• 1
  • 2
2005-10-18, 04:12
Medlem
Ät var tredje timme och ät dig aldrig proppmätt. Sen skrev du att du tränade också så det påverkar ju vågens negativa bild. Du minskar i fett men ökar i muskler. Muskler väger mer än fett. Sen har du kanske lite hull på utsidan som du vill bli av med men det är bara fortsätta träna och äta var tredje timme. Och aldrig proppmätt. Sen alla proteinprodukter o skit som folk spenderar miljoner på. Hehe... Dricker före o efter träning. Om du nu dricker sånt så drick det när du går o lägger dig för det är när du sover kroppen bygger upp sig och behöver proteinet.

Edit: Att äta lagom var tredje timme ger resultat. Jag går själv hos en dietist så jag vet. Att äta var tredje timme håller blodsockret på en gämn nivå. Att bara äta lite frukost och sedan en stor middag så man blir tokmätt leder till att kroppen inte kan ta vara på allt och då bildas fett. Logiskt. Och sedan kvällsmat. Släng in några mellanmål så slipper du äta lika stor middag.
Citera
2005-10-18, 09:21
Medlem
Robbadobbs avatar
Hårdrök brass i två månader och drick jävligt mycket kaffe. Först kommer du gå upp i vikt då du röker och har frodisar men sen slutar du tvärt med haschet men fortsätter med kaffet. Du får noll aptit under en väldigt lång period. Du kommer sluta äta godis, chips, fet mat + att kaffet ger en bra förbränning. du kommer tappa mycket fett (mycket muskler också för delen men om du tränar så klarar du dej bra). Kanske inte det bästa tipset men du kan se det som en sista utväg för att förlora fettet.

Sn finns det ju tyngre droger som gör dej trådsmal, de är dock mycket mer beroendeframkallande och det är inte så stor chans att du kan sluta tvärt efter ett 2 månaders race.
Citera
2005-10-18, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haricots_
Han menade stackers.
Hon, menar du väl?
Citera
2005-10-27, 22:06
Medlem
ViLanDras avatar
Uhm, jag har aldrig testat det själv, men en kompis till mej gick ner 2kg efter att ha tagit E en gång.
Citera
2005-10-27, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViLanDra
Uhm, jag har aldrig testat det själv, men en kompis till mej gick ner 2kg efter att ha tagit E en gång.
tillfälligt dåja
Citera
2005-10-28, 03:42
Medlem
Kolla i dopingforumet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto