2012-07-06, 13:14
Medlem
OverkoktBlomkals avatar
Fram med en bild.

Citat:
Ursprungligen postat av STFUSMD
Den kom direkt ur bankomaten och såg helt ny, dom flesta sedlar jag råkat tvättat har gått sönder.
"Sedelpapper består vanligen till 75-80% av råbomull"
Citera
2012-07-07, 18:57
Medlem
Den ser inte särskilt ny ut nu då den legat i fickan ett bra tag, men ska ta en bild med vanligt hundralapp och den färgade så man ser skillnaden.
http://oi46.tinypic.com/23mk9x2.jpg <---
Citera
2014-02-22, 14:04
Medlem
Ta ut pengar via bankomat maskerad

Hur Ska jag bära mig åt om jag har kommit över ett gäng kreditkort och behöver ta ut pengarna snabbt men jag oroar mig över kamerorna där , kan jag maskera mig på något vis eller har någon något bra tips på hur man ska gå tillväga smidigast ?
Citera
2014-02-22, 14:08
Medlem
Nej, du kan inte sätta på dig rånarluva och välja nån avsides bankomat mitt i natten. Nej det funkar inte! Du verkar ha tankeverksamhet som en femkrona ungefär, så du kommer förmodligen torska. Klipp korten och skicka in dom som upphittade till banken istället.

PS, Glöm inte handskar!
Citera
2014-02-22, 14:09
Citat:
Ursprungligen postat av Robertt24
Hur Ska jag bära mig åt om jag har kommit över ett gäng kreditkort och behöver ta ut pengarna snabbt men jag oroar mig över kamerorna där , kan jag maskera mig på något vis eller har någon något bra tips på hur man ska gå tillväga smidigast ?

Lösnäsa med tillhörande glasögon samt en redig basker och handskar på händerna.

Undvik att titta in i kameran och är du inte halt så halta när du närmar dig uttagsautomaten, skulle du vara halt försök undvika att halta just vid tillfället.

Självklart skall du vara tyst som en mus inga svordomar om något kort inte fungerar.
Citera
2014-02-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Lösnäsa med tillhörande glasögon samt en redig basker och handskar på händerna.

Undvik att titta in i kameran och är du inte halt så halta när du närmar dig uttagsautomaten, skulle du vara halt försök undvika att halta just vid tillfället.

Självklart skall du vara tyst som en mus inga svordomar om något kort inte fungerar.

Haha den va bra ja får komma på något bra , Kan ju köra luva och solglasögon och en trasa virad över ansiktet eller något i den stilen Det jag oroar mig mest för är vad folk ska tro om någon ser mig stå där maskerad
Citera
2014-02-22, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robertt24
Haha den va bra ja får komma på något bra , Kan ju köra luva och solglasögon och en trasa virad över ansiktet eller något i den stilen Det jag oroar mig mest för är vad folk ska tro om någon ser mig stå där maskerad

Det finns som sagt bankomater som ligger avsides, på mörka obefolkade ställen. Sådana där man kanske skulle undvika att ta ut pengar i om natten i vanliga fall, det är just en sån du ska välja. Är det mörkt ute så lär inte folk se du är maskerad i vilket fall.
Citera
2014-02-22, 14:30
har du koderna också... gratulerar! är det din mammas kort du har kommit över?
Citera
2014-02-22, 14:30
Medlem
MC hjälmar funkar bra. Ingen misstänker ett skvatt.

Du lär då så klart ha en moped... oregistrerad... 25 km / h.
Citera
2014-02-22, 14:31
Medlem
Human-Psyches avatar
Medans du står och funderar på hur du ska klä dig så gissar jag på att de redan blivit spärrade.
Citera
2014-02-22, 14:34
Medlem
Har givetvis koderna till alla kort och kan ta ut 40 tusen på varje kort som jag har sen tar det stop,mvh
Citera
2014-02-22, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hudsvedan
MC hjälmar funkar bra. Ingen misstänker ett skvatt.

Du lär då så klart ha en moped... oregistrerad... 25 km / h.

Bra där. Tackar vi för mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in