2016-01-21, 16:54
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inge.namn
När jag tittar i min kristallkula så säger den att vi inte kommer att få se några buggar, heller inga implantat, däremot en hel del text och kanske någon Youtube-länk.

Man springer ju med sin bugg och positionerare med sig hela tiden , telefonen .

Jag råkade troligen detektera en bugg för ca 12-13 år sedan som satt i TV:n , genom att jag fick en störning på en mottagare som upphörde först då jag stängde av tv:n med strömknappen.

Monterade isär skalet på tvn men tänkte jag vet inte var de kan ha gömt micken och sändaren bland alla elektronik som sitter i tv,n vanligen så jag monterade ihop tv,n. Har för mig ( måste kolla dagboken först) att denna störning var borta ett par dagar senare.

Insyn har jag haft, om det varit med optik eller markradar el liknande vet jag ej.
Citera
2016-01-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Dem sätter en diagnos på patienten i ett tiddigt stadium så att dem minska trovärdigheten
Här struntar vi i diagnoser. Trovärdighet får man utifrån sättet man uttrycker sig och rresonerar, och det underlag man kan ge för sina utsagor. Relativt sett är väl du nästan till Harfager vad Harfager är till vanliga människor.
Citera
2016-01-21, 18:37
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Att polisen försöker förhindra brott genom att spana på misstänkta terrorister är inte "gang stalking" - det är vanligt polisarbete.
Du säger att gangstalking är vanligt polisarbete.

Utveckla det lite till.
Citera
2016-01-21, 19:08
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Här struntar vi i diagnoser. Trovärdighet får man utifrån sättet man uttrycker sig och rresonerar, och det underlag man kan ge för sina utsagor. Relativt sett är väl du nästan till Harfager vad Harfager är till vanliga människor.

Jag bara återger vad jag har sätt, hört och varit med om. Palmemordet var ju en bra hint jag fått svar på nu nu då fler av dessa kontaktande personer nämnt denne, CP etc . Jag hittade en länk med mitt namn i och då det var ang ett spår som "borde utredas" och detta nämnt straxt innan mitt började så blev det lättare att förstå för mig först nu nästan 20 år senare.
Sedan att de är en hel drös med personer som använt olika människorätts brott , titlar och falska omdömen gör att ingen vågar träda fram , en liten sekt i staten kan man kalla det.
Har inget med polisarbete att göra även om det minst figurerar en polis i detta som i början kallade sig hantverkare.

Jag skulle förorda en utredning kring denne och dennes göranden 1986 då denne var abab-vakt (enlig dennes egna ord ) och var i närheten av mordet förmodligen.
Citera
2016-01-21, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Det är ganska uppenbart att vi har olika tolkningar på den texten, men jag behöver din tolkning för att förstå vad du menar.
Kalla det olika tolkningar, eller att SamVimes förstod vad madtop menade och du gravt missförstod. Med den lästförståelsen ligger du i klass med FreedomDeep, som "tolkade" realtids-keylogging som tankeläsning.

Här är en utförligare förklaring:
stefanstrm gav ett förslag till SnakePlisssken här att han skulle snacka skit om Sverige och hänga i bombtrådar för att få se på "gang stalking". Börjar det likna förberedelse av brott och når polisen ska det naturligtvis undersökas. Vad som följer är då alltså vanligt polisarbete, vilket madtop skrev här.

Kortfattat igen, att undersöka potentiella brottslingar är polisarbete och inte gang stalking, varefter du gör tankevurpan, gang stalking = polisarbete. Ser du var din logik brister? (Om du nu inte vill kalla polisarbete för GS, vilket bevisar dess förekomst och tråden blir meningslös.)

Varsågod, en sjukt överdriven förklaring av något fullständigt självklart.
Citera
2016-01-21, 20:37
Medlem
Citat:
Nej men det kan bli vi lever ju i ett sjukt samhälle där grannen häldre väljer att anmäla och smutskasta en granne i stället för konfrontation.
Ingen har ifrågasatt förekomsten av idioter. Tråden handlar om organiserad gang stalking.
Citat:
Så det är inte så konstigt om efter ett polisiärt arbete uppstår Gansgstalkning.
Med definitionen som verkar gälla och tillgängligt underlag är sannolikheten för närvarande 0%.
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Om det bara finns ett sätt att tolka den så måste det vara mitt som gäller.
Ja om man saknar all form av logiskt tänkande. Se mitt förklarande inlägg ovan.
Citera
2016-01-21, 21:57
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Kalla det olika tolkningar, eller att SamVimes förstod vad madtop menade och du gravt missförstod. Med den lästförståelsen ligger du i klass med FreedomDeep, som "tolkade" realtids-keylogging som tankeläsning.

Här är en utförligare förklaring:
stefanstrm gav ett förslag till SnakePlisssken här att han skulle snacka skit om Sverige och hänga i bombtrådar för att få se på "gang stalking". Börjar det likna förberedelse av brott och når polisen ska det naturligtvis undersökas. Vad som följer är då alltså vanligt polisarbete, vilket madtop skrev här.

Kortfattat igen, att undersöka potentiella brottslingar är polisarbete och inte gang stalking, varefter du gör tankevurpan, gang stalking = polisarbete. Ser du var din logik brister? (Om du nu inte vill kalla polisarbete för GS, vilket bevisar dess förekomst och tråden blir meningslös.)

Varsågod, en sjukt överdriven förklaring av något fullständigt självklart.
Grattis erak!
Att det skulle vara så svårt...

Vi har alla gått olika skolor och har därmed fått olika uppfattningsförmågor.
Om polisens har ett 'gangstalking'-program så tror jag att de flesta skulle acceptera det. Om någon, som har gått en annan väg, märker att det kan bli riktigt stora problem om det fortsätter så bör denne agera innan allt går åt helvete. Som tex. Snowden gjorde ungefär...

Om du tittar på det jag sa så kan man tolka det också på flera sätt...
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Trodde faktiskt inte att någon skulle bjuda upp med det svaret jag fick.
Och inte ditt heller.
Men jag uppskattar ändå att du gav mig en förklaring.

Skulle kanske ha lagt till en smiley...
Citera
2016-01-22, 11:05
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag bara återger vad jag har sätt, hört och varit med om. Palmemordet var ju en bra hint jag fått svar på nu nu då fler av dessa kontaktande personer nämnt denne, CP etc . Jag hittade en länk med mitt namn i och då det var ang ett spår som "borde utredas" och detta nämnt straxt innan mitt började så blev det lättare att förstå för mig först nu nästan 20 år senare.
Sedan att de är en hel drös med personer som använt olika människorätts brott , titlar och falska omdömen gör att ingen vågar träda fram , en liten sekt i staten kan man kalla det.
Har inget med polisarbete att göra även om det minst figurerar en polis i detta som i början kallade sig hantverkare.

Jag skulle förorda en utredning kring denne och dennes göranden 1986 då denne var abab-vakt (enlig dennes egna ord ) och var i närheten av mordet förmodligen.
Här berättar du något typiskt som också drabbade mig efter -86 och som jag först 20 år senare förstod hade samband med Ausonius och Palmemordet. Om polisen använder sig av stalking i sitt spaningsarbete är det helt okej i en då rimligt begränsad omfattning men när det visat sig att Säpo, socialtjänst och psykförsvar tillämpar motsvarande metoder utan personligt ansvar eller omdöme någonstans och alla hänvisar till varandra går det för långt.
Fortfarande efter snart 30 år är det folk på nätet som vill göra gällande att min berättelse och slutsatser av Palmemordet bara är försök att dölja en kriminell bakgrund eller egen inblandning.
Citera
2016-01-22, 13:52
Medlem
Citat:

Harfager din trähatt. I över en månad har du sagt dig ha lösningen på Palmemordet och att det var anledningen till aatt allt GS började och bad var det............ inte ett skit.

Jag blir så förbannad här har du hållit på och skrivit meterlånga texter bifogat filmer foton med kryddan - jag vet vem Palme mördaren är och måste därför vara hemlig.

l Fy fan för dig
Citera
2016-01-22, 14:14
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Harfager din trähatt. I över en månad har du sagt dig ha lösningen på Palmemordet och att det var anledningen till aatt allt GS började och bad var det............ inte ett skit.

Jag blir så förbannad här har du hållit på och skrivit meterlånga texter bifogat filmer foton med kryddan - jag vet vem Palme mördaren är och måste därför vara hemlig.

l Fy fan för dig

Palmemordet , har jag inte sagt mig ha lösningen på . Jag har bara sagt att det vore med det jag tidigare varit med om och hört och efter att jag hittat på nätet (mitt namn) och nu läst kring och i utredningen, ytterligare en pusselbit som platsar på de walki-talki män som nämnts ( har även en annan trolig förklaring till dessa som jag också hittade i utredningen då jag kände igen ett par namn) och vilka som hade tillträde på flera platser nämnda i utredningen.

Mina trakasserare har åtminstone 4-5 gånger stylat flera personer för att de ska tas för samma personer i olika omgångar och satt i min närhet, så ang CP så kan det varit han eller någon som är lik han och där platsar ju även "min" grupp in. ( vittneskonfrontationen var ju en katastrof , där en djupt chockad person fick veta att den misstänkte var alkis , och ser en alkis på visningen med kanske mörkt hår i minnet och pekar ut den som hon tror att polisen har andra bevis mot. Ang stirrande intensiva ögon så kanske CP hade det alltid av olika anledningar, andra kan ha haft det då adrenalinet rusar inför o i ett mord men inte annars. )

Efter som jag lever med det jag gör så vill jag ju bli av med detta och få upprättelse , skadestånd, leva ett normalare liv etc och där är ju palmemordet sekundärt för mig för han är död, men då jag såg sambanden och tänker att det behöver ju inte bara varit poliser inblandade i det spåret så lade jag ut vissa bitar jag varit med om. Det kan ju även vara folk som vill utreda spåret kring mig (som jag 2015 såg att det fanns ) och därför som jag haft skiten efter mig så länge , då som sagt jag skulle haft några frågor själv att ställt mig om jag vore någon annan , men jag gav dem chansen att göra detta för ca 10 år sedan men ingen kom och då kan det ju inte vara någon legitim grupp på något sätt så advokater jurister etc , vill ni ha ett spår ...PM:a om ni nu tar GS i andra hand och Palme i första ....
Senast redigerad av Harfager 2016-01-22 kl. 14:24.
Citera
2016-01-22, 17:09
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Palmemordet , har jag inte sagt mig ha lösningen på . Jag har bara sagt att det vore med det jag tidigare varit med om och hört och efter att jag hittat på nätet........
Efter som jag lever med det jag gör så vill jag ju bli av med detta och få upprättelse , skadestånd, leva ett normalare liv etc och där är ju palmemordet sekundärt för mig ........PM:a om ni nu tar GS i andra hand och Palme i första ....
Palmemordhärvan är som sagt inte alls unik utan bara typexempel på hur rättsväsendet i alla tider hos psykologiskt övergreppskadade stater kunnat med hot åt ena, bluff åt andra och mutor åt ett tredje håll kunnat styra officerskår, journalistkår, polis och väktarkår över varje socialt nätverk till att odla fram vilka vittnesmål och bakvända bevis som helst.
Orsak, verkan, mål och medel dikteras av den som har det psykologiska övertaget. Så fungerar nu svenska statens psykförsvar mot varje avvikande medborgare vars tankar och livsmål ännu ingen statsmakt lyckats få kontroll över.
Så var det redan på den folkhemskaste tiden då Olle Möller garanterat oskyldig blev dömd till livstid och aldrig fick någon offentlig upprättelse och så är det fortfarande i en rad fall jag råkat få insyn i.
Citera
2016-01-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tv4ove
Palmemordhärvan är som sagt inte alls unik utan bara typexempel på hur rättsväsendet i alla tider hos psykologiskt övergreppskadade stater kunnat med hot åt ena, bluff åt andra och mutor åt ett tredje håll kunnat styra officerskår, journalistkår, polis och väktarkår över varje socialt nätverk till att odla fram vilka vittnesmål och bakvända bevis som helst.
Orsak, verkan, mål och medel dikteras av den som har det psykologiska övertaget
. Så fungerar nu svenska statens psykförsvar mot varje avvikande medborgare vars tankar och livsmål ännu ingen statsmakt lyckats få kontroll över.
Så var det redan på den folkhemskaste tiden då Olle Möller garanterat oskyldig blev dömd till livstid och aldrig fick någon offentlig upprättelse och så är det fortfarande i en rad fall jag råkat få insyn i.

Låt mig gissa......... du har inga bevis men vi ska tro på ditt ord för du har högt värderade källor som förser dig med viktig information.

Hade varit väldigt häpnadsväckande om du kunde bifoga dokument så vi andra kan ta del av dina källor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in