2015-07-05, 01:31
Medlem
Det är väl rätt naturligt att tjejer som upptäcker att detta är ett problem som de är så många som drabbas av försöker göra något åt det. Varför skulle inte tjejer som hotas med våldtäkt och blir kallade slynor reagera för? Det fattar inte jag.
Citera
2015-07-05, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
En dåres försvarstal.

Försvarstal mot vilka? Upptäckte ju att det tydligen är killar som ligger bakom gruppen på facebook. Vad ger dom rätten o tala för kvinnor?
Citera
2015-07-05, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molilla
Det är väl rätt naturligt att tjejer som upptäcker att detta är ett problem som de är så många som drabbas av försöker göra något åt det. Varför skulle inte tjejer som hotas med våldtäkt och blir kallade slynor reagera för? Det fattar inte jag.

Det är inte tjejer som reagerar. Det är killar som startat gruppen, och alltså killar som menstruerar ÅT kvinnor. Vad tjejer faktiskt tycker vet ingen i gruppen.
Senast redigerad av avishaman 2015-07-05 kl. 02:27.
Citera
2015-07-05, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Det är inte tjejer som reagerar. Det är killar som startat gruppen, och alltså killar som menstruerar ÅT kvinnor. Vad tjejer faktiskt tycker vet ingen i gruppen.

Det är ingen som vet vad kvinnor tycker om att kallas för en slyna som ska våldtas till fittan spricker?
Citera
2015-07-05, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molilla
Det är ingen som vet vad kvinnor tycker om att ÖVER TEXT PÅ INTERNET VIA NÄTDEJTING kallas för en slyna som ska våldtas till fittan spricker?

rättade ditt inlägg åt dig. Och nä. Ingen vet. Tarot och horoskop samt tankeläsning är generellt sett som kvacksalveri.

Och särskilt vet ingen vad tjejer tycker om facebook gruppen. En "like" och en instämmande "jag håller med och är glad att sidan finns" kommentar säger inte särskilt mkt. Det är monotont och generellt. Jag mear.. Du som tjej garvar ju åt gruppen i ditt inlägg här ovan.
Senast redigerad av avishaman 2015-07-05 kl. 03:11.
Citera
2015-07-05, 03:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackarna
Håller med att dessa killar förtjänar det.
Dock lite lustigt att dessa uthängningar ses som okej i dagens Sverige samtidigt som uthängning av dömda pedofiler skapar stor moralisk indignation hos PK-eliten.

Jo det är en ganska stor dubbelmoral det. Viss uthängning är helt ok men annan inte. Skulle vara intressant att veta exakt hur de tänker kring detta.
Citera
2015-07-05, 05:49
Medlem
Citat:
rättade ditt inlägg åt dig. Och nä. Ingen vet. Tarot och horoskop samt tankeläsning är generellt sett som kvacksalveri.

Och särskilt vet ingen vad tjejer tycker om facebook gruppen. En "like" och en instämmande "jag håller med och är glad att sidan finns" kommentar säger inte särskilt mkt. Det är monotont och generellt. Jag mear.. Du som tjej garvar ju åt gruppen i ditt inlägg här ovan.

OK du är helt och hållet genomkorkad. Du förstår inte att jag skrattar åt dig för att du säger att ingen vet vad kvinnor tycker om att bli kallade slynor och få veta att man vill våldta dem tills fittan spricker.
Citera
2015-07-05, 06:35
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Skrattande kommentarer? Va?

Jag förstår inte vad du vill få sagt. Varken i förra inlägget eller nu.

Har du fått psykos eller är du på riktigt såhär efter? Hur lyckades du ens skapa ett konto på Flashback?
Citera
2015-07-06, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonmyn
Men hur beter sig folk mot varandra egentligen? Något allvarligt fel är det ju i skallen om man kallar någon annan för "fitta" och skriver att man ska våldta henne och så vidare. Hade något skrivit något liknande till min dotter hade jag inte print screenat, jag hade slagit in käften på fanskapet. Att lägga upp bilder på såna här hot är väl en skitsak i sammanhanget. Är man så pass korkad att man skriver grova saker till en tjej får man väl räkna med konsekvenser? Dom ska vara glada att dom inte får stryk.

Sannerligen!

Blir ärligt talat förvånad över bristen av intelligens hos dessa typer, använder namn och profilbild och hela skiten och spyr gång på gång ut denna galla på offentliga sociala nätverk. Brukar inte gilla uthängningar av liknande slag från endera hållet, men i detta fall är det då helt befogat! Flashback framstår ju för bövelen som ett dagis i jämförelse med de där grabbarna...
Citera
2015-07-06, 20:42
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Flera av de publicerade inläggen kan uppfattas som ironi eller sarkasm, men det är ju svårt att veta då inläggen är tagna ur sin kontext.

En äldre herre i 55-60 års åldern som blivit uthängd och publicerad, skrev exempelvis så här:

Det förekommer ingen diskriminering av kvinnor.

Och eftersom detta citat är taget ur sin kontext, så kan han ju lika-gärna vara ironisk.

Det var inte ett citat taget ur sin kontext. Det var en kommentar som handlade om just diskriminering mot kvinnor. Han kommenterade även själv sedan där han "blivit uthängd" och sa att han är öppen med sina åsikter och inte har något problem med att skriva dem på facebook ungefär.
Citera
2015-07-06, 20:43
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:

Tycker gruppen är grym. mvh tjej.
Citera
2015-07-06, 20:47
Medlem
Mooons avatar
Ska vi gissa friskt ... gillar tjejer att hotas med att flås levande, torteras, våldtas, mördas, kallas diverse äckliga saker? Hmmm ... nu funderar vi på detta och tänker: kan de vara så att kvinnor ogillar detta ...?

Jag är vild och crazy och tror att de kräks på dessa idioter, vad tror du? Om du inte tror att tjejer kan ha lite emot detta, kan du väl förklara hur du tänker.

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in