2021-04-11, 22:11
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Vad det var? Det framgår väl tämligen tydligt.
Läkare bedömde att du behövde vård.

Utifrån att jag undersökte kopplingar mellan min religion och en korrupt världsordning ja. Det var det extraordinära i situationen. Jag hade inte väsnats eller gjort något uppseendeväckande.

De läser folks tankar på avstånd och kan fjärrskåda vad vi gör. Men till och med det är bara toppen på isberget. Det finns högre potential än så. Tror de vill kunna styra oss totalt.
Citera
2021-04-11, 22:14
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Jag tror dig. Som Sovjetunionen med psykiatrin som verktyg och (politiskt) vapen. Vet att det exempelvis inte krävs mycket för att några typer av läkare skall fråga om man t.ex. "hör röster" trots att frågan är helt irrelevant för situationen.

Tack. Det är ännu värre nu med all teknologi. Det andliga blandas med artificiell intelligens och skapar ett dystopiskt kontrollsystem och ett totalitärt övervakningsamhälle.
Citera
2021-04-11, 22:39
Medlem
Citat:
Och det är den här typen av skrivningar som gör mig riktigt förbannad.

Du hjälper inte en endaste själ genom att sitta och förneka psykisk sjukdom för att i stället skylla på inbillade hjärnchip, drönare, CIA och strålkanoner. Du är tvärtom medskyldig till att människor inte söker adekvat vård. Du är ett egoistiskt svin som försöker bekräfta din egen bristande sjukdomsinsikt genom att dra ner andra in i din skit. Skäms.

Du hjälper inte en endaste själ genom att sitta och skylla på inbillad psykisk sjukdom istället för att skylla på hjärnchip, drönare, CIA och strålkanoner. Du är tvärtom medskyldig till att människor felaktigt söker vård när det finns andra underliggande orsaker till deras 'symptom'. Du är ett egoistiskt svin som försöker bekräfta din egen bristande sjukdomsinsikt genom att dra ner andra in i din skit. Skäms.
Citera
2021-04-11, 23:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Hur motiverade de sitt besök?
Det jag minns är att någon anonymt tog kontakt med dem angående mina klagomål om att bli övervakad, förföljd & trakasserad.
Citera
2021-04-11, 23:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Det finns lite olika undersökningar och en av de mest kända är
Complaints of group-stalking (‘gang-stalking’): an exploratory study of their nature and impact on complainants, Lorraine P. Sheridan, 2015
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/14789949.2015.1054857

Studien sammanfattas med:

Finns ytterligare studier refererade till i tråden om du vill fördjupa dig. Men ur ett vetenskapligt perspektiv råder det ingen som helst tvekan om vad "gang stalking" egentligen handlar om: Vanföreställningar.

Den "undersökningen" baserades på att de deltagare skrev ANONYMT sina berättelser över INTERNET FRIVILLIGT - m.a.o. finns ingen validitet eller reliabilitet. Tror du själv att det finns seriös underlag i deras slutsats från "deltagare" online? Folk kan hitta på vad som helst utan konsekvens & motiv verkar det finnas gott om. I andra ord: det är gjort för att idioter online kan vidare trakassera utsatta med "vetenskap" som är baserad i högstadienivå undersökning men jag misstänker att det är precis på din nivå. Jag börjar verkligen tro att du är ett troll om inte du nu motiverar varför du är här & spyr påståenden som en 10-åring kan göra?
Senast redigerad av RiktigTI 2021-04-11 kl. 23:46.
Citera
2021-04-11, 23:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Den "undersökningen" baserades på att de deltagare skrev ANONYMT sina berättelser över INTERNET FRIVILLIGT

Hur menar du att en undersökning annars borde göras? Tvinga ofrivilliga att svara på frågor som sedan kopplas till deras namn?

Här finns undersökningen - kom gärna med relevanta klagomål om du har några..
https://www.researchgate.net/profile/David-James-15/publication/278406061_Complaints_of_group-stalking_%27gang-stalking%27_an_exploratory_study_of_their_nature_a nd_ impact_on_complainants/links/5582017308aeab1e4666df6b/Complaints-of-group-stalking-gang-stalking-an-exploratory-study-of-their-nature-and-impact-on-compla inants.pdf?origin=publication_detail
Citera
2021-04-11, 23:57
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Du hjälper inte en endaste själ genom att sitta och skylla på inbillad psykisk sjukdom istället för att skylla på hjärnchip, drönare, CIA och strålkanoner. Du är medskyldig till att människor felaktigt söker vård när det finns andra underliggande orsaker till deras 'symptom'. Du är ett egoistiskt svin som försöker bekräfta din egen bristande sjukdomsinsikt genom att dra ner andra in i din skit. Skäms.

Försök att höra på dig själv: ”hjärnchip, drönare, CIA och strålkanoner.” Ser du inte hur världsfrånvänt det är?

Snälla svara mig på detta, existerar förföljsemani över huvudet taget? Om det gör det, hur yttrar den sig?
Citera
2021-04-12, 00:09
Medlem
Citat:
... så att de kan få ett svepskäl att sjukdomsförklara en ....

Det här är ett tydligt exempel på att du "drar upp en massa organisationer"

Citat:
Du skriver; "Drar upp massa organisationer som inte ens sysslar med denna sortens saker som tilltänkta skurkar.". Vilka organisationer tänker du på?

Du beskyller läkare för att var med i den världsomfattande konspirationen. Vad du i stället borde göra är att reflektera en stund på om de möjligen kan ha ställt rätt diagnos.
Citera
2021-04-12, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Utifrån att jag undersökte kopplingar mellan min religion och en korrupt världsordning ja. Det var det extraordinära i situationen. Jag hade inte väsnats eller gjort något uppseendeväckande.

Det är din tolkning. Läkarens tolkning var att du var sjuk och behövde vård .

Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
... De läser folks tankar på avstånd och kan fjärrskåda vad vi gör ...

Hemskt ledsen men nej. Vi kan inte läsa folks tankar.
Citera
2021-04-12, 00:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Hemskt ledsen men nej. Vi kan inte läsa folks tankar.

Är det ett erkännande att du är en av dem?
Citera
2021-04-12, 00:34
Medlem
Citat:
Är det ett erkännande att du är en av dem?

I stället för att urskildringslöst sprida din nojja vore det bättre om du adresserade sakfrågan.

Anser du att vi (mänskligheten) har möjlighet att läsa folks tankar? Vill du bli förknippad med TI's som hävdar att " De läser folks tankar på avstånd och kan fjärrskåda vad vi gör " ?
Citera
2021-04-12, 10:30
Medlem
Citat:
Det jag minns är att någon anonymt tog kontakt med dem angående mina klagomål om att bli övervakad, förföljd & trakasserad.

Typiskt. Värt att komma ihåg är att människor nuförtiden med den avancerade teknikens hjälp kan fås att tänka på saker mot deras vilja och vad som har sagts i en situation. T.o.m. främmande känslor inför något kan enligt vissa 'skickas' mot en person. Denna slags 'ljudöverföringar'/manipulation kan - tro det eller ej - bidra till eller vara orsak till att människor anmäler (gör saker som de annars inte hade gjort).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in