2015-06-15, 22:34
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
UTF ger sig in i GBG-kriget?

Om dom har folk i Sverige kommer det smälla ,tror inte E var den ende dom hade i planerna
Citera
2015-06-15, 22:52
Medlem
Kan nån kolla upp om bilen var en BI FUEL med gas tank.

Kan hända att det var en ren olycka???
Citera
2015-06-15, 22:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Om dom har folk i Sverige kommer det smälla ,tror inte E var den ende dom hade i planerna
Enligt google translate så överlevde han, dessutom skadades en student. Det hände för 5 dagar sedan?
Citera
2015-06-15, 22:54
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vantage78
Då får vi hoppas att han hann bli det. Så puckona spränger varandra i bitar tills det är slut utav dem.

Olyckligtvis har det börjat stryka med oskyldiga nu, fler lär det bli om kriget eskalerar.
Citera
2015-06-15, 23:01
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Den här gubben var bra vän med E fick jag höra,detta hände honom

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/566...vljen-ekploziv
Har ingen aning vilket land/språk detta är, men tidningen har en artikel om GBG-explosionen också: http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/567...li-i-devojcicu
Citera
2015-06-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Har ingen aning vilket land/språk detta är, men tidningen har en artikel om GBG-explosionen också: http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/567...li-i-devojcicu
Serbien
Citera
2015-06-15, 23:34
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Olyckligtvis har det börjat stryka med oskyldiga nu, fler lär det bli om kriget eskalerar.
Ja, att den söta lilla tjejen sprängdes till döds är ju inte alltför trevligt.. Dessutom kanske det utmynnar i totalt krig, att de dödar vem som helst som råkar vara anhörig, vän eller bara ytligt bekant med fienden..

Dock är det väl en slags självsanering..
Citera
2015-06-15, 23:52
Medlem
På senaste tid så har Doktor OG och Ed*s setts ihop vid ett flertal tillfällen, och ni som är insatta i detta ämne vet vad Doktor OG är kapabel till, detta är ingen teori detta är korrekt info från en säker källa.
Varför jag kopplar detta till sprängningen är just för att Doktorn är duktig på att bygga hemma gjorda bomber.

Såhär tror jag att det gått till.

Edi* & co åker på road-trip med "familjen" för att skaka av sig eventuellt span, men vad dom egentligen gjorde är att dom höll någon form av deal/affär med Doktorn eller någon i hans bekantskap. (dessa killar älskar att spränga saker)

Efter att affärerna gått bra packar dom inför en hemresa, på väg hem så sprängs bilen i luften.

Varför?
Antingen ville doktorn göra slut på blåsaren eller Ed*s och hans livvakt.
Eller kanske båda vem vet??
Eller så har någon bara varit jävligt klantig och detonerat bomben själv i bilen pga mycket pillande.

Vill även tillägga att ett litet barn har dött och ni som sitter och skämtar om detta så hoppas jag att ni brinner i helvetet, må hennes lilla själ vila i frid.

počivaju u miru
Senast redigerad av karatesparken 2015-06-16 kl. 00:01.
Citera
2015-06-16, 00:01
Medlem
rage-xs avatar
Doktorn har inget med saken att göra
Citera
2015-06-16, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karatesparken
På senaste tid så har Doktor OG och Ed*s setts ihop vid ett flertal tillfällen, och ni som är insatta i detta ämne vet vad Doktor OG är kapabel till, detta är ingen teori detta är korrekt info från en säker källa.
Varför jag kopplar detta till sprängningen är just för att Doktorn är duktig på att bygga hemma gjorda bomber.

Såhär tror jag att det gått till.

Edi* & co åker på road-trip med "familjen" för att skaka av sig eventuellt span, men vad dom egentligen gjorde är att dom höll någon form av deal/affär med Doktorn eller någon i hans bekantskap. (dessa killar älskar att spränga saker)

Efter att affärerna gått bra packar dom inför en hemresa, på väg hem så sprängs bilen i luften.

Varför?
Antingen ville doktorn göra slut på blåsaren eller Ed*s och hans livvakt.
Eller kanske båda vem vet??
Eller så har någon bara varit jävligt klantig och detonerat bomben själv i bilen pga mycket pillande.

Menar du Doc från Slöddertälje?
Citera
2015-06-16, 00:03
Medlem
415brushans avatar
Vem fan är doktorn? Ni menar han k....dy ?
Citera
2015-06-16, 00:12
Medlem
Jag vill inte säga för mycket jag kan ha fel som rage-x säger, men dom har setts ihop och det kan ingen förneka, det jag har sagt idag är baserat på fakta, samt lite egna teorier.

Varför jag tog upp detta med doktorn, var att dom har setts ihop ett tag nu, och sen plötsligt så sprängs en bil i luften och Ed*s dör med 3 andra. ( kan ha varit en misslyckad bomb som han fått utav D OG ) Doktorn behöver inte ha något med detta att göra. Det är bara märkligt att han sågs till l med E*dis innan han sprängdes i luften.
Vet någon hur Dej*ans och doktorns relation såg ut? umgicks dom på samma sett som E och Doktorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in