Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-28, 12:51
  #157
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
bra gjort av han. man lever bara en gång varför ha en gammal sliten kärring när man kan ha lammkött!

Dessutom är han jävligt trevlig och vettig!

En normal 25-åring väljer inte en 60-årig gubbe. Han har nog fått det han förtjänar.
Citera
2016-05-28, 12:55
  #158
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
En normal 25-åring väljer inte en 60-årig gubbe. Han har nog fått det han förtjänar.
Det är vanligt att unga tjejer tummar rejält på åldern när det gäller kändisar.
Citera
2016-05-28, 13:20
  #159
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bofinksbo
Det är vanligt att unga tjejer tummar rejält på åldern när det gäller kändisar.

Inte så rejält.
Citera
2016-05-28, 14:36
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Inte så rejält.

Jodå och mycket mer än så. Pablo Picasso andra fru var 46 år yngre. Woody Allens donna är "bara" 35 år yngre men dock är hon hans förra frus adoptivbarn. Aje Philipssons kaffeböna är 35 år yngre.
Och inte tala om Mohammed, hans Aisha var 6 han var 50+. Det fullbordades när hon var 9. De du.
Citera
2016-05-28, 17:06
  #161
Medlem
Underskatta aldrig en kvinnas ekonomiska intressen.....
Citera
2016-05-28, 18:51
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
En normal 25-åring väljer inte en 60-årig gubbe. Han har nog fått det han förtjänar.
Säg inte det, jag har flera kompisar i 50-60-års-spannet som varken är rika ,smala eller på något annat sätt framgångsrika, som trots det har landat 25-30 åriga tjejer, dessutom bildat familj med barn och hela grejen, och det verkar hålla. Snygga,smarta tjejer dessutom.
Varför vet jag inte, bara att det är så!
Citera
2016-05-28, 19:51
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom iskalle'n
Säg inte det, jag har flera kompisar i 50-60-års-spannet som varken är rika ,smala eller på något annat sätt framgångsrika, som trots det har landat 25-30 åriga tjejer, dessutom bildat familj med barn och hela grejen, och det verkar hålla. Snygga,smarta tjejer dessutom.
Varför vet jag inte, bara att det är så!
Dom kanske har otroligt stor kuk allihop? Nåt fel på tjejerna är det i vilket fall. Vem fan vill ligga med en grå skinnsäck om det finns ungtuppar i rätt förpackning? Lika äckligt och perverst åt båda hållen. Skulle aldrig offra min dyrbara tid på att invänta ett arv eller dras med nåt sladdrigt material. Om gubben eller kärringen njuter tillräckligt av sällskapet kan dom ju bli hur gamla som helst? Lika barn leka bäst i längden och vem fan vill sitta och lyssna på hur det var på 30-talet?
__________________
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-05-28 kl. 19:54.
Citera
2016-05-28, 20:03
  #164
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svinet_Sthlm
Det jag hört är att han ofta syns raggande på unga tjejer på lokalkrogarna ute i kungsängen, nån som kan bekräfta eller dementera detta ?

Är det Dan Ekborg
08-581 73 603
073-383 85 07
TIMMERVILLAN ÖRÅKER, 19693 KUNGSÄNGEN

???? Där är hans nummer och address
Citera
2016-05-28, 20:07
  #165
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Dom kanske har otroligt stor kuk allihop? Nåt fel på tjejerna är det i vilket fall. Vem fan vill ligga med en grå skinnsäck om det finns ungtuppar i rätt förpackning? Lika äckligt och perverst åt båda hållen. Skulle aldrig offra min dyrbara tid på att invänta ett arv eller dras med nåt sladdrigt material. Om gubben eller kärringen njuter tillräckligt av sällskapet kan dom ju bli hur gamla som helst? Lika barn leka bäst i längden och vem fan vill sitta och lyssna på hur det var på 30-talet?
Nu ska du inte vara sån!
Kan själv rapportera om nyss byxmyndiga flickors intresse.
Inte för att jag utnyttjat de tillfällena men tjejer i lite högre åldersgrupper som tyckt att jag har något dem är sugna på fast jag numera är rätt ålderstigen.
Jag är faktiskt förvånad över hur många fina tjejer som är sugna på lite ageplay!
Citera
2016-05-28, 20:10
  #166
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Underskatta aldrig en kvinnas ekonomiska intressen.....
Kändisskapet väger faktiskt tyngre än pengarna, tro det eller ej.
Citera
2016-05-28, 20:13
  #167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Nu ska du inte vara sån!
Kan själv rapportera om nyss byxmyndiga flickors intresse.
Inte för att jag utnyttjat de tillfällena men tjejer i lite högre åldersgrupper som tyckt att jag har något dem är sugna på fast jag numera är rätt ålderstigen.
Jag är faktiskt förvånad över hur många fina tjejer som är sugna på lite ageplay!
Jag skrev bara att det är osunt och icke normalt beteende. Råttor och andra avarter ser inte ålder som ett problem då det endast handlar om brunst. Människor lär sig redan som små att barn är barn och vuxna är vuxna och gammelfarmor är gammal och har tappat sexlusten. Och gamla farfar i Ekborgs ålder är inget man suktar efter i 20-årsåldern?
__________________
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-05-28 kl. 20:15.
Citera
2016-05-28, 20:17
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Dom kanske har otroligt stor kuk allihop? Nåt fel på tjejerna är det i vilket fall. Vem fan vill ligga med en grå skinnsäck om det finns ungtuppar i rätt förpackning? Lika äckligt och perverst åt båda hållen. Skulle aldrig offra min dyrbara tid på att invänta ett arv eller dras med nåt sladdrigt material. Om gubben eller kärringen njuter tillräckligt av sällskapet kan dom ju bli hur gamla som helst? Lika barn leka bäst i längden och vem fan vill sitta och lyssna på hur det var på 30-talet?


Haha, välkommen till 2016. Ungtuppar i rätt förpackning?? Menar du vältränade pojkar med stora kukar som viftar på svansen men inte har några pengar? De reser inte och bor på fina hotell i Frankrike och gör dyra resor med trygg levene. Sorry men money talks and bullshit walks. Tjejerna vill ha ett bra liv och lugn och ro. Den sjukt stekiga 28 åringen med mycket pengar och livserfarenhet väljer med största sannolikhet en tight 18 åring med drömkropp och attityd. Tjejerna har valt bort en random pizzeria i någon gudsförgäten håla för att lyssna på dina sjukt uttråkande ämnen, solly Testa och dra din Darwinistiska teori för dessa unga tjejer som valde bort dig och se vad som händer.
__________________
Senast redigerad av PJ9 2016-05-28 kl. 20:20.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback