• 4
  • 5
2015-07-04, 12:28
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag har fast avgift på 89:- i månaden inkl 3000 sms och så, och min senaste räkning var på 99:-.
Du borde lära dig hushålla med din mobil tycker jag.

Sälj guld, pantsätt värdesaker = problem löst.

Vilket jävla skitsnack. Vafan har du för abonnemang?
Citera
2015-07-04, 13:24
Medlem
Herregud.. jobba och betala räkningar, hur svårt kan det vara.
Citera
2015-07-04, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
jag har fastpris för 99kr obegränsat med sms.
Citera
2015-07-04, 13:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder
Tjena! Jo nu är det såhär , jag sitter med en mobil räkning på 1195:- som gått till inkasso nu. Halebop stängde av mitt abonnemang i natt, och jag behöver det. Jag har 200 på kontot. Ingen o låna från, har även betalningsanmärkningar. Hur fan ska jag få den betald? Nån som har en idé? Försökte få Halebop att sätta i gång det några dagar för man har 28 dagar på sig men dom stängde av det efter 20 dagar. Nån som vet vad jag ska göra? Kan ju inte ringa inkasso o be dom sätta på det

Sälj mobilen, om den är fin, på blocket.
Citera
2015-07-04, 14:44
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e.
Blir svårt när han inte kan SMSa

Blir det verkligen svårt när man inte kan smsa? Gjorde en snabb sökning, och det finns flertal aktörer som tillåter en att ansöka om sms-lån online via hemsidan och sedan verifiera sig till exempel genom bank-id eller liknande. Man kan alltid låna dator med tillgång till internet, om man nu inte har det själv. Bland annat genom sina kontakter, bibliotek etc.

Inte för att jag rekommenderar SMS-lån, men svårt att ansöka verkar det inte vara.
Citera
2015-07-04, 14:48
Medlem
Tiggeri är inne annars...
Citera
2015-07-04, 15:47
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snalla
jag har fastpris för 99kr obegränsat med sms.

Men din osmarta jävel. Jag frågade vad det var. Läs nästa gång.

Sen sa han 89 kr.
Citera
2015-07-04, 16:20
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Nej det är sant 'Tele2 kompis surf iphone'.

Inte så bra på att beskära, men här är 'bevis', plus summan för mina 5 senaste räkningar.
http://imgur.com/a/EbSwU

Aktuell förbrukning:
Utöver den fasta månadsavgiften på 89 kr har du ringt/skickat SMS/MMS/surfat för 1 kr sedan den senaste fakturan. Nästa faktura sammanställs 2015-07-28.
Citera
2015-07-04, 17:13
Medlem
Det nya Sverige, köp på dig en massa skit för att bröcka grannen eller polarna, oavsett om du har råd eller inte. med 500 små avbetalningar, är det inte konstigt lönen försvinner, innan man fått in den på kontot. Hur vore det att spara lite?
Citera
2015-07-04, 17:50
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sls55amg
Sätt dina 200 på en match/matcher som ger 6gg pengarna. X på Sverige-Portugal för 3.60 är ett tips.
Haha, den hade ju faktiskt suttit!

Svårt att förstå hur folk lyckas sätta sig i situationer likt TS.. Enda tipset jag har är att se till att lära sig något så man inte hamnar där igen.
Citera
2015-07-04, 18:10
Medlem
norrlandsguldares avatar
Fan vilken negativ energi i tråden! Det är helt oväsentligt för problemlösningen vad trådskaparen har slösat pengar på eller huruvida trådskaparen är white trash eller inte. Vad som spelar någon roll är hur trådskaparen kan betala mobilräkningen utan att få en betalningsanmärkning.
Citera
2015-07-04, 20:59
Medlem
Sälj mobilen o betala räkning o köp en budget mobil så länge så är saken biff
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem