Det här var ett intressant sätt för en person att slippa sina stalkers:
Citat:
Har också haft människor i grupp som vill mig illa förmodligen ville de kuva mig och det slutade med att jag bara satt hemma i längre perioder. Började med tiden beväpna mig med diverse närstridsvapen som kniv, knogjärn och batong. Jag började gå ut mer och mer men var alltid misstänksam mot större grupper och suspekta individer. Vid ett tillfälle blev jag förföljd utav 2 unga män en kväll när jag var på väg hem. De trodde att jag inte märkte dem och jag ledde nu in dom på en avlägsen parkering, när de började knappa in på mig vände jag mig om och drog fram min kniv och fällde ut min batong. Jag skrek till dom att nu får det fan vara nog och om dom vill mig någonting så kommer jag ta er med mig i döden och ni kan hälsa era vänner att om dom inte upphör med sin stalking så kommer jag knivhugga och misshandla dom till döds. De två individerna flydde fältet och sedan den dagen har jag inte upplevt någon mer typ utav stalking. Är än idag misstänksam emot vissa individer och folksamlingar och än har ingenting mer hänt. Går dock fortfarande beväpnad vilket ger mig en enorm känsla utav säkerhet. Res dig upp och lev ditt eget liv om någon försöker fördärva dig så stå upp för dig själv och bit ifrån men viktigast utav allt låt inte dessa krafter kuva dig och på så sätt förstöra ditt liv. Mitt råd är att införskaffa en bra och skräckinjagande kniv samt vara uppmärksam när du rör dig på stan.
(FB) Mina erfarenheter av Gang Stalking i Sverige
(FB) Mina erfarenheter av Gang Stalking i Sverige