Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-10, 10:31
  #1
Medlem
Hur får en sjuttonårig, helt okej snygg brud ligga? Jag får fan inte till det och skulle behöva alla tips ni kan ge.
Alla killar jag snackar med säger alltid att jag är brud och därför får jag ligga. Jag trodde också att det skulle vara så men ack nej..
Lite smått desperat
Citera
2015-06-10, 10:38
  #2
Medlem
swebarbs avatar
gå till bodycontact eller nån annan sida där man fixar ligg, du lär få ett på bara några minuter
Citera
2015-06-10, 11:11
  #3
Moderator
tobess avatar
Om en 17-årig brud inte får ligga trots att hon vill finns det få förklarningar.

Endera så övervärderar du din snygghet gravt, d.v.s. du ser ut som en träskpadda egentligen, har väldigt dålig hygien, eller är helt enkelt en sån person som är så sjukt otrevlig att potentiella ligg helt enkelt inte kan tänka sig att gå till sängs med dig.

Dock, så finns det gott om män som bokstavligen ligger med allt som har en fitta så tror inte ens att ovanstående är fullgoda anledningar, såvida det nu inte är en grav kombination av alla tre.

Om du nu på riktigt inte lider av något av ovanstående, så är det väl inte svårare än att gå på en fest, krogen eller i stort sett vartsomhelst och fråga första bästa singelkille om han vill ligga. Alternativt, köra på någon kontaktsida på nätet, med risk för att få något stolpskott på halsen, men om du nu bara vill ligga och inget annat så är det kanske av underordnad betydelse.
Citera
2015-06-11, 22:41
  #4
Medlem
kickedoutofspaces avatar
Jag tror det handlar om att ingen vill vara den första, för man vet hur det blir då. Tjejen blir mer intresserad och förväntas mer (händer inte med alla men många). Efter första ställer sig killarna på led nog ska du se
Citera
2015-06-12, 01:02
  #5
Medlem
Mandy-Lees avatar
Kan det vara så att du har för höga (i princip utopiska) krav...?
Citera
2015-06-12, 01:48
  #6
Medlem
Gå på en fest/krog och snacka med folk, bara le och vinka, skratta. om du prata med en kille, fråga vad han gillar, vanliga ämnen osv så han får prata på om sig själv. va lite flörtig men inte för på
ge han utrymme men sätt in stöten i slutet av kvällen, kanske som tidigare skrev, fråga om han vill ligga helt enkelt så är det packat och klart!
Citera
2015-06-12, 10:14
  #7
Medlem
HepatitBerits avatar
Är du oskuld, eller va?
Som många andra påpekar här, gå till krogen och skrik att du vill knulla så bör det väl hända något.

Och sluta vara "desperat", inget sexigt med att vara desperat på någon nivå, imo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback