• 1
  • 2
2005-10-16, 01:43
Medlem
finns det inte ngn riktigt bra "medicin" att ta till hjälp om man snabbt o enkelt vill losa kilon? har provat det mesta o nada händer, tränar dessutom o visst påverkar det resultatet på vågen utan tvekan men det lilla störiga är att man inte mycket märker då kroppsfettet vägrar försvinna! gillar inte att säga det men finns det något effektivt medel att ta till för att losa en massa fett vore jag tacksam för alla tips!
Citera
2005-10-16, 01:44
Medlem
LadyTieras avatar
stalkers/effedrin eller amfetamin
Citera
2005-10-16, 01:50
Medlem
vill som sagt inte gå på grejor som amfetamin...
efedrin däremot ger ingen effekt
Citera
2005-10-16, 02:02
Medlem
TomiXs avatar
Xenical kanske? Eller så finns det annars mkt deff-produkter som kanske kan användas.
Citera
2005-10-16, 02:04
Medlem
Yrpannans avatar
Jadu tjack funkar ju fint.. men om de inte passar så får man väl börja träna o sånt ut o hitta på nått o käka nyttigt. Fast det tar ju tid... Så de ägnar inte jag mej åt men ja kan tänka mej att de ska funka...
Citera
2005-10-16, 02:07
Medlem
Peta_Es avatar
När du säger att du tränar, vad menar du egentligen? Ren styrketräning eller promenader i snigelfart?

Om jag utgår ifrån att du styrketränar så är det hur bra som helst, musklerna växer, så långt är allt väl. Men som du säger, kilona försvinner inte och detta misstänker jag beror på att din förbränning inte är något att hänga i granen.
Prova att sätta upp en liten runda på säg 1,5km till att börja med 2-3 ggr/vecka tex. mån-ons-lör. Kör styrka överkropp ( variera övningarna ) tex. Tisdag - Ben på Torsdag kanske köra lite korsrygg. ( Notera att dessa är exempel ) Du kanske kan börja se den röda tråden, låt kroppen vila ett par dagar alt. kör någon alternativ övning.
Släng gärna att öga på vad du stoppar i dig, du behöver absolut inte leva på groddar, utan du kanske inte behöver bli proppmätt och kanske inte heller 75g margarin i såsen.

Jag är nästan övertygad att inom loppet av en - två månadar bör din kropp anpassa sig till det nya 'behovet' och du bör börja skönja att midjemåttet börjar rätta till sig samtidigt som du stärker upp både hållning och muskler.

Nåja, detta är en allmän 'basguide' - Jag är övertygad att det finns personer som är betydligt mer insatta ( tävlingsnivå osv. ) som kanske kan hjälpa dig ytterligare, kika i träningsforumet, det är mitt tips

Lycka till!
Citera
2005-10-16, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sperminator
finns det inte ngn riktigt bra "medicin" att ta till hjälp om man snabbt o enkelt vill losa kilon? har provat det mesta o nada händer, tränar dessutom o visst påverkar det resultatet på vågen utan tvekan men det lilla störiga är att man inte mycket märker då kroppsfettet vägrar försvinna! gillar inte att säga det men finns det något effektivt medel att ta till för att losa en massa fett vore jag tacksam för alla tips!

Rekommenderar stackers som finns att köpa här> http://www.stacker.se/
Citera
2005-10-16, 02:13
Medlem
Yrpannans avatar
Vet inte om ja yrar till det nu, men de ja skev va ju bara ett tips till hon/han som skapat tråden. Eller så kanske ja missuppfattat det hela.
Citera
2005-10-16, 02:19
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrpannan
Vet inte om ja yrar till det nu, men de ja skev va ju bara ett tips till hon/han som skapat tråden. Eller så kanske ja missuppfattat det hela.

Jadu, vad är det du har skrivit?
STämmer det verkligen med frågan?
Är du HELT säker?!?!?!
Kanske pappa Peta E skall informera dig att du lyckats göra mig förvirrad med detta sista inlägg
Citera
2005-10-16, 02:22
Medlem
Yrpannans avatar
aa du ja vet inte... de e fan bara o göra vad man vill så länge man mår bra tycker jag! Nu ska ja ut i stan en sväng tjo
Citera
2005-10-18, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
stalkers/effedrin eller amfetamin

Med risk för att verka sepe. Vad är "stalkers" för något?
Citera
2005-10-18, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
Med risk för att verka sepe. Vad är "stalkers" för något?
Han menade stackers.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in