Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 04:51
  #1
Medlem
MuseMusses avatar
Allt började med ett oskyddat samlag, 1-2 dagar efter samlaget märkte jag att "trycket" på utlösningen vart betydligt sämre, innan sprutade jag intenvist, nu efter rinner det bara ut...kan tillläggas om jag är nog kåt kan det spruta som det gjorde innan dom 2-3 första spruten för att sedan rinna ut 2 sista(exempel).

Andra symtpom jag har är att jag har börjat fått röda utslag vid ljumskarna som har börjat flagna hud, dom kliar inte! det jag har hört angående svamp är att det kliar väldigt mycket, när mina utslag inte kliar blir man lite orolig.

Uppskattar alla svar!
Citera
2015-06-11, 04:54
  #2
Medlem
Retmas avatar
gå till läkaren bara.
Citera
2015-06-11, 07:48
  #3
Medlem
Skaffa dig en tid på sjukhuset, där kan de nog förklara exakt vad det är.
Citera
2015-06-11, 08:02
  #4
Medlem
En vanlig orsak till att trycket i sprutet blir sämre är att bäckenbottenmusklerna är överansträngda/överspända. Förvänta dig ingen hjälp med detta från svensk sjukvård.
Citera
2015-06-11, 09:41
  #5
Medlem
MuseMusses avatar
Nog lika bra att gå ned till läkaren, det känns dock jävligt långtsökt att mina utslag ska ha något att göra med mina dåliga sprut? Även fast dom kom i samma skede.

Ärligt talat så kvittar det om jag sprutar eller ej, är bara orolig att det kan vara något farligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback