2016-01-19, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Nej, jag är bara misstänksam mot psykpatienter. Jag vill gärna utesluta att dom varit placerade där på grund av att det är fel i huvudet på dom.
Med tanke på att det du säger inte riktigt går ihop så verkar det svårt att utesluta i ditt fall.

Varför skulle dom stoppa in flera chip om det räcker med ett? Varför skulle dom sätta in dom i armen på dig där du kan upptäcka det om dom har förmåga att sätta in dom i trumhinnan? Hur sätter man in ett chip i trumhinnan utan att du märker det och utan operation?

Låter helt klart som att aliens är mer troligt än gang stalking. Vad är problemet med det? Respekterar du inte aliens-teorier? Är vissa typer av foliehattsteorier mindre värda än andra? Är du folierasist?

Varför dem stoppar fler chip i därför det är gift i dem och dem vill döda en!
Dem har väll stoppat dem i örat!

Dem arbetar med flera metoder de stalkar en med hjälp av mobiltelefon och har kontakt med varandra.
Och kammeror i ens hem. Chip i kroppen. Och smutskastar personen.
Gift i vattnet. Vissa arbetar helt gratis.

Psyk patienter är dem lättaste och har ingen rättigheter och dem har heller igen dem kan vända sig till.

Varför tror du det är så många unga 30 årigar som dör en plöttslig död! Eller blir skjutna av polis?
När dem fått sin sjukpening från försäkrings kassan och blivit förtidspansionerad.
Utvärderas dem och slutligen likvideras dem.
Senast redigerad av stefanstrm 2016-01-19 kl. 20:53.
Citera
2016-01-19, 21:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Hehe tror du att jag skärde ut det som var i trumhinorna?

Jag tyckte det var vad som framkom av dina inlägg ja. Menar du att du har kvar chipen i trumhinnorna?
Citera
2016-01-19, 21:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Dem arbetar med flera metoder de stalkar en med hjälp av mobiltelefon och har kontakt med varandra.
Och kammeror i ens hem. Chip i kroppen. Och smutskastar personen.
Gift i vattnet. Vissa arbetar helt gratis.

Psyk patienter är dem lättaste och har ingen rättigheter och dem har heller igen dem kan vända sig till.
Varför kan de inte bara spruta in eller mata dig med gift - vad gör chipet för "nytta" menar du?
Vilka "vissa" jobbar helt gratis, oooh hur vet du det? De andra här i tråden har inte ens kunnat visa att någon GS jobbar alls så det här låter intressant.

Citat:
Varför tror du det är så många unga 30 årigar som dör en plöttslig död! Eller blir skjutna av polis?
När dem fått sin sjukpening från försäkrings kassan och blivit förtidspansionerad.
Är det många i Sverige som blir skjutna av polis??
Citera
2016-01-19, 21:30
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Då kallas det inte för chip utan för giftampuller. Giftampuller behöver man absolut inte fler än en för att döda någon.

Citat:
Tvättar du dig aldrig? Om dom bara stoppat in det i örat så borde dom väl ramla ut när du tvättar öronen?

Citat:
Det vanligaste skälet till att ha mobiltelefon lär vara för att hålla kontakt med andra. Det är inget unikt för gang stalkers.

Citat:
Och kammeror i ens hem.
Okej, hur upptäckte du dom? Vad gjorde du med dom när du upptäckte dom?

Citat:
Chip i kroppen.
Giftampullerna har du redan berättat om.

Citat:
Och smutskastar personen.
Låt mig gissa att dom sagt till folk att du inte är riktigt frisk?

Citat:
Gift i vattnet.
Räckte det inte med ett flertal giftampuller inuti din kropp???

Citat:
Vissa arbetar helt gratis.
Alla kan inte vara kapitalister... Motsatsen betyder inte nödvändigtvis att man har ont uppsåt. Ofta kan det till och med tyda på motsatsen.

Citat:
Hur menar du nu? Antingen så har dom ju släppt ut dig eller gett dig möjligheten att kommunicera med en stor del av världens befolkning via Internet? Du har enorma möjligheter att vända dig till andra för hjälp.

Citat:
Varför tror du det är så många unga 30 årigar som dör en plöttslig död!
Det varierar nog. En del knarkar ihjäl sig, en del kör ihjäl sig, en del super ihjäl sig, en del hamnar i slagsmål och dör av det, en del dör av plötsliga sjukdomar, en del tar livet av sig, osv.

Citat:
Eller blir skjutna av polis?
Förhoppningsvis så har dom flesta begått något brott och skjuts i nödvärn. I andra fall skjuts dom kanske av poliser med mindervärdeskomplex eller dåliga nerver. I Jackie Arklövs fall så var det med största sannolikhet i rent hämndsyfte. Han dog dock inte.

Citat:
Det tror jag inte på utan källa. Låter fånigt att dom flesta som skjuts till döds av polisen skulle vara förtidspensionärer. Det skulle dock inte förvåna mig om förtidspensionärer är överrepresenterade i brottsstatistiken.

Citat:
Det där har du garanterat bara drömt ihop. Det kanske är på grund av knasiga påståenden som det som du blivit inlåst på psyke?

Jag tror att du hamnat i fel tråd. Det finns andra trådar för att berätta om sina upplevelser i samband med att man missbrukar narkotika och det finns även andra trådar för att diskutera mentala problem och psykvård. Inget av det du beskriver (utom kamerorna) påminner om det som kallas för gang stalking.
Citera
2016-01-19, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tyckte det var vad som framkom av dina inlägg ja. Menar du att du har kvar chipen i trumhinnorna?
ja
Citera
2016-01-19, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför kan de inte bara spruta in eller mata dig med gift - vad gör chipet för "nytta" menar du?
Vilka "vissa" jobbar helt gratis, oooh hur vet du det? De andra här i tråden har inte ens kunnat visa att någon GS jobbar alls så det här låter intressant.

Är det många i Sverige som blir skjutna av polis??

Dem sätter en diagnos på patienten i ett tiddigt stadium så att dem minska trovärdigheten
Citera
2016-01-19, 21:51
Bannlyst
Citat:
Hur menar du nu? Antingen så har dom ju släppt ut dig eller gett dig möjligheten att kommunicera med en stor del av världens befolkning via Internet? Du har enorma möjligheter att vända dig till andra för hjälp.

En massa dravel! Vart ska jag vända mig till då menar du ingen advokat tar till sig fallet!
Ni vill heller inte tro. De flästa stoppar huvudet i sanden
Citera
2016-01-19, 21:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
ja
Då tycker jag du omedelbart ska gå till doktorn och be dem ta ut chipen, det kommer bli en världsnyhet!
Citera
2016-01-19, 22:23
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
En massa dravel! Vart ska jag vända mig till då menar du ingen advokat tar till sig fallet!
Ni vill heller inte tro. De flästa stoppar huvudet i sanden
Med tanke på att det du beskriver framstår som fullständigt ologiskt och grundat i vanföreställningar så misstänker jag att du redan fått hjälp men att den inte är tillräckligt effektiv.

Förstår du verkligen inte själv hur korkad teorin är att någon stoppat in en massa giftampuller i dig utan att du märker det? Om du hade provat att rengöra öronen med tops så hade du upptäckt att det gör JÄVLIGT ONT om någon pillar direkt på trumhinnan.

Och som sagt, varför skulle dom stoppa in i armarna när dom inte bara kunde utan även stoppade in i trumhinnan?
Citera
2016-01-20, 19:12
Bannlyst
Citat:
Med tanke på att det du beskriver framstår som fullständigt ologiskt och grundat i vanföreställningar så misstänker jag att du redan fått hjälp men att den inte är tillräckligt effektiv.

Förstår du verkligen inte själv hur korkad teorin är att någon stoppat in en massa giftampuller i dig utan att du märker det? Om du hade provat att rengöra öronen med tops så hade du upptäckt att det gör JÄVLIGT ONT om någon pillar direkt på trumhinnan.

Och som sagt, varför skulle dom stoppa in i armarna när dom inte bara kunde utan även stoppade in i trumhinnan?

Jag har inte alla svar fråga dem som gjort det psykiatrin
Citera
2016-01-20, 20:26
Bannlyst
Citat:

Dem andväder lokal bedövning innan de sätter in chipen eller gift ampullerna.
Ni har inte svarat på frågan hur vet dem sådana saker som jag inte har berättat för någon?

Jag köpte en bug scanner för att se om jag kunde hitta kammeror i min lägenhet hela min läghenhet var buggad.
Citera
2016-01-20, 21:35
Medlem
one.zeros avatar
Nu har det kanske kommit ett litet genombrott...

I den här tråden...
(FB) Fakta kring polisens "buggning" av internet.
...har en utsatt beskrivet hur hen blir utsatt för polisens trakasserier på ett sätt som jag tycker har stora likheter med det som beskrivs här.
Inlägg #56081618 står det att hen har besökt butiker runt Bollebygd där personalen verkar ha blivit radikaliserade av polisen.

Bollebyggd är en liten ort som knappast har så många butiker och då kan man, utifrån Reklam-'s vittnesmål, isolera några stalkers - butikspersonalen.
De borde kunna svara på varför de ger extrema blickar mot denne individ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in