2016-05-13, 19:35
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Barca fans.. Nej osmakligt sagt av mig det är sinnessjukt hur världen blir läskigare och värre för varje dag som går. Tyst minut i morgon i reals match?

Ja, det var osmakligt sagt, men inget emot hur osmakliga IS är. Dom är fiender till hela mänskligheten. Usch. Tyst minut är given, inte bara på Bernabeu, utan på Camp Nou också, och på läktare på många håll i världen, skulle jag tro.
Citera
2016-05-13, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Ja, det var osmakligt sagt, men inget emot hur osmakliga IS är. Dom är fiender till hela mänskligheten. Usch. Tyst minut är given, inte bara på Bernabeu, utan på Camp Nou också, och på läktare på många håll i världen, skulle jag tro.

Rimligen är detta något alla kan samlas kring. Och jag räknar med att alla fotbollslag bär en armbindel under helgens matcher...
Citera
2016-05-13, 19:41
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Rimligen är detta något alla kan samlas kring. Och jag räknar med att alla fotbollslag bär en armbindel under helgens matcher...

Precis, jag tror också på bred uppslutning. Alla lag i Spanien, säkert de flesta andra ligor också.
Citera
2016-05-13, 19:54
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Real Madrid gick ut nu med att de kommer spela med svart armbindel.
Citera
2016-05-13, 20:03
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Real Madrid gick ut nu med att de kommer spela med svart armbindel.

Jo, den var rätt uppenbar. Jag förväntar mig att hela ligan gör det, minst.
Citera
2016-05-14, 16:26
Medlem
Nu börjar det bli nervöst. Även om Barcelona ska vinna så vet man aldrig.
Citera
2016-05-14, 18:50
Medlem
Suarez har alltså mäktat med 51 mål och 19 assist denna säsongen. Han borde nog vinna Ballon´dor 2016, tycker han varit vassare än både Messi och Ronaldo. Speciellt i de stora matcherna.

Frågan är väl hur högt han skall rankas genom tiderna? topp 20 minst åtminstone, kanske topp 10. Det är lite trist att han var avstängd så många matcher i England.
Citera
2016-05-14, 18:53
Medlem
MentosFruitcores avatar
https://www.youtube.com/watch?v=J90D27oS0SM&feature=youtu.be&t=8s
Citera
2016-05-14, 18:54
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Suarez har alltså mäktat med 51 mål och 19 assist denna säsongen. Han borde nog vinna Ballon´dor 2016, tycker han varit vassare än både Messi och Ronaldo. Speciellt i de stora matcherna.

Frågan är väl hur högt han skall rankas genom tiderna? topp 20 minst åtminstone, kanske topp 10. Det är lite trist att han var avstängd så många matcher i England.

För min del tycker jag att Messi har varit bättre. Tittar man på siffror får man ju tänka på att Messi var skadad en stor del av säsongen.

Suarez topp 10 genom tiderna? Lugna ner dig!
Citera
2016-05-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
För min del tycker jag att Messi har varit bättre. Tittar man på siffror får man ju tänka på att Messi var skadad en stor del av säsongen.

Suarez topp 10 genom tiderna? Lugna ner dig!

Jag snackar om högsta nivå. Då är han i mitt tycke topp 10-20 genom tiderna. Länge sedan jag såg en så dominant anfallare. Ronaldo (R9) och Suarez är de bästa jag sett.
Citera
2016-05-14, 19:00
Medlem
Zog Ruless avatar
Superskönt med ligan, nu är det bara att ställa om till cupfinalen.

https://youtu.be/REQRV-TE9iY
Citera
2016-05-14, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Håller delvis med. Han ska vara med & utmana tycker jag, men man får inte glömma Messi som hamnat i en mer tillbakadragen roll som playmaker med ett fantastiskt passningsspel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in