Citat:
Ursprungligen postat av
MinotaurusX
dantag när du är "skyldig" att infinna dig i rätten osv.
Vet inte hur många du har att göra med, men tänk på vad du lägger fram för bevis. Om alla du anmäler bara blånekar och säger: Har ingen aning om vem den där personen är, eller påstår att det är du som stalkar dem. Du har antagligen bevis, foton mm. Om de inte har något om dig som går att hitta är risken stor att det är du som framstår som stalkern.
Det är några stycken och de som kom i början bodde tydligen redan i fastigheten dit jag fick en andrahandslägenhet.
Men det mesta började (med frågor om att bli informatör etc ) på stan tre- fyra gånger varefter en granne frågar samma sak en kväll efter att vi varit ute. Denne hotade mig senare och jag polisanmälde denne ytterligare senare då jag inte fick någon förklaring till det grova hotet och fick andra hot och rena trakasserier på adress efter adress med andrahandsboenden. Så att jag stalkat dem kan de ju försöka vända på det.
Jag har så många namn jag hittat nu med dem så det blir svårt för dem att förklara hur jag kan känna till så mycket om dem och sedan allt med PU som nämnts och då jag nu förra året hittade mitt namn på ett överraskande sätt i PU.
Då jag läste tre vittnesutsagor 2015 så hade jag självt undrat om han ( Jag ) undanhöll mera och varför i sådana fall . Där av ett nästan febrilt letande i arkiv då tom jag blev osäker på en sak som jag hade glasklart innan för mig, men 30 år är 30 år därför är dagböcker så viktigt att föra
Men läste mera i Pu och även här på FB och såg en del som tex Lk nämnde och skulle kunna ha något med mordet att göra också, så det kan vara mördarna som undrar om jag sätt mordet och om jag känner igen dem, också med tanken att jag undanhöll en sak i förhören, en i sammanhanget jag kände till , oväsentlig iakttagelse som jag inte nämnde.
Står en del om gångar vissa hade tillträde till och dubbelgångare etc så det kan vara ett igenkännings test också , men dessa har ju kört med samma ageranden och med rena tortyrmetoder som svåra hot mot andra , så dessa blir mitt Palme spår.
Just PU går som en röd tråd genom detta , även innan som en säpo man, som jag mötte då jag joggade på ett nytt ställe i stan ( visste bara ta han var polis då) är aktuell nu med ett spår och det med en man jag träffade ( har för mig att denna NN är dennes delspår) via en bekant och skulle göra lite elektronikaffärer med , för att senare se att han var spöad av KGB i expressen ( 1989 tror jag det var ) vilket jag sade till en här på FB då han drog upp att NN skulle varit KGB ...Med mera med mera att slösa min tid har de inget emot ... ganska fantastisk hur man kan bli inblandad och ett spår i något man inte vet mer än vad man läst i tidningar om... Men hoten och zersetzungen ska dessa ge fan i , och det då man försökte ordna upp infektioner och annat blev dessa modiga.....