2025-04-25, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Jag har aldrig någonsin sett en enda av er med dom här dumma V2K teserna någonsin studera igenom FMV Försvarets materialverks dokument, Försvarshögskolans utbildningsböcker, säkerhetsparagrafer, riksdagens promemorior och utredningar eller andra statliga dokument.

De PDF-filerna gällande statliga radiofrekvenser finns inte längre att läsa. Där fanns listor och mycket riktigt - psykiatrin hade flest frekvenser, långt fler än sjöfart, försvaret osv.
Min tanke var ju då "hur fan många walkie talkies använder de?"
Mobiltelefoner finns, så varför i h-e har finns/fanns så många radiofrekvenser inom psykiatrin undrar man...
Citera
2025-04-26, 20:38
Medlem
Så ni har helt vanliga människor mot er, invandrare, grannar, familjemedlemmar, arbetslösa, pundare, horungar med mera och ni sitter och yrar om CIA, ftimurare, kyrkan, Mossad, bankirer osv

Detta gör ju bara att ni får helt fel måltavlor. Örebroskytten trodde tex att gang stalkersens högkvarter var en komvuxskola.
Senast redigerad av Signalspaning 2025-04-26 kl. 20:49.
Citera
2025-04-26, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
De PDF-filerna gällande statliga radiofrekvenser finns inte längre att läsa. Där fanns listor och mycket riktigt - psykiatrin hade flest frekvenser, långt fler än sjöfart, försvaret osv..

Jo den finns att läsa:
https://frekvensplanen.pts.se/

Och nej, "psykiatrin " har inga frekvenser. Dels har du fel i sak och dels får du det att låta som att "psykiatrin" är någon slags statlig myndighet vilket det inte är. På sin höjd är sjukvården regionaliserad men i praktiken är den till stor del privatiserad.

Citat:
Min tanke var ju då "hur fan många walkie talkies använder de?"
Mobiltelefoner finns, så varför i h-e har finns/fanns så många radiofrekvenser inom psykiatrin undrar man...

Hmmm.... vi släpper den tror jag. Sköt om dig och kom ihåg att det finns hjälp att få.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-04-26 kl. 20:49.
Citera
2025-04-28, 21:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Så ni har helt vanliga människor mot er, invandrare, grannar, familjemedlemmar, arbetslösa, pundare, horungar med mera och ni sitter och yrar om CIA, ftimurare, kyrkan, Mossad, bankirer osv

Detta gör ju bara att ni får helt fel måltavlor. Örebroskytten trodde tex att gang stalkersens högkvarter var en komvuxskola.

Örebro-skytten en GS-måltavla?? Varför tror du det?
Citera
2025-04-30, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jo den finns att läsa:
https://frekvensplanen.pts.se/

Och nej, "psykiatrin " har inga frekvenser. Dels har du fel i sak och dels får du det att låta som att "psykiatrin" är någon slags statlig myndighet vilket det inte är. På sin höjd är sjukvården regionaliserad men i praktiken är den till stor del privatiserad.

Hmmm.... vi släpper den tror jag. Sköt om dig och kom ihåg att det finns hjälp att få.

inte den listan jag syftar på
Citera
2025-04-30, 20:07
Medlem
Citat:
inte den listan jag syftar på

Aha, du syftar på den hemliga listan som bara känd hos TI's?

Seriöst, PTS är tillsynsmyndighet för frekvenser och vill du ha en officiel och statlig frekvensplan är det den jag länkade till som gäller.
Citera
2025-04-30, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI

Det finns ju tyvärr en lång och sorglig historik av människor som trott sig vara "måltavlor" som spårar ut i vanisinnesdåd.
Citera
2025-05-01, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI

Han hade autism och fick bidrag för det vilket innebär han fanns i minst fyra interna register. Säpo, UD, autonoma Acta Publica och FRA-s Intranät SGSI som länstyrelserna, landstingen och kommunerna är uppkopplade till.
Citera
2025-05-01, 15:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Han hade autism och fick bidrag för det vilket innebär han fanns i minst fyra interna register. Säpo, UD, autonoma Acta Publica och FRA-s Intranät SGSI som länstyrelserna, landstingen och kommunerna är uppkopplade till.

Men det finns inga indikatorer att han var utsatt för GS. Att han är autistisk kan förklara att han blev grovt manipulerad av en GS-grupp att utföra dådet. Det finns teser att GS attackerar personer som är lätta att undangömt kontrollera som autistiska. Hur som helst är det grovt oetiskt och måste avslöjas oavsett vad samhället tror att de "hjälper" genom att delta. Kontrollsystem finns till att utföra olagliga operationer mot civila för att skapa terrordåd och misär samt att utföra människohandel, organiserad brottslighet som droghandel, penningtvätt och insidertrading. Det vore naiv för samhället att anta oetiska och olagliga GS-system används enbart för att "hjälpa" när det mer troligen används för olagliga och oetiska agendor av elitister kriminella som vill ha social och psykologisk kontroll av samhället i det undangömda.
Citera
2025-05-03, 06:48
Medlem
Gsforums avatar
Lyckades fånga solklart bevis svart på försök stt infektera min dator och alla dess enheter under samma nätverk / som kopplas in vid framtida tillfällen med *Pegasus*

Lilla jag? 😂 datorn är helt och hållet ny formaterad och det ABSOLUT FÖRSTA som gjordes var att börja tanka client för bordvpn och videon visar vad som händer när jsg försöker hitta dess tillägg DIREKT efter. Det är altså en helt fabriksåterställt laptop….

http://gangstalking.site/v/
Citera
2025-05-03, 08:04
Medlem
Gsforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gsforum
Lyckades fånga solklart bevis svart på försök stt infektera min dator och alla dess enheter under samma nätverk / som kopplas in vid framtida tillfällen med *Pegasus*

Lilla jag? 😂 datorn är helt och hållet ny formaterad och det ABSOLUT FÖRSTA som gjordes var att börja tanka client för bordvpn och videon visar vad som händer när jsg försöker hitta dess tillägg DIREKT efter. Det är altså en helt fabriksåterställt laptop….

Måste ju faktist tillägga att , som ni kan se så heter tillägget jag fick fram under sökresultaten ”Nordström” i början av videon. Det komiska med detta är att jag har en hel del historik med en polis som oftast jobbar Ytte Befäl på Norrmalms polisen i stockholm vid just namnet Tom*s ’Nordström’ och benämns endast med efternamn bland folk häromkring.
Citera
2025-05-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gsforum

Då gjorde du det nog till ingen nytta för Pegasus använder det tillfälliga externa arbetsminnet vilket innebär det installeras varje gång du startar enheten och försvinner när du stänger av den.

Dock används Pegasus mot krypterade system och säkerhetstelefomer så sannolikheten de tagit dig på annat sätt är större och då har de redan dina chipsnummer och din internetuppkoppling på samma sätt som IMEI nummer för telefonen. Pegaus licensavgifter per kollad enhet är rätt höga.
Senast redigerad av Signalspaning 2025-05-03 kl. 22:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in