Citat:
Men du kan väl åtminstone svara på hur länge de har Gangstalkat dig eller hur länge du åtminstone misstänker att de har gjort detta.
Citat:
Allt förutom bytandet av barn är helt vanliga förteser, så vad har detta med GS att göra?
Citat:
Fast det är någon som talar emot att du skulle vara utsatt för GS då det är en extremt vanlig, eller menar du att alla som inte får reda på att de är adopterade förens de är vuxna eller något annat liknande är utsatta för GS och att det inte handlar om att föräldrarna har avgjort att barnet inte är moget/redo att få höra hela sanningen?
Citat:
Jag tycker nog att jag har kommit med ärliga svar på frågorna som har ställts mig i alla de fall som jag har några svar att ge. Men samma frågor tas ju upp om och om igen som man redan har svarat på, så att sitta och upprepa samma svar ett tiotal gånger blir lite tjatigt.
Det kommer det alltid att göra då det kommer in nya skeptiker och berättelser ändras på, att det ens skall behöva tjatas om att för att kunna bevisa GS så måste varje liten detalj vändas ut och in på för att kunna försäkra sig om att det inte handlar om vanföreställningar eller att det inte är vattentät är i mina ögon bara sorgligt då det borde vara en självklarhet.
Du har inte bevisat att du är en TI utan du likt Harfager har snarare lagt fram argument för att GS inte sker utan att det handlar om folk med vaneföreställningar.
Citat:
Fast du gör det extremt fort, speciellt när det börjar läggas upp argument som verkligen går emot din verklighetsuppfattning vilket pekar mot en sjukdomsbild då det är något schizofrena brukar göra när deras version av verkligheten verkligen blir ifrågasatt.
Detta samt både din syn på att världen är platt och att du påstår att dina föräldrar och allt andra utsätter dig för GS är inte något som inte ställer dig eller dina argument i ljusare dagar.
Citat:
Fast denna tråd handlar inte om att berätta om sina upplevelser utan man skall lägga fram bevis för att GS existerar och jag kan informera dig om att jag har en släkting som lider av schizofreni och när hen inte har tagit sina mediciner så låter hens historier är liknande dina och sist hen slutade med sina mediciner så trodde hen att grannen under (som för övrigt var en pensionerad mattant) var en hemlig Säpo agent som avlyssnade hen genom telefonledningen samtidigt som hen hade byggt en gång av vapen (köttyxor, knivar osv) mellan köket och ytterdörren (personen i fråga bodde under köksbordet som var inlindat i foliepapper) men det var inte detta som fick personen att bli intagen på psyket utan det var att hen stod en dag och spottade på alla som gick förbi en affär och det var efter det som vi upptäckte gången med vapen och hur hen hade skurit av telefonledningen i sin lägenhet.
Så bara för att någon säger att den är utsatt för GS så betyder det inte att fallet är så då denne även kan lida av en sjukdomsbild och för att kunna ta sig förbi denna tröskel så måste berättelserna vara helt vattentäta för annars så faller allt som ett korthus.