• 1
  • 2
2015-06-14, 18:02
Medlem
en1kronas avatar
Jag orkar inte längre med monotonin i medelklass livet, nästan alla i min värld är en jävla idiot och om en till rödgrön ''politiker'' försöker prata om politik så spyr jag ut mina bollar ur min mun.

Jag skäms över denna generation där alla är som: SWAG, #hashtag, Selfie, OMG mina föräldrar tvingar mig att bädda sängen en gång i veckan jag hatar dom!!!1 #notochildrape. (Ja ni fattar, ett samhälle fullt med feminister, kommunister och förrädare)

Att tvingas leva med dessa idioter och allt annat skit gör mig less på livet. Jag måste få känna på ett äventyr av nått slag, men vad för äventyr? Jag kanske borde åka ner till Afrika med massor med pengar så kan jag bli kapten på ett stort piratskepp där jag kan härja havet och leva som en negerkung.
Någon annan som är less/trött på livet som söker spänning?
Citera
2015-06-14, 18:19
Medlem
Richydembangs avatar
Hade det inte gjort dig till en invandrare? Jag har alltid trott att erat hopp för att det någongång ska bli innbördeskrig i Sverige räckde för att hålla igång eran glöd tills ni växte ur allt strunt. Testa bli kriminell du verkar ju vara så mycket smartare än alla idioter och det hade nog gett dig spänning.
Citera
2015-06-14, 18:24
Medlem
Bli en motståndsman. En anark.
Citera
2015-06-14, 18:25
Medlem
en1kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richydembang
Hade det inte gjort dig till en invandrare? Jag har alltid trott att erat hopp för att det någongång ska bli innbördeskrig i Sverige räckde för att hålla igång eran glöd tills ni växte ur allt strunt. Testa bli kriminell du verkar ju vara så mycket smartare än alla idioter och det hade nog gett dig spänning.
Har jag sagt att jag har något emot invandrare? Politik handlar inte bara om invandrare. Nja kriminalitet skulle kanske vara något, men inte i ett land som Sverige då man lätt kan bli tagen utan hellre i ett korrupt land.
Citera
2015-06-14, 18:27
Medlem
en1kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -azurskiftande-
Bli en motståndsman. En anark.
Jag skulle ju bli fängslad, och dömd till döden av median. Samt att jag inte kan göra det själv mot ett helt land.
Citera
2015-06-14, 18:31
Medlem
Richydembangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Har jag sagt att jag har något emot invandrare? Politik handlar inte bara om invandrare. Nja kriminalitet skulle kanske vara något, men inte i ett land som Sverige då man lätt kan bli tagen utan hellre i ett korrupt land.

Har jag sagt att du sagt att du har något emot dem? Jag är lika vag som dig på denna punkten.
Precis som dig antog jag. Baserat på val att använda ordet "förrädare"

Ok, så du vill ha spänning utan risk? Jag rekomenderar att du stannar precis där du är.
Citera
2015-06-14, 18:33
Medlem
Perfectscores avatar
Hellre negerkung än medelklass fyfan. När jag har samlat på mig tillräckligt mycket pengar så ska jag köpa mig ett gäng negerslavar och bygga mig ett palats i Afrika. Och sedan invadera närstående byar och utropa mitt egna land.
Citera
2015-06-14, 18:37
Medlem
Det skulle ju inte vara du mot ett land. Tänk fightclub där ett dussin servitörer förklarar läget för en ensam åklagare inne på herrarnas.
Jag uppmuntrar inte till några specifika brott på flashback, men det finns mycket att göra.
Citera
2015-06-14, 18:38
Medlem
Kineserna håller redan på och lägger beslag på hela Afrika.
Citera
2015-06-14, 18:39
Medlem
en1kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectscore
Hellre negerkung än medelklass fyfan. När jag har samlat på mig tillräckligt mycket pengar så ska jag köpa mig ett gäng negerslavar och bygga mig ett palats i Afrika. Och sedan invadera närstående byar och utropa mitt egna land.
Jag delar din idé, tänk att bli kung över en sorts armada eller ev. ett land.
Citera
2015-06-14, 18:41
Medlem
en1kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -azurskiftande-
Kineserna håller redan på och lägger beslag på hela Afrika.
Hur menar du?
Citera
2015-06-14, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Hur menar du?
Kolla upp hur mycket kinesiskt kapital som driver stora projekt runt om i Afrika. Det kommer inte finnas mycket äventyr kvar. Gulingarna gräver upp alla mineraler som vita borde tagit hand om, och de äter upp allt levande, till det sista nedmalda noshörningshornet. De är fullkomligt hänsynslösa.

Jag är helt med dig på att något måste göras, jag är själv uttråkad som satan just nu, men eskapistisk 1800-talsfantasi är inte rätta vägen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in