Citat:
Ursprungligen postat av
1c9r5
Tycker gruppen är grym. mvh tjej.
vet itne ens vad grym betyder. grym kan va bra och dåligt vet du.

mvh.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mooon
Ska vi gissa friskt ... gillar tjejer att hotas med att flås levande, torteras, våldtas, mördas, kallas diverse äckliga saker? Hmmm ... nu funderar vi på detta och tänker: kan de vara så att kvinnor ogillar detta ...?
fundera på i vilket sammanhang det är skrivet..... jo. det är skrivet på t.ex "badoo". på badoo kan man köpa "superpowers" bland annat. att ta ett sånt hot på allvar är ungefär som att ta en 4 årings hot på allvar.
det kallas annars för "tomma hot". jag har själv blivit utsatt för det på t.ex badoo och det barnsliga kontextet är just anledningen till varför jag inte springer till polisen och anmäler det eller grinar på facebook om det.
Citat:
Ursprungligen postat av
1c9r5
Jag är vild och crazy och tror att de kräks på dessa idioter, vad tror du? Om du inte tror att tjejer kan ha lite emot detta, kan du väl förklara hur du tänker.
jag tror tjejer tar det ungefär lika allvarligt som ifall den här killen kom fram och sa "jag ska kkidnappa dey!!" på stan:
http://0.media.collegehumor.cvcdn.com/99/17/73b8ff84000de21a5fd90ac5f8ad5938.jpg