2015-07-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Tycker gruppen är grym. mvh tjej.

vet itne ens vad grym betyder. grym kan va bra och dåligt vet du. mvh.

Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Ska vi gissa friskt ... gillar tjejer att hotas med att flås levande, torteras, våldtas, mördas, kallas diverse äckliga saker? Hmmm ... nu funderar vi på detta och tänker: kan de vara så att kvinnor ogillar detta ...?

fundera på i vilket sammanhang det är skrivet..... jo. det är skrivet på t.ex "badoo". på badoo kan man köpa "superpowers" bland annat. att ta ett sånt hot på allvar är ungefär som att ta en 4 årings hot på allvar.

det kallas annars för "tomma hot". jag har själv blivit utsatt för det på t.ex badoo och det barnsliga kontextet är just anledningen till varför jag inte springer till polisen och anmäler det eller grinar på facebook om det.

Citat:
Jag är vild och crazy och tror att de kräks på dessa idioter, vad tror du? Om du inte tror att tjejer kan ha lite emot detta, kan du väl förklara hur du tänker.

jag tror tjejer tar det ungefär lika allvarligt som ifall den här killen kom fram och sa "jag ska kkidnappa dey!!" på stan:

http://0.media.collegehumor.cvcdn.com/99/17/73b8ff84000de21a5fd90ac5f8ad5938.jpg
Senast redigerad av avishaman 2015-07-06 kl. 22:14.
Citera
2015-07-06, 22:13
Medlem
Mooons avatar
Ja det förklarar ju allt ... så fånigt av dem att bli upprörda .... eller ...

Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
......på badoo kan man köpa "superpowers" bland annat. att ta ett sånt hot på allvar är ungefär som att ta en 4 årings hot på allvar. ...
Citera
2015-07-06, 22:23
Medlem
Citat:
Det var inte ett citat taget ur sin kontext. Det var en kommentar som handlade om just diskriminering mot kvinnor. Han kommenterade även själv sedan där han "blivit uthängd" och sa att han är öppen med sina åsikter och inte har något problem med att skriva dem på facebook ungefär.

Just det.

Något att säga till ditt försvar herrtanke?
Citera
2015-07-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Ja det förklarar ju allt ... så fånigt av dem att bli upprörda .... eller ...

nä. jag vet ärligt talat inte. det är bilder på seth rogen och american pie över halva facebook sidan. jag kan inte avgöra ifall gruppen är en Fanboy dedikation till seth rogen eller om det är ett rop på hjälp.

om du kan avgöra det så får du säga till.
Senast redigerad av avishaman 2015-07-06 kl. 22:28.
Citera
2015-07-06, 22:32
Medlem
Citat:
nä. jag vet ärligt talat inte. det är bilder på seth rogen och american pie över halva facebook sidan. jag kan inte avgöra ifall gruppen är en Fanboy dedikation till seth rogen eller om det är ett rop på hjälp.

om du kan avgöra det så får du säga till.

Jag kan. Den är inte det.
Citera
2015-07-06, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag kan. Den är inte det.

okej. så du kan avgöra vilket kön OP har, genom att läsa en sarkastisk bild på seth rogen (med sitt hollywodd gäng) och uppladdningar på 9000 olika accounts på badoo.

vilka mer tarot-krafter har du?
Senast redigerad av avishaman 2015-07-06 kl. 22:36.
Citera
2015-07-06, 22:43
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Normalt sett brukar feministgrupper på facebook vara trams och hysteri men här visades en hel del skärmdumpar upp som var grovt kvinnohatande. Lustigt nog var det mest från babbar som tjatade om att knolla huuuror, inte förvånande men ovanligt att feministerna så blatant hänger ut babbar. Skiten som dessa klossmongon vräkte ur sig var fan lägre än Glocalnet
Citera
2015-07-06, 22:47
Medlem
Mooons avatar
Hur mår du?

Citat:
okej. så du kan avgöra vilket kön OP har, genom att läsa en sarkastisk bild på seth rogen (med sitt hollywodd gäng) och uppladdningar på 9000 olika accounts på badoo.

vilka mer tarot-krafter har du?
Citera
2015-07-06, 22:51
Medlem
Om jag vore kvinna och fick en massa meddelanden av denna typen så skulle jag trolla skiten ur killarna och bestämma möte i Boden om de bor i södra Sverige och lova guld och gröna skogar om de dyker upp och bara njuta av härdsmältorna.

Den dagen då ni inte får en kukbild är det dags att börja bli oroliga.

Om ni kvinnor inte klarar av nätet så har ni heller inget där att göra.
Citera
2015-07-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligvanilj
Skulle vara kul och starta en grupp vid namnar Brudarna och göra samma sak, dock hade det blivit svårt och få lila mycket material.

Du hade blivit mordhotad, anmäld till DO och polisen hade hämtat dig.

Jag har en massa snaskigt i min telefon som är minst lika komprometterande som det som visas på siten. Det finns gott om galna kvinnor - speciellt i Sverige.
Citera
2015-07-06, 22:56
Medlem
Citat:
synd för badoo. lär nog va en del killar som lämnar pga detta. orka gå i internet dating om det innebär att man ska riskera o hängas ut som våldtäktsman. vem fan vill dejta en sån tjej? poletten börjar trilla ner varför ens föräldrar sa att man inte ska ge ut sin information på internet!

jag avregistrerar min badoo dirr nu. frågan är vafan man ska göra med tiden istället!! brukar ju sitta där skitofta. minst 1 gång om dagen.

Man behöver inte skicka kukbilder eller berätta att man ska våldta dem.
Citera
2015-07-06, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
https://www.facebook.com/snubbarsaeger/photos/a.417799621738239.1073741828.417798191738382/417949595056575/?type=1&theater

Detta refererade jag till. Förtjänar han att publiceras/hängas ut på Facebook-sidan Snubbarna?

Ganska enkel fråga egentligen, som du fortfarande inte svarat på. Är inlägget kontroversiellt? Är han ironisk? Är han seriös? Det är taget ur sitt sammanhang, som du kan se.

Och varför skulle jag hängas ut? För att jag ifrågasätter varför andra hängs ut?

Nej, han förtjänar inte att hängas ut. Hade jag varit honom så hade jag polisanmält siten eller anlitat en advokat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in