2021-02-26, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Vadå microchip som ser vad du ser ? Vanföreställningar? Du svamlar som värsta sossen som vill att dessa tekniker ska fungera genom att idiotförklara de som råkar ut för dessa. Visa patentet på dessa chip innan du snackar om dem.

Finns forskning som gjorts på dessa chip, finns artiklar/forskning om dessa, gäller just hjärninplantat för neuroforskning. Jag kom åt någon artikel tidigare om att forskare tagit fram ett chip som på något sätt kan visa det människan ser på genom ett urval av tusentals bilder. Så om du har detta chip och ser på ett äpple kommer de via chippen få upp en bild på ett äpple på sin datorenhet de kontrollerar dig på, har inte artikeln i huvet dock. Men jag har blivit utsatt av detta själv tror jag.
Citera
2021-02-26, 20:45
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ess87
Finns forskning som gjorts på dessa chip, finns artiklar/forskning om dessa, gäller just hjärninplantat för neuroforskning. Jag kom åt någon artikel tidigare om att forskare tagit fram ett chip som på något sätt kan visa det människan ser på genom ett urval av tusentals bilder. Så om du har detta chip och ser på ett äpple kommer de via chippen få upp en bild på ett äpple på sin datorenhet de kontrollerar dig på, har inte artikeln i huvet dock. Men jag har blivit utsatt av detta själv tror jag.

Länka gärna så att andra kan se vad du läst.
Citera
2021-02-26, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Länka gärna så att andra kan se vad du läst.

Ska leta fram det.
Återkommer.

Något annat om gangstalking. Jag som utsatt TI har upplevt GS även i andra länder i Europa inte bara i Sverige. På detta sätt vet man ju att det inte är några amatörer som sysslar med detta utan man vet pengar läggs på det hela. Som någon annan i denna tråd har varit inne på "signalspaning" eller vad hen kallas så använder det av någon app där de kan se alla TI, deras svagheter osv och utnyttja dessa vid tillfälle. Så min status som TI i Sverige följer med vart jag än reser till. Sedan har man genom olika sätt testat mina svagheter i det nya landet om man har tillgång till min gpsposition och en gangstalkare finns i närheten, för att se om de kan få en reaktion av mig genom att testa mig mot mina svagheter, känns lite som att det hela är ett stort experiment mot mig ibland.
Citera
2021-02-26, 21:16
Medlem
Citat:
... Syftet med gangstalkingen är att du ska förlora kontrollen och ta självmord eller hamna på sjukhus och få en diagnos som schizofreni, vilket ger förövaren mer kontroll med tanke på att du då aldrig kommer bli trodd. ...

Vad bär du och andra TI's på för hemligheter som gangstalkarna inte vill att vi andra ska tro på? Och varför skriver du inte om dina hemligheter i stället för att bara påstå att du bär på hemligheter?

Ett - av många - skäl till att man kan avfärda "gang stalking" som företeelse är att det helt saknas motiv. Inte för att vara elak men den genomsnittlige "TI'n" är ju en ganska anonym och intetsägande person som ingen egentligen tar någon som helst notis om. En oväsentlig kuf helt enkelt. Och att lägga ner massor med resurser och pengar på att tysta någon som ingen ändå lyssnar på är en mycket dum idé.

Jag har sagt det förut och kan säga det igen:
Utmärkande för en TI är dess narcissistiska och självupplyftande drag. Att tro att man som en intetsägande svensson är i centrum för tusentals människors intresse i åratal är i sig en diagnos.

.
Citera
2021-02-26, 21:30
Medlem
Citat:
Ett - av många - skäl till att man kan avfärda "gang stalking" som företeelse är att det helt saknas motiv.

Dom som stalkar andra människor är sjuka. Det finns inget motiv. Det är en psykisk störning.
Senast redigerad av Piratpartiet 2021-02-26 kl. 21:32.
Citera
2021-02-26, 21:32
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Vad bär du och andra TI's på för hemligheter som gangstalkarna inte vill att vi andra ska tro på? Och varför skriver du inte om dina hemligheter i stället för att bara påstå att du bär på hemligheter?

Ett - av många - skäl till att man kan avfärda "gang stalking" som företeelse är att det helt saknas motiv. Inte för att vara elak men den genomsnittlige "TI'n" är ju en ganska anonym och intetsägande person som ingen egentligen tar någon som helst notis om. En oväsentlig kuf helt enkelt. Och att lägga ner massor med resurser och pengar på att tysta någon som ingen ändå lyssnar på är en mycket dum idé.

Utmärkande för en TI är dess narcissistiska och självupplyftande drag. Att tro att man som en intetsägande svensson är i centrum för tusentals människors intresse i åratal är i sig en diagnos.

.

Du vet ju inte vad du babblar om, hans inlägg förutom första och sista raderna vart ju på huvudet på spiken.

För min del så vet ju jag varför numera och har alla namnen men det är alldeles för stor korruption i landet där alla sossar ska stå och få poster som de inte har kunnande till , för att det ska utredas. Fick ett svar idag där man missat totalt vad jag anmälde. Helt huvudlöst.
Citera
2021-02-26, 21:33
Medlem
Citat:

.

I mitt fall så är det paranoia. Det är det som startade allting och intresserade människor att börja "jävlas" med mig och experimentera på mig på olika sätt.
Citera
2021-02-26, 21:33
Medlem
Citat:
... Något annat om gangstalking. Jag som utsatt TI har upplevt GS även i andra länder i Europa inte bara i Sverige. ...

Ja jag har förstått att ni tror på att det är en världsomspännande konspiration.

Vi snackar alltså inte om några sura grannar eller utfrysning på arbetsplatsen. Utan det handlar enligt dig om att typ Illuminati-Interpol lägger ned enorma resurser, hjärnimplantat och strålvapen på att förfölja dig.

Har tanken aldrig slagit dig att din hjärna spelar dig spratt? Har du aldrig funderat på att du kanske har misstolkat vad du tror är verkligheten?

Citat:
... trakassera dig 24/7 ... hackning av dina mobila enheter/dator... kontakter överallt som polis, sjukvård(psykiatrin), militär ... framtida vapen ... höra vad dem säger på avstånd(v2k)... eller ännu mer avancerat... utvecklat någon teknik som gör att de kan se det vad du ser på,... microchip inplanerat...

Nä det låter inte så sannolikt. Inte ett jävla skit faktiskt.

Men man kan ju alltid fråga: Hur vet du det?
Citera
2021-02-26, 21:35
Medlem
regafras avatar
Citat:
I mitt fall så är det paranoia. Det är det som startade allting och intresserade människor att börja "jävlas" med mig och experimentera på mig på olika sätt.

Så folk driver med dig då du är sjuk? Köp en kepskamera, glasögonkamera och ta dem på bild, blir inte kul för dem på kåken.
Citera
2021-02-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Dom som stalkar andra människor är sjuka. Det finns inget motiv. Det är en psykisk störning.

Hur kan organiserad gang stalking vara en psykisk störning? Vi pratar liksom om en internationell organisation där militären, polisen, läkare, arbetsgivare och anhöriga är inblandade.
Citera
2021-02-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ja jag har förstått att ni tror på att det är en världsomspännande konspiration.

Vi snackar alltså inte om några sura grannar eller utfrysning på arbetsplatsen. Utan det handlar enligt dig om att typ Illuminati-Interpol lägger ned enorma resurser, hjärnimplantat och strålvapen på att förfölja dig.

Har tanken aldrig slagit dig att din hjärna spelar dig spratt? Har du aldrig funderat på att du kanske har misstolkat vad du tror är verkligheten?

Nä det låter inte så sannolikt. Inte ett jävla skit faktiskt.

Men man kan ju alltid fråga: Hur vet du det?

Det är just därför GS är så effektivt för att det fungerar och ingen kommer tro på offret, därför håller jag dessa saker för mig själv egentligen. Hur jag vet? Jo för jag har blivit utsatt för tex ljudöverföringar på olika sätt och kan urskilja dessa mot riktiga psykoser som jag också haft.
Citera
2021-02-26, 21:41
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet

Klart det finns motiv, i mitt fall så är det för att tysta mig så att dessa kan verka i lugn och ro men de gjorde bort sig kraftig fick jag veta idag.

Med kraftigt menar jag att de har gjort det offentligt nu , ingen kan missa detta. Så det är bra även om det retar gallfebern på mig just nu.
Senast redigerad av regafra 2021-02-26 kl. 21:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in