Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-30, 08:58
  #61
Avstängd
thaimans avatar
En av de jag träffade på Shark påstod att hon eskortat i Sverige. Örebro,Uppsala Gävle Jönköping samt enda upp i Luleå en kort sväng.
Hon var blond, 26 år och jättesnygg, men inte speciell på något sätt.
Mins inte namnet, men kanske någon här har träffat henne i Sverige?
Sedan var det en lång mörk tjej som var något alldeles bedårande vild i jacutzin ena benet tatuerat hela vägen med någon blomma. Hon var väldigt kraftigt mejkad så jag bad henne avmarkera lite vilket hon gjorde. Trevlig och glad och perfekt i bingen
Sedan den tredje var negress, den enda på stället, lite småkylig men hon var jättetrevlig och hade bra service , men ingen jag skulle återvända till, var mest nyfiken på en så mörk tjej.
Men, Mainhattan slår allt i mitt tycke. Vad gäller mysnivå, trevligt bemötande, även vid entredisken, samt att 90 procent av tjejerna nu när jag var där var 10 poängare.
Citera
2019-07-26, 23:59
  #62
Medlem
Hade tre fantastiska dagar på Sharks under semestern. Jag är rätt så känd i byggnaden nu och det är annan nivå av avkoppling på FKK:s när man väl är det, Jag blir inte alls lika påhoppad här som på Mainhattan vilken är den enda andra klubben jag besöker för tillfället. Känd hos vissa på Mainhattan men långt ifrån alla och de kommer fram och tjatar. Åter till Sharks. Var med beprövade kort för mig förutom en tysk tjej från Dusseldorf. Brukar vara bra på att komma ihåg namn men gör inte det här. Maria?
Hon kom fram till mig med världens leende och sa det är min första dag här. Det var min första dag av 3 som jag var med henne och det var fantastiskt. Hon var väldigt populär sen övriga dagar så jag repeterade inte.
Italienskan Silvana pratade inte med mej en enda gång så hon har definitivt fått varning från ägaren om att ta det försiktigt. Förr fick man säga nej varje dag till henne så hon har fått regler att förhålla sig till.

Fick höra att Angelina(Egypten) för er som vet vem det är har fått sparken från Sharks och börjat på mainhattan. Det är definitivt ingen förstärkning för Mainhattan,
Citera
2019-11-02, 22:15
  #63
Medlem
Var på Sharks igen. Lineupen var helt fantastisk. Vill du träffa snygga tjejer på FKK så är det Sharks som gäller. Många tjejer och det finns de flesta typer. Ibland när jag tittar in på forumet ISG som jag inte gillar kan man ibland tro att det gäller 150 euro för en timme på Sharks. Jag har aldrig varit med om det och ingen jag pratar med känner inte igen det i heller.

Startade med min stammis Patricia. Varit på Sharks länge nu och hon är populär. Bra service och helt nöjd.
Senare samma kväll gick jag med Ester som är en kändis på olika forum. Kallas modell av den franska token på ISG. Hon är snygg och service är bra. Lite att önska i teknik på BJ men jag kan överleva det för hon är snygg,
Dag 2 var jag med Patricia och hennes väninna Julie för en trekant. En rekommendation ifall någon nybörjare läser här är att om du vill ha en bra trekant ta en tjej du har varit med tidigare som du hade bra känsla med och be henne välja tjej eller om du ser henne med en väninna som man ofta gör.
Avslutade detta besöket med en avsugning från Madalina. Väldigt bra är hon på det. Oerhört trevlig och skulle gissa att hon inte vet vad upsell är.
Enligt uppgift många tjejer från andra klubbar. Såg själv någon jag kände igen från Mainhattan. Lång väntan runt 8-tiden på kvällen. Händer inte på sommaren men det behövs några rum till om allt ska vara perfekt.
Citera
2019-11-04, 06:56
  #64
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Var på Sharks igen. Lineupen var helt fantastisk. Vill du träffa snygga tjejer på FKK så är det Sharks som gäller. Många tjejer och det finns de flesta typer. Ibland när jag tittar in på forumet ISG som jag inte gillar kan man ibland tro att det gäller 150 euro för en timme på Sharks. Jag har aldrig varit med om det och ingen jag pratar med känner inte igen det i heller.

Startade med min stammis Patricia. Varit på Sharks länge nu och hon är populär. Bra service och helt nöjd.
Senare samma kväll gick jag med Ester som är en kändis på olika forum. Kallas modell av den franska token på ISG. Hon är snygg och service är bra. Lite att önska i teknik på BJ men jag kan överleva det för hon är snygg,
Dag 2 var jag med Patricia och hennes väninna Julie för en trekant. En rekommendation ifall någon nybörjare läser här är att om du vill ha en bra trekant ta en tjej du har varit med tidigare som du hade bra känsla med och be henne välja tjej eller om du ser henne med en väninna som man ofta gör.
Avslutade detta besöket med en avsugning från Madalina. Väldigt bra är hon på det. Oerhört trevlig och skulle gissa att hon inte vet vad upsell är.
Enligt uppgift många tjejer från andra klubbar. Såg själv någon jag kände igen från Mainhattan. Lång väntan runt 8-tiden på kvällen. Händer inte på sommaren men det behövs några rum till om allt ska vara perfekt.

Patricia är väldigt trevlig, lång blond och följsam.
Vänlig och har inte bråttom.
Men att Shark skulle ha de finaste tjejerna? Det är precis lika bra klass på Mainhattan. Bara inte lika många, men man kan ju bara " doppa" i en i taget.
Citera
2019-11-10, 22:57
  #65
Medlem
Är det fortfarande 50€/halvtimme, inklusive avsugning utan kondom, hos både Sharks och Mainhattan?
Citera
2019-11-11, 06:51
  #66
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laterhgo
Är det fortfarande 50€/halvtimme, inklusive avsugning utan kondom, hos både Sharks och Mainhattan?

I princip ja, utan är lite individuellt
Har aldrig brytt mig om " light" modellen, alltså en halvtimma, girlfrend expertens är det som gäller i en timma minst.
Citera
2019-11-15, 21:56
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Patricia är väldigt trevlig, lång blond och följsam.
Vänlig och har inte bråttom.
Men att Shark skulle ha de finaste tjejerna? Det är precis lika bra klass på Mainhattan. Bara inte lika många, men man kan ju bara " doppa" i en i taget.
Håller inte med men smaken är ju olika. Kommer inte besöka Mainhattan mer efter att ha lämnat senaste gången utan något rum.
Citera
2019-11-16, 07:49
  #68
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Håller inte med men smaken är ju olika. Kommer inte besöka Mainhattan mer efter att ha lämnat senaste gången utan något rum.
Vad är de du inte håller med om?
Och om Du inte kommer besöka det stället mera är ju upp till dig.
Citera
2019-12-20, 23:39
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Vad är de du inte håller med om?
Och om Du inte kommer besöka det stället mera är ju upp till dig.
Att det är lika bra klass på Mainhattan. Återvänder inte dit.
Citera
2019-12-21, 08:28
  #70
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Att det är lika bra klass på Mainhattan. Återvänder inte dit.
Nej inte lika bra det är rätt, det är bättre så där är vi överens.
Smaken är olika vettu.
Citera
2019-12-21, 14:28
  #71
Medlem
RalfFarleys avatar
För er som varit där, skulle ni säga att det är bra variation på tjejerna där det gäller längd, vikt, hudfärg, storlek på bröst och rumpor ?

Lite tråkigt att spendera en hel dag på ett sådant ställe och brudarna är snarlika varandra, är min åsikt.
Citera
2020-01-05, 16:13
  #72
Medlem
Någon som varit där senaste veckan? Hur är uppställningen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback