2015-06-16, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karatesparken
Jag vill inte säga för mycket jag kan ha fel som rage-x säger, men dom har setts ihop och det kan ingen förneka, det jag har sagt idag är baserat på fakta, samt lite egna teorier.

Varför jag tog upp detta med doktorn, var att dom har setts ihop ett tag nu, och sen plötsligt så sprängs en bil i luften och Ed*s dör med 3 andra. ( kan ha varit en misslyckad bomb som han fått utav D OG ) Doktorn behöver inte ha något med detta att göra. Det är bara märkligt att han sågs till l med E*dis innan han sprängdes i luften.
Vet någon hur Dej*ans och doktorns relation såg ut? umgicks dom på samma sett som E och Doktorn?

Haha, vill du inte säga för mycket? Lak du har redan golat..Ut med resten.
Citera
2015-06-16, 00:27
Medlem
Citat:
Jag vill inte säga för mycket jag kan ha fel som rage-x säger, men dom har setts ihop och det kan ingen förneka, det jag har sagt idag är baserat på fakta, samt lite egna teorier.

Varför jag tog upp detta med doktorn, var att dom har setts ihop ett tag nu, och sen plötsligt så sprängs en bil i luften och Ed*s dör med 3 andra. ( kan ha varit en misslyckad bomb som han fått utav D OG ) Doktorn behöver inte ha något med detta att göra. Det är bara märkligt att han sågs till l med E*dis innan han sprängdes i luften.
Vet någon hur Dej*ans och doktorns relation såg ut? umgicks dom på samma sett som E och Doktorn?
Dej*n har varit utomlands och gömt sig i ungefär ett år, om inte mer innan han kom tillbaka i samband med Ed*s och deras aktivitet på Norra Fjädermolnsgatan ökade. Jag känner en annan familj i den trappuppgång som Dej*n bodde i. Dessa balkan-boys är mycket för sig själva och gillar inte annat än sitt entourage. Säger det dig någonting? Det skall nämnas att dej*n ed*s samt några till gjort bra med cash uppe på länsmans runt 2012-2013. Men svorna fiender med Vårväder så detta kan vara ett attentat. Ed*b Mac*c från Vårväder som satt inspärrad i över ett år miste ju nyligen sin fader i ett skottdrama. Han ska tydligen ha uttryckt sig på följande vis "hoppas lillen överlever explosionen" eller dylikt på Facebook på samma dag som den skedde. Borta nu men säger ju en del om hur han känner för det här.
Senast redigerad av Intellectuo 2015-06-16 kl. 00:42.
Citera
2015-06-16, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Ja när balkanapor, araber och neger skall bli mc gäng då blir det helt fel

Kolla bara denna videon där ett mc gäng i tyskland rappar

https://www.youtube.com/watch?v=szoDJGOJeGI

Turkar, de berikar med döner och multikulti.

Har morden något med Brothers for life att göra?
Citera
2015-06-16, 00:58
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Ja när balkanapor, araber och neger skall bli mc gäng då blir det helt fel

Kolla bara denna videon där ett mc gäng i tyskland rappar

https://www.youtube.com/watch?v=szoDJGOJeGI

Haha den va bra

https://www.youtube.com/watch?v=viBJWbviul8

Samma MC-gäng fast på nederländska

Vuxna män på 40-50 bast som pekar finger åt kameran...ok...

Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
I Tyskland har alla HA Bmc osv grupper som rappar

I Sverige har vi Blood force trauma ,men inte rapp

Häftigt.
Citera
2015-06-16, 00:58
Medlem
vetingetellers avatar
Nu är det flera här som bekräftat det jag tidigare skrivit att jag hört på gatan, att DM blåst folk på cash. Detta är ändå lite intressant. Hörde att det var större summor och enbart kriminella.
Citera
2015-06-16, 01:30
Medlem
Jag vet att Dej*n blåste några tunga snubbar för 1-2år sedan på 200-400k i Sthlm, kan ha vart strax innan han drog.

Du som är så jävla gangster och påstår att jag golar tror du att jag bryr mig? Ett barn har dött och du tänker på saker och ting som gola gå och skärp dig.
Citera
2015-06-16, 01:35
Bannlyst
Citat:
Jag vet att Dej*n blåste några tunga snubbar för 1-2år sedan på 200-400k i Sthlm, kan ha vart strax innan han drog.

Du som är så jävla gangster och påstår att jag golar tror du att jag bryr mig? Ett barn har dött och du tänker på saker och ting som gola gå och skärp dig.

Samma Dejan som hängde i Gamle? Levde gott där nere i Serbien?
Citera
2015-06-16, 02:11
Medlem
Dom tre kriminella i bilen, ja. Den lilla flickan på 4 år kan inte ha förtjänat detta på något sätt.
Har tänkt mycket på vilken uppmärksamhet mordet på Lisa har fått överallt samtidigt som det knappt skrivits om en 4-åring som blivit sprängd till döds. Mådde illa bara av att skriva den raden nyss.

Tror att det handlar om att så fort man hör att övriga i bilen var kriminella, en av dom gängledare, så tar det fokus ifrån den stora tragedin. Lägg även till att den omskrivna var helsvensk.
Citera
2015-06-16, 02:21
Medlem
Kan ju oxå bero på att skriver man för mycket om invandringen baksida så.får SD vatten på sin kvarn. Personligen hoppas jag på att det var en bomb som gick av i bilen av en olyckshändelse. Då kanske vi slipper hämnd som drabbar oskyldiga familjemedlemmar, vilket kan bli resultatet om det uppfattas som att en gräns passerats.
Citera
2015-06-16, 02:29
Medlem
Citat:
En sak som stör mig så jävla mycket är att när en Lisa 17 försvinner då sörjer hela sverige. Men när ett barn och 3 andra människor sprängs till döds då är de fan ingen som bryr sig. Media verkar tysta denna händelse så mycket som möjligt och det gör en riktigt förbannad.

Kolla bara hur mycket resurser dom använde just på de fallet närfan ska dom göra likadant på detta fall?

Militär
Missing people
Polis
Helikoptrar, hundar m.m

Rökt opium eller?

Klart som fan att hela Sverige sörjer när en helt och hållet oskyldig flicka på 17 år blir mördad utan någon som helst anledning än att några idioter som ej har här att göra valde att gå på henne för att utnyttja hennes kropp.

Å andra sidan har du också en oskyldiga flicka på 4 år men som satt i en bil med sin tungt brottsbelastade far samt dennes också grovt kriminella vänner/kumpaner som vet att de lever det liv dem gör.

2 scenarion; mord och olyckshändelse. Jag menar på att i båda fallen så finns ingen annan än faderns fel för om det visar sig att nån planterade bomben så måste de ha vetat om att deras liv står på spel pga tidigare händelser med andra kriminella.

Eller också visar det sig att männen i bilen hade bomben med sig i bilen för att använda den mot någon annan, trots situationens allvar valde de ändå att ta med flickan i bilen.

Förklarligt nog?
Citera
2015-06-16, 02:54
Medlem
vetingetellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misterblack
Rökt opium eller?

Klart som fan att hela Sverige sörjer när en helt och hållet oskyldig flicka på 17 år blir mördad utan någon som helst anledning än att några idioter som ej har här att göra valde att gå på henne för att utnyttja hennes kropp.

Å andra sidan har du också en oskyldiga flicka på 4 år men som satt i en bil med sin tungt brottsbelastade far samt dennes också grovt kriminella vänner/kumpaner som vet att de lever det liv dem gör.

2 scenarion; mord och olyckshändelse. Jag menar på att i båda fallen så finns ingen annan än faderns fel för om det visar sig att nån planterade bomben så måste de ha vetat om att deras liv står på spel pga tidigare händelser med andra kriminella.

Eller också visar det sig att männen i bilen hade bomben med sig i bilen för att använda den mot någon annan, trots situationens allvar valde de ändå att ta med flickan i bilen.

Förklarligt nog?

Är man 4 år så kan man inte ta ett beslut om man vill sitta i en bil med kriminella eller inte.
Läste intervjun med mamman på expressen där hon sa att den lilla flickan älskade sin pappa något oerhört. Helt oskyldig och visste nog inte ens vad ordet kriminell betyder.

Det var bara en liten flicka som hoppades få umgås med sin pappa, som hon hade som sin trygghet. Den som skall hålla henne borta från allt ont i denna värld.
Jag mår väldigt illa av detta.
Citera
2015-06-16, 03:20
Medlem
vetingetellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misterblack
Ja, väldigt rörande ord från dig.

Känslor och fakta går inte ihop, gör om gör rätt.

Lilla gubben, det var just Fakta för att sådana som du skall förstå att det är lika tragiskt som mordet på Lisa. Om inte ännu mer tragiskt. Har man nästan fyllt 18 så har man upplevt en hel barndom. Vid 4 års ålder har du knappt upplevt något.

Det du skrev var ingen fakta, det var din personliga åsikt om varför det är mer synd om Lisa.
För att Lisa inte har en kriminell pappa som med sina handlingar orsakade sin dotters död.
Därför borde det vara precis som media valde att göra, enorm fokus på 17-åringen, enligt dig. Vilket sedan sprider sig till sociala medier, fika-snacket på arbetsplatser och allt därtill, i mycket större utsträckning.

Media styr allt. Hade detta fått lika stor granskningg som mordet på 17-åringen så hade det eventuellt lett till bättre kontroller av olämpliga föräldrar. Blir det debatter och större granskningar så kan det ju leda till att mer resurser läggs på att förbättra det. Det gick att undvika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in