2019-01-03, 21:30
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
När ni TI förstår alla lager och vilka ni egentligen är målas en mörkare sanning upp än ni kan tänka er.
Vi TI är under eliminering och orsaken är vårt DNA och vår koppling till skaparkraften - Gud. De flesta av er har troligen inte förstått detta ännu. Vilseledarna har tagit över världen och ALLT går ut på att eliminera sådana som oss.
Vi är jordänglar (blommor) som har förutsättningar att få sanningen till oss via skaparkraften och därigenom väcka andra. Target Individual ska utläsa "Tar Get Individual" (och Geten vet ni vem det är). Hela Big Tech och övervakning av IT med AI (övervakningssamhället) går ut på att identifiera och spåra oss. Big Pharma går också ut på att eliminera oss. Skapare mår dåligt av en anledning, det är egentligen p.g.a. det som är på väg att hända i världen. Medicin ska sättas in, helst psykofarmaka. Medicin vars livsfarliga biverkningar egentligen är det riktiga syftet; blocka kommunikation via tallkottkörteln, dålig libido och förkortad livslängd.

Det är en utrensning, genocide, av skapare som sker och det hela är regisserat av satanistiska Illuminati för att bereda vägen för NWO. Jag har fått veta och "uppleva" detta på ett unikt sätt.
Ni har säkert förstått skaparvarningar. Ni är biologiska. Bio logiska. Förstår att det är varningar om Satans plan vi ser i filmer och annan skaparinformation. Satanisterna har förstått detta sedan länge och har därför korrumperat och kapat "skapande" verksamheter (som film- och musikindustri). Vilseledarna har infiltrerat DNA. De är inte 100% människor, reptilhjärnan styr! Smaka på orden rättsVÄSENDE, bankVÄSENDE. Infiltrerad och kapad verksamhet. "Väsende" ska avkodas "väs i, en de i" samtidigt som "väs" är en referens till reptilen. De som är med i konspirationen kallas "i" eller "in". Jordänglar som får länken aktiverad kallas "on". Det är detta som vilseledarna försöker förhindra till varje pris. Ett effektivt sätt är psykisk nedbrytning för att formellt kunna klassa individen som "knäpp" och inte trovärdig. Om personen aktiveras, förstår och försöker berätta är de därmed normalt Icke trovärdiga i samhället.
Gang stalkers vet sannolikt inte vad de EGENTLIGEN sysslar med. De är för långt ner i pyramiden och får bara "coola" uppdrag. "Fy fan" säger jag bara och jag menar verkligen båda orden! Men det är nåt som Satanisterna inte räknat med: Att hjälpen vi har är den mäktigaste och att de gått i en fälla. Bakslaget kommer för dem och de vet det nu! Tyvärr har de ändå förstört för oss alla.

Jaha, ja jag tror nog att det handlar nog om nån form av oetisk forskning om mänskliga hjärnan. Men det kan jag inte bevisa heller så vad vet jag.
Citera
2019-01-03, 22:41
Medlem
En fråga till er som är TI's:

Tror ni att detta gangstalking-program någonsin kommer att upphöra? Kommer det äntligen att ta slut en vacker dag så att vi får upprättelse, eller är det så att vi kommer att bli tvungna att leva med detta i resten av våra liv?

Jag har flyttat flera gånger, alltid med en liten, liten förhoppning om att det ska vara så att gangstalkingen inte existerar alls på det nya stället; som en slags naiv dröm om att jag ska kunna träda in i en ny himmelsk verklighet där detta inte finns överhuvudtaget. Men ... dessvärre har jag blivit besviken varje gång, då det har visat sig att det alltjämt fortgår. Dock har jag märkt att det går lite i vågor; ibland är det jättelugnt under en period, men sedan intensifieras det igen. Det är under de lugna perioderna som hoppet trots allt återvänder.
Citera
2019-01-03, 23:08
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus

Tror ni att detta gangstalking-program någonsin kommer att upphöra? Kommer det äntligen att ta slut en vacker dag så att vi får upprättelse, eller är det så att vi kommer att bli tvungna att leva med detta i resten av våra liv?

Jag har flyttat flera gånger, alltid med en liten, liten förhoppning om att det ska vara så att gangstalkingen inte existerar alls på det nya stället; som en slags naiv dröm om att jag ska kunna träda in i en ny himmelsk verklighet där detta inte finns överhuvudtaget. Men ... dessvärre har jag blivit besviken varje gång, då det har visat sig att det alltjämt fortgår. Dock har jag märkt att det går lite i vågor; ibland är det jättelugnt under en period, men sedan intensifieras det igen. Det är under de lugna perioderna som hoppet trots allt återvänder.

Nej det slutar aldrig. Hela livet eller minst 20 år.
Mitt enda tips är att reagera så lite som möjligt på det. Märker de att det inte riktigt funkar brukar det lugna sig. Flyttar du hela tiden och byter jobb så förvärras det.

Gå inte runt och hoppas att det tar slut, för det gör det inte. Försök istället att hantera det så kan man ändå ha ett relativt bra liv.
Citera
2019-01-03, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
Nej det slutar aldrig. Hela livet eller minst 20 år.
Mitt enda tips är att reagera så lite som möjligt på det. Märker de att det inte riktigt funkar brukar det lugna sig. Flyttar du hela tiden och byter jobb så förvärras det.

Gå inte runt och hoppas att det tar slut, för det gör det inte. Försök istället att hantera det så kan man ändå ha ett relativt bra liv.

Tack för svar!

Ja, det är nog tyvärr så att det kommer att fortsätta. Men ditt tips om att ignorera så mycket som möjligt är jättebra. Det är min erfarenhet också att ju mer man reagerar med starka känslor desto värre blir det. Jag tror att de som ägnar sig åt detta delvis är beroende av feedback från TI's i form av känslomässiga reaktioner och utspel. De tycks gilla när man uppmärksammar deras handlingar.

Jag tror också att man kan ha ett något så när bra liv som TI om man fokuserar på sådant som man mår bra av att göra, om man fortsätter att vara kreativ, om man lär sig att trivas i sitt eget sällskap och vara sin egen bästa vän, och om man hittar ett sätt att vara så neutral som möjligt i förhållande till det som man utsätts för. En sak som är säker är i alla fall att man blir väldigt mycket starkare i sig själv med tidens gång. En annan sak som man lär sig är att aldrig någonsin lyssna, eller tro på, skvaller om andra människor som man inte känner eller har någon som helst direkt kontakt med.
Citera
2019-01-04, 18:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Hur går det för dig idag? Har du lärt dig något nytt? Dela gärna! Du har varit medveten om det här flera år längre än mig; jag har som senast varit utsatt sedan 2013 dock medveten om Targeted Individuals sedan 2017 efter googlesök av "Illuminati stalking" & "Organized stalking".
Citera
2019-01-04, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Hur går det för dig idag? Har du lärt dig något nytt? Dela gärna! Du har varit medveten om det här flera år längre än mig; jag har som senast varit utsatt sedan 2013 dock medveten om Targeted Individuals sedan 2017 efter googlesök av "Illuminati stalking" & "Organized stalking".

Vad jag framförallt har lärt mig är att den här världen som vi för tillfället befinner oss i inte är så som jag i större delen av mitt liv trodde att den var, inte heller vad jag inledningsvis fick sagt till mig att den är. Jag har också lärt mig att många människor som man möter på livets resa inte är de som de säger sig vara.

Samma sak gäller det språk som vi talar och de ord som vi yttrar eller skriver: Det existerar en grupp individer som använder språket på ett annorlunda sätt. De pratar dubbelspråk (ett kodat språk) där de säger en sak men menar en annan. Detta har jag förstått är en stor del av den psykiska terrorn inom gangstalking, som också skapar mycket förvirring.

Insikten om detta har medfört att jag numera både pratar och skriver (alltså använder mig av ord) mycket mer sällan än tidigare. Eftersom så pass många av dem som finns i min omgivning tillhör de GS-agenter som pratar dubbelspråk med mig så blir det ofta väldigt frustrerande att kommunicera överhuvudtaget. Själva kommunikationen blir ju skev när man inte ens menar samma sak som dem med ett ord, ett uttryck eller en mening.

Vad dessa upptäckter har gemensamt är väl en kärna av lögner, eller om man kanske hellre ska kalla dem för illusioner. Jag har med andra ord lärt mig att jag befinner mig i en värld som i mångt och mycket är uppbyggd på lögner och illusioner, samt att de som medvetet gangstalkar, och önskar så göra, tillhör en grupp av individer som gladeligen tjänar och dyrkar illusionen och verka vara beredda att göra allt för att upprätthålla den.

Jag har även lärt mig att medveten ondska och psykopati som födelsedefekt verkligen finns i stor skala här i världen, vilket jag inte trodde tidigare. Jag var länge skeptisk till om det verkligen fanns avancerade teknologiska vapen som används i syfte att tortera TI's. Jag var mera inne på att det kanske var svart magi, voodoo eller liknande som användes emot oss. Idag har jag ändrat mig och tror verkligen att dessa vapen finns. På senare tid har jag fått utstå några extra rejäla attacker - varav en av dem ledde till ett besök på akuten där jag på riktigt trodde att mitt liv var nära att ta slut -som jag tror är inducerade av dessa vapen. Förmodligen använder dessa agenter sig av både anvancerad teknologi och svart magi/satanistiska häxkonster för att attackera TI's.

Det finns ju massor mer att skriva om detta givetvis. Det är ju i princip dagligen som GS visar upp sitt ovälkomna ansikte i en TI's tillvaro. Men detta som jag har delat med mig av nu är en liten bråkdel av det i alla fall. I övrigt så kämpar jag på så gott det går. Ibland upplever jag till och med dagar som är riktigt vackra innehållandes själslig och hjärtlig lycka. Man får hålla fast vid de ljusglimtar som trots allt finns. Hoppas att du också klarar av att göra det och att du har bra dagar mitt i allt det som är svårt och frustrerande!

Mvh, rosalotus
Senast redigerad av rosalotus 2019-01-04 kl. 22:20.
Citera
2019-01-04, 22:41
Medlem
Vad jag skulle vilja lägga till gällande ovanstående inlägg är följande:

Delar av mig tror ibland att denna gangstalking som vi TI's går igenom skulle kunna ha ett högre syfte, ungefär som att gå igenom the refiner's fire. Kanske, kanske finns det en mening med allt detta som i slutändan gör att det blir värt allt lidande. I så fall är vi som går igenom detta en minoritet som är omgivna av en majoritet av rollspelare där vi blir utsatta för ett slags test. Vad jag tycker mig ha observerat är att världen befolkas av två sorters individer, vilket jag också har nämnt här tidigare. "De andra" verkar ju ha en agenda där de följer ett manuskript. Om denna agenda till syvende och sist verkligen är rent ondskefull eller om det bara verkar vara så i nuläget och det eventuellt finns ett högre gott syfte med alltihop - det återstår väl att se, antar jag.
Citera
2019-01-04, 23:06
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:

Delar av mig tror ibland att denna gangstalking som vi TI's går igenom skulle kunna ha ett högre syfte, ungefär som att gå igenom the refiner's fire. Kanske, kanske finns det en mening med allt detta som i slutändan gör att det blir värt allt lidande. I så fall är vi som går igenom detta en minoritet som är omgivna av en majoritet av rollspelare där vi blir utsatta för ett slags test. Vad jag tycker mig ha observerat är att världen befolkas av två sorters individer, vilket jag också har nämnt här tidigare. "De andra" verkar ju ha en agenda där de följer ett manuskript. Om denna agenda till syvende och sist verkligen är rent ondskefull eller om det bara verkar vara så i nuläget och det eventuellt finns ett högre gott syfte med alltihop - det återstår väl att se, antar jag.

Ja din intuition har rätt. Det finns ett högre syfte och det vilseledarna egentligen gjorde var att härda dig men deras syfte var att sänka dig. Ta dig nu till väckning. Visst använder de "svart magi", Det är egentligen lite kvanttricks som alltid har funnits och som inte skapas av människan. Men skaparkraften är helt överlägsen. Den spelar i en helt annan liga än den löjliga "häxkonsten". Dom som gick med "in" för makt, kontroll och pengar har blivit så djävla blåsta. Jag vet!
Citera
2019-01-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Ja din intuition har rätt. Det finns ett högre syfte och det vilseledarna egentligen gjorde var att härda dig men deras syfte var att sänka dig. Ta dig nu till väckning. Visst använder de "svart magi", Det är egentligen lite kvanttricks som alltid har funnits och som inte skapas av människan. Men skaparkraften är helt överlägsen. Den spelar i en helt annan liga än den löjliga "häxkonsten". Dom som gick med "in" för makt, kontroll och pengar har blivit så djävla blåsta. Jag vet!

Wow - Det som du skriver om inledningsvis; att dessa gangstalkers, eller vilseledare som du kallar dem, trodde att det enda som de gjorde var att sänka oss, när de egentligen härdade och stärkte oss (fast de var omedvetna om att det var det som verkligen skedde) - allt detta klingar av sanning för mig. Du kan mycket väl ha helt rätt i det.

Gällande svart magi så har jag inte slutat att tro på att de använder sig av det, men numera har jag också börjat tro att de kan ha tillgång till avancerad teknologi - kan ju inte veta med säkerhet förstås.

Jo, en god skaparkraft finns och det är den som ger oss styrkan att kämpa vidare. Det gör oss gott att tona in på den så ofta som möjligt.
Senast redigerad av rosalotus 2019-01-04 kl. 23:56.
Citera
2019-01-05, 00:17
Medlem
Det här kommer lite taget ur luften , men vore det inte ganska enkelt att avslöja gangstalkers.
Genom att finna deras egen svagaste länk.
Använd deras nummer emot dem.
Finn en, så kan du snart hitta flera?
Det blir som att spela schack...
Citera
2019-01-05, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Det här kommer lite taget ur luften , men vore det inte ganska enkelt att avslöja gangstalkers.
Genom att finna deras egen svagaste länk.
Använd deras nummer emot dem.
Finn en, så kan du snart hitta flera?
Det blir som att spela schack...

Visst är det något som kan fungera, men dom "svagaste länkarna" är inte svåra att hitta, fast sen då ?
Sålänge du inte klättrar högst upp gör det ingen skillnad.

Att hitta inblandade, och känna till vilka de är osv är givetvis något som kan bevisa att det finns.
Svårigheten blir när syftet är när dom själva vill bli hittade.
Anmäler du en eller flera är risken stor att du enbart outar dig själv medans resterande kan ha större befogenhet att ge sig på dig rent lagligt utan större problem.
Citera
2019-01-05, 01:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Har du hört om "The Stanford Prison Experiment"? Källor: https://youtu.be/DsWJPNhLCUU & https://www.youtube.com/watch?v=JMpuxLIgjPs

Det är ett ökänt & välkänt experiment där 'vanliga' människor missbrukade makt & 'blev' "onda" i ett öppet experiment. Personligen tror jag inte att de var typiska människor i experimentet men lite mer skeva i så att de sökte att vara med i experiment & så blev valda att delta i experimentet. Ändå så visar experimentet -också välkända "Milgram Experiment" & MÅNGA andra- att vanliga & speciellt de lite mer "onda" människor missbrukar makt & situationer till fördel för deras egna behov, fantasier, beroende etc.

Allt som sker i typisk Organiserad Gang Stalking är INGET NYTT för vetenskapsindustrin, medicinen, psykologer & militären - det är faktiskt VÄL UTFORSKAT genom vetenskapen. Utifrån denna kunskap så är det tragiskt hur ignoranta myndighetspersoner, psykologer, medicinpersonal etc. är.

MEN det gör ingen skillnad även om de vet om det. De flesta utbildade i samhället kan "inte förstå" varför en enda person ska bli "massivt" Gang Stalked & varför personer förnekar att något sådan sker även när det är skadligt fysiskt, mentalt & psykologiskt. Speciellt om de är ateister & fattar inget om hur religiösa personer kan bli manipulerade & är styrda av sin tro. Tro det eller ej så kan även ateister vara ignoranta även om de gillar att stå över religiösa med kunskap & logik.

Frågan är ju varför så många med olika socioekonomiska bakgrund & i alla led & steg i samhällsmaskineri ställer upp på att Gang Stalka någon. Vi kan bara tänka oss att gangstalkers agerar som medlemmar i en kult - kolla Scientologi & hur de ÖPPET olagligt trakasserar, övervakar & stalkar sina medlemmar & ex-medlemmar men polisen vågar faktiskt inte göra något mot "kyrkan". Scientologikyrkan hävdar alltid att medlemmarna "klagar inte på det" & t.o.m. godkänt det.

De flesta Targeted Individuals har ingen aning om varför de är utsatta & har absolut inte godkänt det samt klagar öppet om det. Jag hävdar att de flesta vet inte ens om att de är måltavlor för de facto organiserad brottslighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in