag har hyfsad koll på). Hela livet har förändrats och inget kommer någonsin att bli normalt, som det var före processen startade. Samtidigt finns det saker som pekar på att jag har varit utvald ganska långt det hela började på allvar, kan t.o.m. ha varit utsatt korta perioder från och till. Oavsett så har jag upplevt ofattbar grymhet och ofattbar tortyr. Det som man utsätts för innebär konstanta försök till mind control och man tvingas hela tiden till att försöka vara på tårna (eller snarare på tankarna). Vidare har jag som tur är vissa objektiva bevis som näppeligen kan bortförklaras. Detta väcker många frågor exempelvis hur många människor som egentligen är utsatta på något sätt i samhället? Det värsta svaret kan vara att nästan alla är det, om än i olika grad! Eller att det är ditåt det går, och fort.
Senast redigerad av Julma-O 2021-04-12 kl. 18:01.
Citera
2021-04-12, 18:56
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Utan tvekan är det en kult/sekt/order eller liknande bakom mitt fall - det är vad min familj & vänner tror. Jag är övertygad att de samarbetar med staten eller har infiltrerat staten i positioner där de får denna makt att komma undan med det öppna psykologisk krigföring mot individer de bedömer måste utsättas. De är sannolikt luciferdyrkare & en del av "Illuminati". Om sådan hemlig teknik existerar används det av denna hemliga grupp. Dr. Michael Aquino var nog del av gruppen (rykten går att han dog förra året).

Så nu har du pratat med familj och vänner om detta?
Varför går ni inte igenom händelser och bevisen och stämmer /anmäler de som utför detta mot dej och som drabbar dina nära ?
Har de satt klorna i dem också ?
Citera
2021-04-12, 19:08
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Så nu har du pratat med familj och vänner om detta?
Varför går ni inte igenom händelser och bevisen och stämmer /anmäler de som utför detta mot dej och som drabbar dina nära ?
Har de satt klorna i dem också ?

De samarbetar fortfarande med de ansvariga. Det kommer nog råda en tystnad så länge gruppen har ett intresse av att ge sig på mig som de då sökt hjälp från min familj & mina vänner (& de flesta jag träffar på) att göra. De kan ju hävda vad som helst men auktoritet & förtroende har de då folk helt enkelt hjälper dem. Troligen anspelar de på samhällets trossystem vilket är baserat i religiös tro. "Gud/Satan vill att vi ska utsatta denna person för tortyr"-typ av argument eller så hävdar de att personer är gudomligt "utvalda" att utsättas för att de är "änglar" osv osv osv... Sverige är ett ateistiskt land men nu råkar min familj vara religiös dock är alla lika lättmanipulerade & lättlurade av denna grupp baserat på allmänhetens tro, fördomar, värderingar osv. Det kan liknas till modern häxjakt lokalt. Kan även vara ett experiment eller liknande - de verkar ha öppna mål med det.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-04-12 kl. 19:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in