Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-28, 20:20
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bofinksbo
Kändisskapet väger faktiskt tyngre än pengarna, tro det eller ej.
Där är jag beredd att hålla med. Så mycket narcissister som vill sola sig i glansen på röda mattan. Vi har ju en ny porrprinsessa som är av den sorten. Den korkade Carl-Philip är inget den ladyn skulle tittat åt om han inte tillhörde kungahuset och allt det bär med sig.
Citera
2016-05-28, 20:20
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verdandix
Är det Dan Ekborg
08-581 73 603
073-383 85 07
TIMMERVILLAN ÖRÅKER, 19693 KUNGSÄNGEN

???? Där är hans nummer och address
Det där är djävligt låg nivå,även på FB....
Citera
2016-05-28, 20:23
  #171
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag skrev bara att det är osunt och icke normalt beteende. Råttor och andra avarter ser inte ålder som ett problem då det endast handlar om brunst. Människor lär sig redan som små att barn är barn och vuxna är vuxna och gammelfarmor är gammal och har tappat sexlusten. Och gamla farfar i Ekborgs ålder är inget man suktar efter i 20-årsåldern?
Det är inga längre förhållanden för jag har lite andra intressen än tjejerna och ledsnar rätt snart när nyhetens behag har avklingat.
Men ömsesidigt utbyte så länge det varar hoppas jag att jag erfarit.
Ålder som att bli far tillsammans med någon tjugoårig tjej är inte på tapeten.
Om jag inte klantar mig någon gång.
Har hänt en gång för länge sedan och jag passar mig väldigt noga.
Citera
2016-05-28, 20:31
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det är inga längre förhållanden för jag har lite andra intressen än tjejerna och ledsnar rätt snart när nyhetens behag har avklingat.
Men ömsesidigt utbyte så länge det varar hoppas jag att jag erfarit.
Ålder som att bli far tillsammans med någon tjugoårig tjej är inte på tapeten.
Om jag inte klantar mig någon gång.
Har hänt en gång för länge sedan och jag passar mig väldigt noga.
Låter som du kommit på rätt tankar. Lattjolajban är en sak men att gifta sig är att säga upp sitt liv och bli morfar.
__________________
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-05-28 kl. 20:33.
Citera
2016-05-28, 21:17
  #173
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom iskalle'n
Säg inte det, jag har flera kompisar i 50-60-års-spannet som varken är rika ,smala eller på något annat sätt framgångsrika, som trots det har landat 25-30 åriga tjejer, dessutom bildat familj med barn och hela grejen, och det verkar hålla. Snygga,smarta tjejer dessutom.
Varför vet jag inte, bara att det är så!

De är inte friska i huvudet. Gubbar i den åldern är både ofräscha och tråkiga. Om det dessutom är en man som är av den karaktären att han vill ha en relation med någon som kunde vara ens dotter gör det inte saken bättre. Om man föredrar sådana män framför någon som är 25 - 30 så är man ganska skruvad.
Citera
2016-05-28, 22:06
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
De är inte friska i huvudet. Gubbar i den åldern är både ofräscha och tråkiga. Om det dessutom är en man som är av den karaktären att han vill ha en relation med någon som kunde vara ens dotter gör det inte saken bättre. Om man föredrar sådana män framför någon som är 25 - 30 så är man ganska skruvad.
Instämmer fullt ut. Vem fan sprang och kollade efter gamlingar i 20-årsåldern?
Citera
2016-05-28, 22:14
  #175
Medlem
Mikojans avatar
Är det här fjärde äktenskapet? Fanns det möjligen anklagelser om misshandel kombinerad med alkoholism tidigare?
Citera
2016-05-28, 22:18
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Är det här fjärde äktenskapet? Fanns det möjligen anklagelser om misshandel kombinerad med alkoholism tidigare?
Alkoholism kan jag bekräfta efter att ha sett honom på 80-talet och riktigt nersupen. Farsan hans hade också problem. Misshandel tror jag inte då fruarna förmodligen tagit ut skilsmässa på normalt vis. Sen vet man inte vad som hänt bakom gardinerna förstås. Klart snubben har problem och för några år sen beklagade han sig för sin ensamhet i någon kvällstidning och att han hade svårt att hitta någon. Då var frugan i puberteten fortfarande och hade inte fått upp ögonen än för den gråa aktören.
__________________
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-05-28 kl. 22:33.
Citera
2016-05-29, 07:42
  #177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Instämmer fullt ut. Vem fan sprang och kollade efter gamlingar i 20-årsåldern?

Jag. På min tid som var före p-piller tiden var det hyfsat svårt att få jämnåriga att lätta på underbrallorna utan framtidsförsäkringar. 40-åriga damer som gick hemma hela dagarna vill ogärna sätta på sig brallor och tjöt av förtjusning när man tittade förbi på väg till plugget.
Citera
2016-05-29, 16:19
  #178
Medlem
Återkommer i ämnet när skilsmässan är ett faktum. Om typ 1,5 år?
Citera
2016-05-29, 17:06
  #179
Medlem
JBernards avatar
Då har den gode Dan hunnit dricka ungdomens källa i 1,5 år. Han är säkert nöjd i vilket fall som helst.
Citera
2016-11-23, 11:50
  #180
Medlem
cerealtubemans avatar
Hellenius Hörna den 27 november.. Danneboy är lycklig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback