Citat:
Vissa utav det som uppger sig vara offer, har lite att komma med men beskriver i stort liknande händelser med bilar etc .
Läste om en artist som körde ihjäl sig i dag som de kallade psykotisk som hade bilar efter sig men då anhöriga tittade så var det inga där. Och visst är dessa ögontjänare som slår till då ingen annan ser men det finns ju sjukdom också så det hade varit önskvärt om folk tog till sig att filma, föra dagbok etc mer.
Beskrev tidigare min granne och lade ut ett ljud klipp på han då han drog en vals , bland andra där hans släkting var på säpo etc och ganska snart efter utläggningen så slutade denne att störa mig.
Var står du i detta du kände till både utförare och offer ? Du skulle ju kunna göra stor skillnad här om du ville.
Läste om en artist som körde ihjäl sig i dag som de kallade psykotisk som hade bilar efter sig men då anhöriga tittade så var det inga där. Och visst är dessa ögontjänare som slår till då ingen annan ser men det finns ju sjukdom också så det hade varit önskvärt om folk tog till sig att filma, föra dagbok etc mer.
Beskrev tidigare min granne och lade ut ett ljud klipp på han då han drog en vals , bland andra där hans släkting var på säpo etc och ganska snart efter utläggningen så slutade denne att störa mig.
Var står du i detta du kände till både utförare och offer ? Du skulle ju kunna göra stor skillnad här om du ville.
Att liknande händelser ofta berättas av "offer", samt att informationen är knapp gällande bevisning tror jag inte är någon tillfällighet. Det finns ju alltid ett syfte bakom varje handling. När det gäller G.S så är det uppenbarligen svårt att bevisa med tanke på vilka metoder som används.
Om gangstalkers åker fast, eller blir avslöjade har de ju förlorat sitt eget "Spel".
När det gäller att "bevisa" förekomsten så är det ju just det som är det svåraste. Det som inte går att bevisa kan kanske gå att motbevisa.
Tänker på dem som hävdar att det inte finns. "Skepptiker", "icke troende", eller vad man nu skall kalla det. Ser sällan inlägg som ens tyder på att de egentligen vill få reda på mera av hur det fungerar, utan att inläggen grundas på deras "uppfattning" om att det inte finns, och att dom som påstår motsattsen lider av någon form av psykisk sjuktom.
I trådstarten angavs tydligt att det inte skulle handla om "Troendes sjukdomar" även om just indikationer som lutar åt det hållet väldigt ofta visar sig.
Dokumentation i form av att filma, eller som du säger föra dagbok är ett bra redskap. När det gäller att bevisa respektive motbevisa, kan det i många fall hjälpa antingen för att veta om en är drabbad, eller inte. Just sjukdomsinsikt om det rör sig om en person som är sjuk på riktigt, och inte vet om det själv kan på såvis kunna ge en insikt av att det kan vara "hjärnspöken".
Tycker både ti, samt skepptiker, borde tänka på att det "kan" röra sig om en sjukdom, men inte utgå ifrån det. Tycker mig se alltför mycket passiv aggressivitet,och Härskartekniker i tråden som inte leder någon vart. Tråkigt för bägge sidor.
På din fråga gällande Utförare/offer, och att jag kan göra stor skillnad. Informativt har jag endel att säga, MEN mer detaljerat än så kommer jag inte att yttra mig, med tanke på hur jag är.
Jag pratar mellan 4 ögon. Vet som sagt ett flertal som blivit utsatta, samt ett fåtal som ägnar sig åt att tracka folk.
Kortfattat: Jag är på Ti's sida även om jag känner till bägge vill jag inte outa mer än så, vill inte sjunka till samma nivå som G-stalkers vilket hade varit fallet om jag talat om det annonymt på nätet.