2016-07-14, 10:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Njä, det beror kanske på vad som görs. En individuell stalker kan kanske åka dit på att närma sig offret på olika sätt och kanske upprepade gånger uttrycka något nedsättande, hotfullt eller kanske uppfordrande, påtala en icke-existerande förpliktelse eller dylikt. Är det bara en GM kanske offret har större chans att framstå som trovärdig. Är det flera inblandade i stalkingen, som kanske sker subtilt, blir det kanske lite jobbigare bevisläge. Den eller de som förvisso måhända befunnits göra något blir väl uppbackad av "vittnen" som menar att offret måste missförstått etc.

Till och med poliser blir fällda för diverse brott trots att de har en kåranda som ofta backar upp varandra och har stor trovärdighet i rättegångar genom sitt yrke, men gangstalkers kanske är ännu skickligare på att hantera rättsväsende och framstå som trovärdiga vittnen? Det måste väl vara så...?
Citera
2016-07-14, 11:13
Medlem
Harfagers avatar
Största felet med denna debatt är att skeptikerna inte har insikt i detta utan sitter och tror och kan inte se vad som kan var sant och inte sant. I bästa fall , det ser mer ut som om de vill tysta tråden, då det är ett mycket mycket allvarligt brott som är begångna utav dessa torterare .

Blir ingen intressant debatt med intelligenta följdfrågor, utan kommer att handla om deras självlärda bild där tex alla civilpoliser har ryggsäck mm.

Finns det ingen som vill kolla upp namn , bilder och adresser som läser detta ?

Finns det någon grupp på nätet som utreder sådant här för de som INTE hör röster och inte tror sig vara föremål för skalärvågor ?
Citera
2016-07-14, 11:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Största felet med denna debatt är att skeptikerna inte har insikt i detta utan sitter och tror och kan inte se vad som kan var sant och inte sant. I bästa fall , det ser mer ut som om de vill tysta tråden, då det är ett mycket mycket allvarligt brott som är begångna utav dessa torterare .

Blir ingen intressant debatt med intelligenta följdfrågor, utan kommer att handla om deras självlärda bild där tex alla civilpoliser har ryggsäck mm.

Finns det någon grupp på nätet som utreder sådant här för de som INTE hör röster och inte tror sig vara föremål för skalärvågor ?

Jag kan kolla upp namn, bilder och adresser om du har några! Skicka PM eller lägg ut här i tråden så ska jag gärna hjälpa till att efterforska.
Citera
2016-07-14, 13:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Eftersom tråden handlar om huruvida GS existerar och detta inte har bevisats så vore det intressant att höra vad du själv anser skulle utgöra en intelligent följdfråga i det här skedet? Eftersom du påstår att de uteblir så måste du väl ha något i åtanke?
Citera
2016-07-14, 13:26
Medlem
Citat:

I amband med att du ber om hjälp så de som vill hjälpa till inte dubbeljobbar kan du göra följande:

1. Du har varit utsatt i 21 år.
2. Vilka åtgärder/aktiviteter har du vidtagit under dessa år.
3. Vilket resultat har du erhållit.
Citera
2016-07-14, 23:53
Medlem
Citat:
Folk har blivit anmälda för GS en DR John Hall i USA hjälpte en kvinna och satte upp övervakning och fick tag på stalkarna , men sedan om det gick till åtal vet jag inte. De körde sexuellt på kvinnan med droger i maten (om det vara samma fall nu).

Pedofiler har jag hört använt detta mot en som jobbade mot pedofiler, det kan ju varit folk som blivit falskt anklagade och tyckte att det enda som funkar är att göra så personen verkar snurrig.

Sedan finns ju denna grann stalkning som man kan tänka kan bli mycket mer om någon jobbar på posten och helt enkelt slänger dennes post (offrets) eller poliser som ställer upp på tutande och sedan stoppar och trakasserar på så sätt personen. satt någon i en bil med ett gevär och riktade också , men tror det var luftgevär men det kan ju inte offret veta https://www.youtube.com/watch?v=YCnDMpD5rQ4#t=001

Med flera fall jag hittat, ser ut att vara en taktik grupper tagit till sig, och de med kontakter kan göra allvarligare skada på folk.

Ska ringa om ett brev nu i veckan och är det inte registrerat ( att jag sänt brevet )så ska jag börja med en jo anmälan och sedan ge dem ett helvete ,de som trakasserat LK var ju någon boss, PK data proffs , kyl kille nämnde säpo etc etc har lite och nämna.

En fråga är om man anmäler och man har ett mycket utbrännande jobb med dels sämre tider och där man fått minst 200% mer att göra utan meddelanden ( som ingen ser och går inte att klaga på på en gång med en del händelser till som jag inte vill ta upp först ) kan man då sjukskriva sig under tiden man anmäler och utredningen pågår ? Blir övermäktigt att först jobba sig totalt slut och sedan svara snabbt på frågor från utredare

När jag påpekade att det inte har hänt, syftade jag på hur lagarna ser ut här i sverige.
Att det förekommer är lika självklart som gruppmobbning, knappast något som förnekas eller krävs bevisning för att konstatera att det finns. Samma grundprincip, med undantag för vilka metoder som används, samt att det inte avslöjar lika mycket med tanke på straffpåföljden.

Ang sjukskrivning, om det är ett giltigt skäl. Nej. Finns undantag när du är "skyldig" att infinna dig i rätten osv.

Vet inte hur många du har att göra med, men tänk på vad du lägger fram för bevis. Om alla du anmäler bara blånekar och säger: Har ingen aning om vem den där personen är, eller påstår att det är du som stalkar dem. Du har antagligen bevis, foton mm. Om de inte har något om dig som går att hitta är risken stor att det är du som framstår som stalkern.
Citera
2016-07-15, 01:20
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
dantag när du är "skyldig" att infinna dig i rätten osv.

Vet inte hur många du har att göra med, men tänk på vad du lägger fram för bevis. Om alla du anmäler bara blånekar och säger: Har ingen aning om vem den där personen är, eller påstår att det är du som stalkar dem. Du har antagligen bevis, foton mm. Om de inte har något om dig som går att hitta är risken stor att det är du som framstår som stalkern.

Det är några stycken och de som kom i början bodde tydligen redan i fastigheten dit jag fick en andrahandslägenhet.

Men det mesta började (med frågor om att bli informatör etc ) på stan tre- fyra gånger varefter en granne frågar samma sak en kväll efter att vi varit ute. Denne hotade mig senare och jag polisanmälde denne ytterligare senare då jag inte fick någon förklaring till det grova hotet och fick andra hot och rena trakasserier på adress efter adress med andrahandsboenden. Så att jag stalkat dem kan de ju försöka vända på det.

Jag har så många namn jag hittat nu med dem så det blir svårt för dem att förklara hur jag kan känna till så mycket om dem och sedan allt med PU som nämnts och då jag nu förra året hittade mitt namn på ett överraskande sätt i PU.

Då jag läste tre vittnesutsagor 2015 så hade jag självt undrat om han ( Jag ) undanhöll mera och varför i sådana fall . Där av ett nästan febrilt letande i arkiv då tom jag blev osäker på en sak som jag hade glasklart innan för mig, men 30 år är 30 år därför är dagböcker så viktigt att föra

Men läste mera i Pu och även här på FB och såg en del som tex Lk nämnde och skulle kunna ha något med mordet att göra också, så det kan vara mördarna som undrar om jag sätt mordet och om jag känner igen dem, också med tanken att jag undanhöll en sak i förhören, en i sammanhanget jag kände till , oväsentlig iakttagelse som jag inte nämnde.

Står en del om gångar vissa hade tillträde till och dubbelgångare etc så det kan vara ett igenkännings test också , men dessa har ju kört med samma ageranden och med rena tortyrmetoder som svåra hot mot andra , så dessa blir mitt Palme spår.

Just PU går som en röd tråd genom detta , även innan som en säpo man, som jag mötte då jag joggade på ett nytt ställe i stan ( visste bara ta han var polis då) är aktuell nu med ett spår och det med en man jag träffade ( har för mig att denna NN är dennes delspår) via en bekant och skulle göra lite elektronikaffärer med , för att senare se att han var spöad av KGB i expressen ( 1989 tror jag det var ) vilket jag sade till en här på FB då han drog upp att NN skulle varit KGB ...Med mera med mera att slösa min tid har de inget emot ... ganska fantastisk hur man kan bli inblandad och ett spår i något man inte vet mer än vad man läst i tidningar om... Men hoten och zersetzungen ska dessa ge fan i , och det då man försökte ordna upp infektioner och annat blev dessa modiga.....
Senast redigerad av Harfager 2016-07-15 kl. 01:41.
Citera
2016-07-15, 02:25
Medlem
Citat:
Det är några stycken och de som kom i början bodde tydligen redan i fastigheten dit jag fick en andrahandslägenhet.

Men det mesta började.

Har faktiskt läst vad du skrivit, mycket att svara på allt.

Du nämnde tidigare att du hade med datanördar att göra, sedan i samband med palmeutredningen.

Ytterst tveksam gällande allt du säger gällande palmeutredningen, oavsett om det gäller palme alternativt datanördar så är det ingen enkel match.
OM det är så att du har med med korumperade snutar att göra, allternativt nördar ser jag din % för uprättelse nästintill obefintlig.

Du har namn på inblandadde det är en bra sak, resterande låter väldigt långsökt.
Är inte mycket för att outa eller ens lyssna på sådant, men när det gäller "Bossen", alternativt Polisen nämn första bokstaven i tilltalsnamnet för div inblandade.
Citera
2016-07-15, 02:45
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Har faktiskt läst vad du skrivit, mycket att svara på allt.

Du nämnde tidigare att du hade med datanördar att göra, sedan i samband med palmeutredningen.

Ytterst tveksam gällande allt du säger gällande palmeutredningen, oavsett om det gäller palme alternativt datanördar så är det ingen enkel match.
OM det är så att du har med med korumperade snutar att göra, allternativt nördar ser jag din % för uprättelse nästintill obefintlig.

Du har namn på inblandadde det är en bra sak, resterande låter väldigt långsökt.
Är inte mycket för att outa eller ens lyssna på sådant, men när det gäller "Bossen", alternativt Polisen nämn första bokstaven i tilltalsnamnet för div inblandade.

Jo , ser ut som om de blandat in andra "röda " trådar för att väcka förvirring om man ordagrant berättar allt ( vilket jag nämnt i min dagbok i början av 2000 -talet ). Om man ser till de olyckor jag varit nära så skiter de i vad de gör om jag tolkat dessa rätt.

Att det skulle bli svårt trodde inte jag då jag har berättelsen , men ser hur bra det var med att de lade ut mitt namn i PU och som jag sedan kunde följa in i GrK . Personen som lade ut det hittade jag sammanträffande med en ny granne som subtilt har varit väldigt jobbig utöver att direkt nämn asin säpo släkting. Med subtilt så "råkar denne " nämna att denne känner folk där jag tidigare bott och där det hänt mycket som hot väckningar etc tex ( en värd bla). Googlade dessa nya namn ihop och hittade en gemensam plats

LK är både för och efternamn , P är ett annat förnamn ( som jag anmälde sedan) men för ung för att varit direkt med om PU , LK däremot var runt 30 år och hade vapenträning i o m att denne var officer mm
Citera
2016-07-15, 02:50
Medlem
Citat:
Jo , ser ut som om de blandat in andra "röda " trådar för att väcka förvirring om man ordagrant berättar allt ( vilket jag nämnt i min dagbok i början av 2000 -talet ). Om man ser till de olyckor jag varit nära så skiter de i vad de gör om jag tolkat dessa rätt.

Att det skulle bli svårt trodde inte jag då jag har berättelsen , men ser hur bra det var med att de lade ut mitt namn i PU och som jag sedan kunde följa in i GrK . Personen som lade ut det hittade jag sammanträffande med en ny granne som subtilt har varit väldigt jobbig utöver att direkt nämn asin säpo släkting. Med subtilt så "råkar denne " nämna att denne känner folk där jag tidigare bott och där det hänt mycket som hot väckningar etc tex ( en värd bla). Googlade dessa nya namn ihop och hittade en gemensam plats

LK är både för och efternamn , P är ett annat förnamn ( som jag anmälde sedan) men för ung för att varit direkt med om PU , LK däremot var runt 30 år och hade vapenträning i o m att denne var officer mm

så, är LK den som är den styrande? Inget namn om snuten ? Berätta mer om P
Citera
2016-07-15, 03:13
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
så, är LK den som är den styrande? Inget namn om snuten ? Berätta mer om P

LK hade en styrande del roll åtminstone på så sätt att denne blev nämnd som " enligt LK så behöver du inte ...." Såg en bild på denne i en tidning par år senare som Polis.

P är "datanörden" som jag senare anmälde till polisen och internutredningen , men nerlagt då denne inte fanns mm . Hittade denne direkt på en googling ytterligare par år efter och såg denne (innan jag googlade han ) och tog ett foto på vägen från mitt dåvarande jobb då han kom gående vid en station.

Han kom lugnt gående och såg inte mig även då jag kom framifrån, så jag vände och tog ett foto på han för att ha en bild på denne åtminstone men namnet han sagt stämde mm vilket googlingen visade.

Jag mötte en del som jag känner sedan innan, men ignorerade dessa på liknade sätt som han gjorde då och kanske trodde att jag var med i deras spel ännu.
Men jag ignorerade de jag kände för att inte blanda in dem och han hade jag ju anmält så vad trodde han ?
Senast redigerad av Harfager 2016-07-15 kl. 03:16.
Citera
2016-07-15, 10:38
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hela världen. Men jag menar Gang stalking i de former som diskuteras i tråden - inte statliga kontrollformer från DDR, (andra) diktaturer eller liknande och inte tortyr i nageldragarformen.. Om du tänker efter så vet du precis vad jag menar och då vet du att jag har rätt.

Rätt är såklart det sista du har (behöver nästan inte tillägga det).

Denna sida har samlat några rättsfall gällande organized stalking och electronic harassment.

http://court.gangstalkingwiki.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in