2016-01-31, 12:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Rosalotus har ju tidigare insett att det bara var inbillning när hon trodde att hennes föräldrar var inblandade i gangstalkingen, så nu väntar vi vara på den dag hon inser att resten också är fantasier. Vilken jävla kalldusch det måste bli att inse att man slängt bort/begränsat sitt liv i 20 år...
Citera
2016-01-31, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Jo, du ljuger när du påstår att du vet saker som du omöjligen kan veta.

Har du belägg för att det inte är enbart svenska gang stalkers som trakasserar dig?

Du påstår att det är en global konspiration trots att du inte vet vilka det är som utför den. Det senaste är att du anklagar en massa svensktalande forumdeltagare för att vara gang stalkers.

Dessa forumdeltagare har du dessutom själv sökt kontakt med för inte fan skapades flashback i syfte att locka dig i en fälla.

På sin höjd kan du kanske anses mobbad av personer du söker kontakt med. Det stämmer bra ihop med min teori att gang stalking bara drabbar masochister.

Så nej, om man skall tro på det du säger, vilket man uppenbarligen inte skall, så har du med all tydlighet visat att gang stalking inte existerar och att "offren" inte är något märkvärdigare än mobboffer med självskadebeteende.

Möjligtvis kan man även lägga till att det förekommer en helt ofattbart stor dos napolionkomplex också men eftersom ni har så svårt att tala sanning så verkar det mer troligt att ni bara ljuger om eran egen betydelse och inte alls tror att ni är så speciella som ni vill ge sken av.

Kan bemöta följande som du skrev lite snabbt:

"Det senaste är att du anklagar en massa svensktalande forumdeltagare för att vara gang stalkers. Dessa forumdeltagare har du dessutom själv sökt kontakt med för inte fan skapades flashback i syfte att locka dig i en fälla."

Det är på tiden att dessa stalkers pekas ut. Folk som skriver på flashback som samtidigt ägnar sig åt GS och som har varit medlemmar mycket längre än mig eller andra TI's är inte här för att locka mig (eller de andra) personligen i någon fälla. Min gissning angående detta är att många av de stalkers som ingår i dessa nätverk medverkar i GS mot flera olika TI's och blir underrättade om att det har anlänt en ny TI på forumet och då tar de sig an uppgiften att delta i trakasserier gentemot denna person.

Sedan undrar jag vad du själv led/lider av när du tidigare satt och hittade på en mängd olika historier om att du skulle vara utsatt för GS som du postade här i tråden? Om du nu hävdar att jag skulle lida av masochism, självskadebeteende, napolionkomplex m.m. - vad skulle du hävda att du själv lider av?
Citera
2016-01-31, 13:09
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Rosalotus har ju tidigare insett att det bara var inbillning när hon trodde att hennes föräldrar var inblandade i gangstalkingen, så nu väntar vi vara på den dag hon inser att resten också är fantasier. Vilken jävla kalldusch det måste bli att inse att man slängt bort/begränsat sitt liv i 20 år...
Om hon nu inte gillar det...

Något som är väldigt märkligt är att tråden uttryckligen skall handla om att utreda om gang stalking förekommer eller inte och ändå hela tiden faller tillbaka på att dom enda "bevis" som finns är, sida upp och sida ner med, självupplevda vittnesmål från några svenskar som vittnar om direkt väsensskilda upplevelser.

Låt gå att det finns en teoretisk möjlighet att svenska offer är mer handlingsförlamade än utländska offer... Men varför finns det i så fall inte några konkreta bevis från någon mindre handlingsförlamad utlänning?

Jag blir bara mer och mer övertygad om att gang stalking är påhitt ju mer dom påstådda offren undviker att leda saken i bevis.
Citera
2016-01-31, 13:19
Medlem
Citat:

Har inte alls insett att mina föräldrar "inte är delaktiga i stalkingen". De ÄR delaktiga. Och likaså är du till 110 procent (viket du just visade med ännu en signal som bara jag kan förstå). Nu har jag skrivit tillräckligt för idag. Orkar inte mer just nu. Detta grova brott mot mänskligheten som GS är måste komma upp till ytan ännu mer här i Sverige och ni gangsters ska avslöjas för de "demoner" som ni verkligen är.
Citera
2016-01-31, 13:23
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Kan bemöta följande som du skrev lite snabbt:

"Det senaste är att du anklagar en massa svensktalande forumdeltagare för att vara gang stalkers. Dessa forumdeltagare har du dessutom själv sökt kontakt med för inte fan skapades flashback i syfte att locka dig i en fälla."

Det är på tiden att dessa stalkers pekas ut. Folk som skriver på flashback som samtidigt ägnar sig åt GS och som har varit medlemmar mycket längre än mig eller andra TI's är inte här för att locka mig (eller de andra) personligen i någon fälla. Min gissning angående detta är att många av de stalkers som ingår i dessa nätverk medverkar i GS mot flera olika TI's och blir underrättade om att det har anlänt en ny TI på forumet och då tar de sig an uppgiften att delta i trakasserier gentemot denna person.
Den teorin förutsätter alltså att det finns ett etablerat nätverk av passiva gang stalkers som står i beredskap att trakassera offer på olika forum? Detta utöver dom aktiva stalkers som gör inbrott och trakasserar dig rutinmässigt?

Och precis alla inblandade räknar iskallt med att du skall vara oförmögen att gå till konstruktivt motangrepp istället för att bara hjälpa dom att förlöjliga dig själv med knasiga påståenden och total ovilja att bevisa vad som pågår?

Förstår du inte själv hur befängd en sådan teori låter? Det är mer troligt att det finns gröna grisar med vingar på månen. Det har jag förresten också en film på men jag vill inte visa den för då riskerar jag att inte bli trodd.

Citat:
Sedan undrar jag vad du själv led/lider av när du tidigare satt och hittade på en mängd olika historier om att du skulle vara utsatt för GS som du postade här i tråden? Om du nu hävdar att jag skulle lida av masochism, självskadebeteende, napolionkomplex m.m. - vad skulle du hävda att du själv lider av?
Jag upplever faktiskt inte att jag lider alls. Jag trivs ganska bra i största allmänhet. På senare år har jag dock uppmärksammat någon slags torrsprickor på mina hälar. Jag lider inte direkt av det men det men vetskapen om dessa sprickor gnager ändå lite grann, så om du har tips på någon salva eller liknande så får du gärna skicka ett pm.

Edit: Sen måste jag bara kolla. Räknar du in mina upplevelser med cyklister som bevis för gang stalking? Jag har på senare tid insett att cyklister kan bete sig civiliserat av andra orsaker än att konspirera mot mig personligen och jag mår numera extra bra med den vetskapen.
Senast redigerad av kurrekotte 2016-01-31 kl. 13:48.
Citera
2016-01-31, 13:26
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Har inte alls insett att mina föräldrar "inte är delaktiga i stalkingen". De ÄR delaktiga. Och likaså är du till 110 procent (viket du just visade med ännu en signal som bara jag kan förstå). Nu har jag skrivit tillräckligt för idag. Orkar inte mer just nu. Detta grova brott mot mänskligheten som GS är måste komma upp till ytan ännu mer här i Sverige och ni gangsters ska avslöjas för de "demoner" som ni verkligen är.
Har man lyckats bättre med att bevisa förekomsten av gang stalking i utlandet menar du? I Sverige verkar ju gang stalkers inte ens ha lyckats enas om en metod för att trakassera sina offer. Alla är offer för helt olika saker... Orsaken till att det går sämre att bevisa gang stalking i Sverige kanske är att det inte existerar här?
Citera
2016-01-31, 13:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Hur länge har dina föräldrar varit delaktiga i denna komplott, upptäckte du deras deltagande i samma veva som du upptäckte att jorden var platt?

Inte för att vara sådan men du har slängt ur dig extrema idéer och tankar i en rad andra trådar som tyvärr pekar mot att du endast är ett bevis som kan användas för att påpeka att GS inte existerar då du påstår att dina föräldrar och alla andra runt dig förföljer dig.

Att du misstänkliggör exakt alla runt dig pekar mot att du är i akut behov av psykologisk hjälp och därmed inte är en TI utan är en av de kateogrier som jag tidigare i en annan tråd har pratat om när det kommer till att när man pratar om GS så måste både de som påstår sig vara TI och de som är intresserade av att finna sanningen kring GS vara extremt öppna mot varandra och då menar jag inte att man skall dela ut sitt personnummer eller namn eller något annat sådant privat utan att när det väl kommer frågor så måste man kunna komma med ett ärligt svar där man backar upp sina egna erfarenheter och även tar hänsyn till att det finns de med en sjukdomsbild som sitter och blir triggade av att få höra om sådant och därmed kan vilseleda både de som är potentiellt riktiga TIs men även sätta igång en ond cirkel där de med en sjukdomsbild faktiskt bara blir sjukare.

Och ja med alla dina tidigare uttalanden om att jorden är platt och en rad andra saker så anser jag att du inte är en TI utan är en av dessa med en sjukdomsbild (alternativt något betydligt värre och det är ett sjukt troll likt Ove som riskerar att skada de som genuint är sjuka och därmed planterar tankar och idéer i deras huvuden) speciellt när du vid varje tillfälle som det blir för "jobbigt" för dig så skyller du på att du är trött eller något annat liknande vilket pekar mot att allt inte står rätt till med dig.

Mitt ärliga tips är att du söker professionell hjälp innan du skadar dig själv eller någon annan.
Citera
2016-01-31, 13:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

OK det stalkar dig alltså, men du har i alla fall insett att de faktiskt är dina föräldrar - eller gäller inte det heller längre?

Citat:
Citatet ovan skrev jag i ett tillstånd av PTS (Post Traumatisk Stress) då jag började tro att ingen av mina föräldrar var mina biologiska föräldrar.
(FB) Mina erfarenheter av Gang Stalking i Sverige

Vad var det för "signal" jag visade när jag skrev om dina föräldrar menar du - det var ju du själv som drog upp deras stalkning och att du inte trodde de var dina riktiga föräldrar från början.
Citera
2016-01-31, 14:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Jag ursäktar det sena svaret men jag har behövt fokusera på annat

Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Om du från i dag helt plötsligt var och varannan gång går in i en affär och olika personer stöter mot dig , så skulle du lägga märke till det. Sedan en tid så har det upphört ( lade ut min granne på nätet och började skriva här )

Fast du påstår dig bo i ett litet samhälle, jag har själv bott på landsbygden där det bor högst 200 personer så i mina ögon så är det inte konstigt att detta sker, speciellt inte om butiken är liten eller dåligt strukturerad. (Du måste komma ihåg att vi inte vet hur pass stor denna butik är så det kan lika gärna handla om en liten butik där endast tre personer får plats åt gången)

Citat:
GS och GS , bor på en mindre ort och märkte snabbt att jag fått folk mot mig och det behövs tex bara ett par som börjar sprida något om dig för att få med andra . Var mycket unga först och sedan var det äldre så möjligen deras föräldrar och släktingar som ska dra på sig elden ?

Detta hänger ihop med att det är en mindre ort, har du agerat på ett sådant sätt som kan ha vänt någon eller några emot dig? (Uppfört dig konstigt/annorlunda eller något annat liknande?)

Då måste även komma ihåg att det finns något som brukar kallas för småorts syndromet och det är att lögner och rykten sprids extremt snabbt och om man då uppför sig lite annorlunda så är det lätt för andra att sprida rykten eller prata om vad de har sett andra göra. (Detta uppstår tack vare att det inte händer mycket och därmed börjar de spionera på varandra när det händer någonting nytt då det är spännande)

Citat:
Ang lögnen så var det ang en detalj på jobbet som jag hade ställt fel och personen sade att det hade jag gjort det många gånger även om det var första gången som jag blivit tvungen att ändra saken och glömde ställa tillbaka den.

En helt vanlig förstele som kan ske på arbetsplatser och det kanske var första gången du gjorde detta med denna sak men det kan ha varit en sak av många som individen hade stört sig på med dig och därmed skitsnacket.

Du skulle ha gått fram och påpekat att det var ett oskyldigt misstag och att det var första gången du gjorde detta men att du nu är tacksam över att du vet vart du skall ställa den i fortsättningen.

Citat:
Lade märke till en ung som spexat och pratat väldigt latjo på tex bussen och såg att denne var mycket lik denne på jobbet. Som sagt mer står i dagböckerna men de unga tog jag inte med så utförligt utan fattat att det var någon som passade på att snacka skit då man var tyst.

Vad har detta med den tidigare händelsen att göra?

Individen var en ungdom och detta har absolut ingenting med huruvida du är en TI eller inte då denne kanske var på väg till en vän/partner eller något annat liknande, att denne liknar den föregående individen spelar ingen roll såvida du inte rakt ut frågade om denne var släkt.

Sedan att ungdomar snackar skit är ingen nyhet och pekar absolut inte mot att GS är en förstele.

Citat:
Jag nämner dessa då det är tydliga exempel på att GS används och hur man får med andra som inte är invigda i tex det som allt började med. Så just nu är dessa ganska ointressanta att gå in djupare på , men jag kan peka ut dem och omnämnt dem i dagböckerna.

Än så länge så har jag inte sett någon tydlig förstele för GS utan typsikt beteende som du återfinner i alla små samhällen och på arbetsplatser.

Du har antecknat vardagshändelser som stämmer överens med hur det har och kommer att se ut runt om i världen oavsett om man är en TI eller inte.

Citat:
Drönaren var högt upp i luften ovanför mig mitt ute i skogen som jag fick med på ett fota jag skulle pröva en bildtjänst med , en slump alltså , som jag först såg då jag förstorade bilden .

Fast du sa att den var utanför din dörr så hur skall du ha det?

Sedan så har jag sett bilden du hänvisar till (om det är samma som finns tidigare i denna tråd) och man kan omöjligt se att det är en drönare då bilden är för suddig.

Citat:
Har hört ett vinande ofta då jag kommit hem sent då det varit mörkt så det är nog en metod de använde sig av (skulle jag göra) .

Låter som vinden i mina ögon, den kan ge ifrån sig ett sådant ljud när den blåser ner i bland annat ventilationssystemet.

Citat:
Detta vinnande började uppträda en tid efter att jag såg drönare på bilden.

Är du hundra procent säker på att det inte bara var ett ljud som du hörde just då och nu är fixerad vid?

För än så länge så har du kommit med en extremt stor mängd antaganden och inte något konkret vilket gör din berättelse väldigt svag.

Citat:
Jag har inte avslöjat det genom att spana uppåt utan detta är första gången jag nämner det.

Så med andra ord så vet du inte om det är en drönarrobot eller om det bara är vinden.

Citat:
Ska tillägga att det jobbet jag hade då så började mycket hända och fick även pikar mot att jag skulle vara rasist. Var skadegörelse och massa "lattjo" kommentarer som tydde på att fler var informerade om en annan.

Kan det hänga ihop med något du har sagt tidigare eller att du har uppfört dig på ett speciellt sätt?

Kan det vara kopplat till om du har råkat visa att du är inne på Flashback (långdraget jag vet men folk har en förmåga att anta en stor mängd saker) via mobilen eller för att du har burit något speciellt klädesplagg?

Sedan så är frågan om du arbetar i bygden eller om du åker till en grannstad och om flera av de som bor i samma samhälle arbetar på samma arbetsplats eller något annat liknande, för du kommer än så länge med en massa antaganden och inte något konkret.
Citera
2016-01-31, 14:14
Medlem
Harfagers avatar
Har nu läst lite på morgonen och det märkligaste är att folk som inget vet, upprepade gånger går in och säger att denna form inte finns av trakasserier, de har ju inte varit med vid månlandningen heller och då har den aldrig gjorts etc etc.

Detta är vittnesmål som folk kommer med sedan om det finns feltolkningar eller rena lögner som någon gjort så må det vara hänt .

Om jag åt frukost så vill någon som en dåre ha det på film för att denne ska veta att det är sant.

Jag kan ju bevisa mina påståenden kring tex palmeutredningen, anmälningar (inte många men det visar att detta på gått länge) , jag kan visa vad ett hundra tal personer sagt gjort och deras identitet går att ta fram , ett 50-tal som gjort mer har jag identitet på nu.

Jag förstår att vissa är väldigt nyfikna på detta och gapar, andra vill ta bort tråden men jag kan lugna dem med att det kommer ut och att deras medverkan här försenar ju allt då andra inte kommer att lägga ut sina vittnesmål här. Moderatorerna har inte sett att vissa tramsar och löser av varandra så att man ibland funderar på om flera egentligen kör med olika nick under olika modem. Men man kan ju inte begära av en moderator att denna ska läsa varje inlägg som vi som skriver här gör.

Ska bli en intressant vecka nu som kommer då jag kommer att få veta en hel del och jag gör mig stora förhoppningar på att få se samband svart på vitt
Senast redigerad av Harfager 2016-01-31 kl. 14:21.
Citera
2016-01-31, 14:19
Medlem
sweden_lands avatar
Jag sökte på John Lang men kunde inte hitta något.
Denna person var utsatt för gang stalking och är numera död.
Här finns en story + hans egna filmer
http://fresnopeoplesmedia.com/2016/01/2829/

I filmen längst ner, https://www.youtube.com/watch?v=SkktSQNP5-g
Vad sjutton är det dom använder i bilen? Någon sorts kamera?
Citera
2016-01-31, 14:24
Medlem
Citat:
OK det stalkar dig alltså, men du har i alla fall insett att de faktiskt är dina föräldrar - eller gäller inte det heller längre?

(FB) Mina erfarenheter av Gang Stalking i Sverige

Vad var det för "signal" jag visade när jag skrev om dina föräldrar menar du - det var ju du själv som drog upp deras stalkning och att du inte trodde de var dina riktiga föräldrar från början.

RosaLotus !

Det är samma med detta trots att det an vara svårt att be sina föräldrar så kan man precis som med kameran få absoluta bevis, nämligen enkla blodprov. Senast jag kollade kostade det 900 Kr eller om det var 2 000 Kr, ett billigt pris jämfört med att vara arg på sin mamma och pappa för inget alls.

Har RosaLotus gjort detta......... någon som tror att ett besök på vårdcentralen ordnades, nej.

Istället har RosaLotus som utmålar sig själv som en god människa förtalat och förnedrat sina föräldrar.

Sen om citatet stämmer så är det en ynklig förklaring, fegt och vem har ställt den diagnosen, kan det vara på ett sjukhus, då kunde du väl ta blodprovet med,

Jag lider med dina föräldrar och tycker du är en ynklig elak person som behandlar dina föräldrar såhär och gömmer dig bakom en diagnos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in