2025-09-21, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Du skrev att folk runt dig du kände och inte kände kommenterade vad du gjort. Det är att höra röster om de inte säger det rakt i ansiktet.

De pratar med mig i telefon och i ansiktet om vad jag gör hemma, det står att han RINGDE MIG och sa det, det var ju ingen röst jag hörde!
Citera
2025-09-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstalkad
De pratar med mig i telefon och i ansiktet om vad jag gör hemma, det står att han RINGDE MIG och sa det, det var ju ingen röst jag hörde!

Så de talar till dig utan röst menar du. Blinkade dom morsekoder?
Citera
2025-09-21, 19:01
Medlem
Citat:
Så de talar till dig utan röst menar du. Blinkade dom morsekoder?

Det va ingen röst jag hörde i huvudet! Han talade direkt till mig i telefon. Han ringde mig och sa det! Har du svårt att läsa? Har du dyselexi eller någon annan diagnos? Ska jag upprepa igen?
Citera
2025-09-21, 19:07
Medlem
Citat:
Det va ingen röst jag hörde i huvudet! Han talade direkt till mig i telefon. Han ringde mig och sa det! Har du svårt att läsa? Har du dyselexi eller någon annan diagnos? Ska jag upprepa igen?

Så du hör röster i öronen inte huvudet menar du? Vem har påstått att röster är tankeöverföring. Inte jag i alla fall. Du för redan dialog med dom tokskallarna i den här tråden.
Citera
2025-09-21, 19:34
Medlem
Citat:
Så du hör röster i öronen inte huvudet menar du? Vem har påstått att röster är tankeöverföring. Inte jag i alla fall. Du för redan dialog med dom tokskallarna i den här tråden.

Jag märker det… tokskallen är ju du!
Citera
2025-09-21, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det där har jag ochså lagt märke till att dom har alla liknande åsikter och formulerar sig ochså väldigt lika när man pratar med dem. 🤔

Jag minns när jag pratade med en av dem som är med i detta nätverk om vegetarisk mat och att man inte får lika mycket vitaminer och mineraler från vegetarisk diet som från kött svaret var något i stil med vad spelar det för roll vi ska ändå alla dö någon gång.

Och just det där har jag hört många andra gang stalkers säga i olika sammanhang tidigare 🤔

Det verkar vara som om det här nätverket lär dom hur dom ska uttrycka sig och tänka redan när jag börjar prata med dem så märker jag att jag inte är som dom. Situationen påminner väldigt mycket om filmen body snatchers dom pratar på ett speciellt sätt och märker dom att någon uttrycker sig eller har andra åsikter så alarmerar dom alla andra genom att skrika.

Dom har det här svärmmedvetandet vilket är lite otäckt måste jag erkänna ibland känner man rent obehag av att vara i deras närvaro 🙄

Mina gangstalkers har också våldtagit mig ska du veta, och de varnar alltid innan de gör något ont mot mig, denna sommaren har de sagt att dom ville ge mig den bästa sista sommaren innan min själ dör!
Citera
2025-09-21, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det där har jag ochså lagt märke till att dom har alla liknande åsikter och formulerar sig ochså väldigt lika när man pratar med dem. 🤔

Jag minns när jag pratade med en av dem som är med i detta nätverk om vegetarisk mat och att man inte får lika mycket vitaminer och mineraler från vegetarisk diet som från kött svaret var något i stil med vad spelar det för roll vi ska ändå alla dö någon gång.

Och just det där har jag hört många andra gang stalkers säga i olika sammanhang tidigare 🤔

Det verkar vara som om det här nätverket lär dom hur dom ska uttrycka sig och tänka redan när jag börjar prata med dem så märker jag att jag inte är som dom. Situationen påminner väldigt mycket om filmen body snatchers dom pratar på ett speciellt sätt och märker dom att någon uttrycker sig eller har andra åsikter så alarmerar dom alla andra genom att skrika.

Dom har det här svärmmedvetandet vilket är lite otäckt måste jag erkänna ibland känner man rent obehag av att vara i deras närvaro 🙄

Och det jag tycker är konstig att 2017 efter precis efter min bror blev mördad ringer en man mig och säger du har redan fått ditt straff det värsta straffet någon kan få, så om folk jävlas med dig nu säg till mig. Sen började massa gäng göra bedrägerier på mig först någon som tog en bil i mitt namn osv….
Citera
2025-09-22, 01:12
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Och det jag tycker är konstig att 2017 efter precis efter min bror blev mördad ringer en man mig och säger du har redan fått ditt straff det värsta straffet någon kan få, så om folk jävlas med dig nu säg till mig. Sen började massa gäng göra bedrägerier på mig först någon som tog en bil i mitt namn osv….

Om du är en äkta t.i kan de ha vart programmet som mördade din bror.
Programmet har skadat nära till mig på olika sätt.
Dem är psykopatiska onda jävlar som inte drar sig för nått.

Det är viktigt att förstå att dem flesta så kallade targeted individuals aktiva online är falska targeted individuals.
Dem flesta av dem galenpratar som sagt.
Därav allt prat om energivapen, chip implantat, platta jorden, rymdödlor, hjärnläsande satelliter eller svartmagi osv osv.

Äkta ti's måste vet sanningen för att kunna skydda sig.

1: Flesta t.i's = falska och galenpratare
2: Programmet attacker dig fysiskt ej enbart mentalt (matförgiftning, kemikalier sprayade på en utomhus osv)
3:du måste ta hand om hälsan för att klara dig bättre (kostillskott, diet, stoppa intrång i lägenheten när du är borta osv)

Jag har gjort videor om det här på engelska på andra ställen men kan lämna kommentarer här.
Citera
2025-09-22, 01:15
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89

Det är viktigt att förstå att dem flesta så kallade targeted individuals aktiva online är falska targeted individuals.
Därav allt prat om energivapen, chip implantat, platta jorden, rymdödlor, hjärnläsande satelliter eller svartmagi osv osv.

2: Programmet attacker dig fysiskt ej enbart mentalt (matförgiftning, kemikalier sprayade på en utomhus osv)
3:du måste ta hand om hälsan för att klara dig bättre (kostillskott, diet, stoppa intrång i lägenheten när du är borta osv)

Jag har gjort videor om det här på engelska på andra ställen men kan lämna kommentarer här.

Jag har en tiktok med några videor om det här, kanske kommer fler, men det är mest träningsvideor och matlagnings vloggar och liknande jag postat.

MikeSaha89 heter jag på tiktok.
Citera
2025-09-22, 02:38
Medlem
Citat:

Jag kan tänka mig det, varför låtsas dom? Jag har en till bror som lever för ch han gör också skumma grejer sen kommer han inte ihåg att han har gjort dom.

Ja vad är det för videon?
Citera
2025-09-22, 02:39
Medlem
Citat:
Jag har en tiktok med några videor om det här, kanske kommer fler, men det är mest träningsvideor och matlagnings vloggar och liknande jag postat.

MikeSaha89 heter jag på tiktok.

Såg nu ska kolla
Citera
2025-09-22, 13:37
Medlem
Citat:
Mina gangstalkers har också våldtagit mig ska du veta, och de varnar alltid innan de gör något ont mot mig, denna sommaren har de sagt att dom ville ge mig den bästa sista sommaren innan min själ dör!

Jo det brukar vara så dom gör men varningen kan ibland vara med subtilt jag minns när min morfar dog så samma vecka som det hände så kom det en väldigt subtilt meddelande via Webbradion som jag brukade ha på ibland meddelandet var på engelska died had a accident på engelska efter detta meddelande slutade webradion att fungera och jag fick starta om den.

Det visade sig senare att min morfar hade fallit och dog några dagar senare på sjukhuset.🤔

Det är därför jag är väldigt aktsam när det gäller sådana där subtila meddelande dom kan bland annat mixtra med webbradio Facebook och Youtube.

Det gäller att kunna identifiera dem för att att undvika att man hamnar i trubbel och umgänge med dessa innebär alltid problem så om man kan så ska man försöka undvika att ha något att göra med så kallade gang stalkers.

Det är lite lättare att identifiera kvinnor som deltar i det här programmet för dom har det typiska vänster utseendet stora glasögon och lite retro kläder från någon secondhand affär pratar man med dem så kan man få reda på att dom är vegetarianer eller så klär dom sig i goth stil och är satanister eller häxor osv.

Gang stalker män är däremot svårare att identifiera förutom att man får känslan av att det hänger nått ondskefullt över dem annars har dom vanligtvis samma kläder som alla andra män i den åldern. 🤔

Hur upplever du att det är att försöka identifiera dessa gang stalkers ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in