Citat:
Ursprungligen postat av
MeanME
Så kan det säkert vara, det är garanterat en mycket komplex kemi som pågår i pannan och det finns nog ett antal orsaker till varför pannor blir dåliga eller bra.
Nej jag har inte det, har bara i huvudet sådant man lärt sig ute på nätet någon gång när man ögnat igenom någon artikel eller läst i något matforum. Men letar du på nätet hittar du det säkert. Är för sommarlat för att göra det själv. Ligger mest ute i trädgården och läser deckare när jag kan komma undan med det eller har lappen på magen och slösurfar som nu.

Jag ska tvätta, och det är väl det man orkar med idag

Så får ta det vid ett senare tillfälle.
Men vi kan säkert hålla med om att sköter min sin panna fel, så kommer det fastna varje gång.
Vet svärmor pysslade/pysslar med att diska ur sin stekpanna med yes, så undrar dom sen varför det fastnar.
Och de är maniska på att diska sina grillgaller, och där kan köttet sen sitta kvar i gallret

Och förklara för dom varför man inte ska göra detta är helt meningslöst.
Svärfar han sa att man inte ska lämna kvar det, då det blidas bakterier.
Stod bara titta på han och fundera på om han vet om att det är flera hundra vid gallret när man bränner av gallret.
Hans matkunskaper är inte stora, utan mer här stoppar man in maten och sen undrar vad det är för nått konstigt brunt som kommer ut i andra sidan.