Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-16, 11:02
  #49
Medlem
ormbitens avatar
Var ett kort ärende i södra Rheinland för några veckor sedan och hade verkligen inte tänkt att besöka någon FKK.

Efter avslutat ärende hade jag bara planerat att köra så långt norrut som jag orkar innan jag skulle ta in på något hotell längs vägen, men ju närmare jag kom Frankfurt på vägen norrut så tog reptilhjärnan helt enkelt överhanden och funderingen om lite FKK blev allt starkare, det var ju ganska länge sedan jag fick göra ett FKK besök, och efter tiotalet mils funderande kunde jag liksom inte låta bli att styra ratten mot Sharks.

Vid infarten till Darmstadt kom jag ju på att man numera behöver Umweltplakette (miljödekal) för att få köra in i staden, det står ju skyltar om det, har länge tänkt att jag ska köpa den där lilla dekalen, men eftersom jag typ aldrig svänger in i de tyska stadskärnorna så har det inte blivit av, men bara 100 meter från Hotell Contel så ligger det en T.Ü.V. Station, så jag knallade in där med registreringsbeviset i handen och köpte en liten klisterdekal för 5 euro.

Ganska onödigt att få böta för en sådan struntsak även om risken förmodligen är Extremt liten.

Kom till Sharks klockan 17:15, och i vanlig ordning en fredag kväll så var det mycket folk. Inga tomma parkeringsplatser. Förut kunde man vid behov parkera på andra sidan vägen vid utfarten från Sharks, men den möjligheten är nu borta, hade dock lite flyt i att en bil precis skulle backa ut från en parkeringsruta just exakt när jag var på väg att backa ut från området, så den rutan backade jag in i mitt framför stötfångaren på en annan besökare som också hade planerat att ta den.

Sharks är i behov av fler parkeringsplatser.

Jag knallade in och betalade inträdet på 65 euro i vanlig ordning.

Mycket tjejer på plats (runt 50-60 stycken) och rent utseendemässigt så kan jag nog tänka mig att gå med 70 procent av dom till ett rum. Senare på kvällen var det nog närmare 90-100 tjejer.

Gick en runda i lokalen för att kolla in läget och kunde konstatera att allt är sig likt. En hel del nya rum på nedervåningen in till höger om akvariet.

På min vandringsväg ned från övervåningen lägger en tjej armarna runt mig och säger, Here I am!

Ja gissa vem! LINDA! Lika läcker som förr.

Hi there ”Jag säger mitt smeknamn på henne” Are you stalking me!

Hon skrattar och säger Of course I am.

Linda sitter tydligen i soffan direkt nedanför trappan till ovanvåningen och hade ju så klart sett mig när jag gick upp där.

Vi snackar ett tag där i soffan, och jag måste säga att jag är imponerad av att vissa tjejer kommer ihåg sina kunder trots att det är länge sedan man sågs och att dom förmodligen ser och pratar med hundratals ansikten varje månad.

Jag tackar nej till henne då jag vill gå med någon annan den här gången, och dessutom så är jag riktigt jäkla hungrig och behöver en bit mat för att orka med kvällen, så jag tar en runda till restaurangen och öser på en stor portion av ris och kyckling på min tallrik.

En bra sak var ju att man nu har ställt en vattendispenser med plastmuggar vid ingången till restaurangen så man nu slipper springa till baren för att få något att dricka till maten.

Maten smakar helt som sig bör och efteråt går jag ut en runda på uteplatsen som är mer eller mindre folktom, endast 15 grader i luften och inget badväder, går in igen och tittar runt lite bland tjejerna utan att riktigt kunna bestämma mig för vem jag ska gå med.
Det var så länge sedan jag var på FKK så jag har blivit rädd för att välja fel tjej.

Får flera erbjudanden om trekanter som jag tackar nej till.

Jag går upp till jacuzzin där jag slår mig ned och njuter av det varma bubblande vattnet, framför mig sitter en tjej och en kille och hånglar.

Efter några minuter kommer Linda och frågar om jag inte vill ha hennes sällskap.

Ja va fan! Kanske bättre och ta någon som jag känner till tänker jag... å snygg är hon ju.

Så hon kryper ned i vattnet och vi sitter där en halvtimme och snackar och kelar.

Hon känns dock inte alls så snacksalig som tidigare gånger, känns lite nedstämd.

Har du hittat på något roligt det sista halvåret frågar jag, och får ett NOPE till svar.

Försöker att hålla igång någon typ av konversation men det råder mest någon form av pinsam tystnad under vårt möte.

Efter halva timmen går vi ned till ett rum där jag börjar med att ge hela hennes ljuvliga kropp en 15-20 minuter lång oljemassage.
Hon frågar hur länge jag vill stanna och jag svarar en timma... eller nåt... vi får väl se säger jag...

Efter massagen frågar hon om jag vill göra som tidigare? Vad menar du svarar jag? Det vet du! Svarar hon med ett irriterat uttryck... Ahha tänker jag... och tänker tillbaka på att vi sexade utan kådis ett par gånger... No! We should use the condom! svarar jag.

Hon propsar och säger att det kostar bara en timme extra, men jag tackar nej och förklarar vänligt att både hon och jag borde tänka på att skydda oss.

Då ringer plötsligen hennes telefon. Mamă står det på displayen... Hon sätter fingret framför sin mun och säger till mig Keep Quiet, och så svarar hon... Hmm...

Det blir en livlig diskussion på rumänska där i en dryg minut innan hon irriterat lägger på.

Jag frågar hur det är fatt. Hon förklarar irriterat med en sur min att mamma ringer 10 gånger varje dag och att hon blir så jävla stressad av detta. Jag säger lite stöttande att hon nog bara vill dig väl och att man ska vara rädd om sina föräldrar för en mulen dag så finns dom inte längre där...

What ever... säger hon med sur min och hennes humör resten av sessionen är inte alls på topp.

Jag känner för att avsluta mötet.

Men efter ett tag så hamnar vi i 69:an och hon ger mig en riktigt usel avsugning, 2 av tio i betyg på den, och hon tjatar lite om att hennes kropp är väldigt känslig och att jag måste slicka mjukare och att jag inte får hålla mina händer runt hennes lår som jag gör.

Jag avbryter 69:an och säger att jag gärna vill ha lite normalt sex med henne och den enda position hon vill göra är bakifrån, så vi gör det ett tag då hon frågar om jag vill komma över hennes bröst för 50 euro extra eller i hennes mun, varpå jag säger att jag vill avsluta med vanligt sex den här gången.

Jag bestämmer mig för att avsluta vårt möte och kör på med ett stadigt tag runt hennes vackra midja tills jag kommer. Ligger kvar i sängen några minuter då hon frågar hur länge jag ska stanna, varpå jag svarar att jag inte vet, men att jag kanske åker hit en sväng i morgon också...

Då säger hon att om jag ger henne 100 Euro i dricks så drar hon av den kostnaden om vi träffas i morgon...

Say What! Ja herregud, dom har sina idéer om hur dom ska tjäna pengar dom små liven...

Vi ligger och håller om varandra ett par minuter innan jag frågar om hon vill lämna rummet, varpå hon svarar ja.

LINDA 1 tim och typ 15 minuter. 150 euro.

Jag gillar hennes utseende och hennes vackra kropp, men på frågan om jag kommer att gå med henne igen så är svaret definitivt Nej. Det kommer inte att hända.

Tog en lång dusch och gick sedan för att slappa i en soffa, satt och tittade på folket och njöt av föreställningen i några timmar, det är ju lite det som är det underbara med FKK, varvade med ett par dopp i jacuzzin och ett besök i bastun följt av en sval dusch för att hålla mig pigg och vaken.

Efter någon timma stötte jag ihop med en tjej som dansade fram längs golvet, ingen fotomodell direkt men kanske en 8:a på snygghetsskalan.

Hon kallade sig för Nora eller Nori, minnet sviker, hon sa sig vara från Makedonien, sa sig vara 23 år, men jag skulle nog gissat på 27-28.

Efter lite snack bestämde vi oss för att göra följe och gå upp till jacuzzin och slappa lite.

Där i blev vi kvar i en halvtimma, trevlig tjej som inte alls kändes stressad.

Hon berättade bland annat att hon bara hade jobbat i två veckor på Sharks men hade varit på en annan klubb tidigare, men hon berättade inte vilken.

Gick sedan ned till ett rum där hon bjöd på en bra session.

Jäkligt bra blowjob får jag säga, den saken kunde hon. Fick anstränga mig för att inte bli färdig i förväg.

Slickade henne sedan under en längre tid, 15-20 minuter, fick också lov att använda mina fingrar i henne, vilket långt ifrån alla tjejer tillåter. Det märktes på slutet att hon var på gång... men jag lyckades tyvärr aldrig med uppdrag till att få henne att komma.

Bad till slut att få avsluta bakifrån stående på golvet.

Det var aldrig något upsell från henne, inte ens en förfrågan om CIM eller något annat. Tänk om alla tjejer kunde vara så.

NORA ? 1,5 tim 150 euro.

Vill jag träffa henne igen? Ja varför inte...

Klockan var sedan 00:30 och jag bestämde för att lämna stället och försöka hitta ett hotellrum.

Körde dom fem milen upp till Friedrichsdorf och hotell Mercure, lite på chans... men det fanns ju så klart lediga rum.

Funderade på lördagsmorgonen om jag skulle göra ett nytt dagsbesök på FKK, men hittade aldrig motivationen så det blev hemresa istället.

Jag inväntar istället den första riktiga sommarvärmen då temperaturen passerar 30 grader... då får det nog bli ett par dagar på Artemis.
Citera
2018-04-29, 01:05
  #50
Medlem
Har enbart varit på Sharks under detta året och har ingen anledning att prova någon annan klubb. Jag har mina stammisar som ger mig den service jag vill ha. När jag provar någon ny så blir det nästan alltid bra. Beror väl lite på att man är känd bland de flesta tjejer eller så väljer jag med en hel del tur.
På Sharks har jag inte hört någon prata kondom på länge. Lagen följs inte här.
Några kända tjejer har slutat efter registreringskraven.
Citera
2018-07-23, 19:51
  #51
Medlem
tack för bra tips och recensioner. Vill testa på Sharks: undrar om det finns mycket silikon-tjejer där nuförtiden? Jag gillar barbie/bimbo typen: plastiga, brunbrända med långa naglar, stora läppar och fasta silikontuttar 700cc-2000cc
Citera
2018-08-11, 09:44
  #52
Medlem
Vad betyder FKK?🙄
Citera
2018-08-11, 11:51
  #53
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing
Vad betyder FKK?🙄


Förkortning av det tyska ordet Freikörperkultur, fritt översatt frikroppskultur.

Från början tror jag det härstammar från naturist/nudist rörelser i tyskland.

Men i det här forat mer menat som club/bordellaktigt där tjejerna går nakna.
Dock brukar männen ha morgonrock eller handduk på sig (även om dom får å nakna).
Citera
2018-08-11, 13:43
  #54
Medlem
Tack för svar och förklaring 👍🏻
Citera
2019-03-23, 13:53
  #55
Medlem
Inga stora förändringar på Sharks under mina senaste besök. Bra service och bara BBBJ. Nu tar jag bara 1h-sessioner så det är min referenspunkt. Några topptjejer från World och Finca som flyttat till Sharks. Några av topptjejerna på Sharks de senaste åren verkar ha tagit lång paus över vintern. Får se om de kommer tillbaka.
Citera
2019-03-25, 23:04
  #56
Medlem
Sharks ligger på bekvämt bussavstånd från Frankfurts flygplats. Tog bussen en dag under en mellanlandning och vidare med Taxi från stationen i Darmstadt. Kom dit mitt på dagen en tisdag och lu var inte så imponerande. Dock droppade det in några kvinnor under tiden. Flera småtjejer kom fram och ville dra in mig för en timmes session. Men jag tackade nej och sa att jag bara ville göra 30 min. Fick syn på en mörkhårig skönhet som satt vid baren. Gick fram och tog en öl. Då satte en smal mörkhårig kvinna med egyptiskt påbrå igång. "You are a sexy man" klämde hon ur sig Då jag inser att min ålder, 60+, med smal kroppsbyggnad, knappast gör mig till en "sexy man" log jag bara och gick vidare till den första tjejen jag spanat in. Stora fina lite lätt hängande bröst och ett snygg ansikte inramat av långt svart hår. Hon satt lugnt och bara väntade in gubbarna. Det blev en fin timma med henne och ett antal olika positioner. Bland de bästa jag träffat på i FKK världen. Hon jobbade bara vardagar berättade hon. Helgerna var för många unga killar som mest var stökiga. Synd att jag inte kommer ihåg namnet. Hon är värd ett besök.
Citera
2019-03-28, 09:04
  #57
Avstängd
thaimans avatar
Sitter på hotellet och försöker summera gårdagen
Shark: kom dit vid 16tiden ca 25 tjejer på plats, snygga och unga, åtminståne i det ljuset
Satte mig vid baren och tog en öl, tjejerna gick sina rundor och sökte ögonkontakt, efter ca 15 minuter kryper en jättefin svarthårig tjej upp i knät på mig och börjar det vanliga tugget
Men hon ackompanjerade med ett stadigt tag om staken som inte var sen att resa på sig
Hon var ju naken helt så va fan? Man är ju bara människa
Vi bestämde 30 minuter i jacuzzi och en timma i fam flintarummet
Detta var bara tior rakt av, ingen hets inget tjat om mera pengar och toppservice
Efter andhämtning så blev det samma med en blondin långbent och vacker, och ännu en med samma koncept
Dyrt skönt och har sovit som en stock
I kväll väntar mainhattan som jag nog trivs bättre på även om shark är flådigare och större
Efter kl 19 var dör nog mellan 60-90 brudar och kanske 40 gubbs
Återkommer med ny rapport
Citera
2019-03-28, 15:54
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Sitter på hotellet och försöker summera gårdagen
Shark: kom dit vid 16tiden ca 25 tjejer på plats, snygga och unga, åtminståne i det ljuset
Satte mig vid baren och tog en öl, tjejerna gick sina rundor och sökte ögonkontakt, efter ca 15 minuter kryper en jättefin svarthårig tjej upp i knät på mig och börjar det vanliga tugget
Men hon ackompanjerade med ett stadigt tag om staken som inte var sen att resa på sig
Hon var ju naken helt så va fan? Man är ju bara människa
...
Återkommer med ny rapport

Härligt, gör det!
Åker till Frankfurt söndag - onsdag på jobb och funderar på vart jag ska gå på kvällarna.
Något år sedan senast, men tidigare besök har givit Mainhattan som favvo, med Shark som nr 2. Kul att höra din åsikt.
Har du namn på trevliga tjejer är det också av intresse.
Citera
2019-03-28, 20:54
  #59
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villhaung
Härligt, gör det!
Åker till Frankfurt söndag - onsdag på jobb och funderar på vart jag ska gå på kvällarna.
Något år sedan senast, men tidigare besök har givit Mainhattan som favvo, med Shark som nr 2. Kul att höra din åsikt.
Har du namn på trevliga tjejer är det också av intresse.
Hemma på hotellet bu för att äta en god middag
I eftermiddag och fram till kl 2000 så var mainhattan rena paradiset
Kom dit vid 1630 och var helt ensam med minst 30 brudar, den ena finare än den andra , så det där med att shark skulle ha snyggare tjejer är ren bullshit
Det blev två riktiga 10 poängare varav den ena i 2,5 timmar
Var i himlen med denna jag lovar
Fan att man måste hem i morgon men det blir nog en retur ganska snart
Make till avsugningar får man leta länge efter, jag trodde lakarnrt skulle åka on i röven ett tag
Så besök mainhattan , inget ni kommer ångra
Dom har ju dessutom fri öl hur mycket som helst
Citera
2019-03-29, 23:50
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villhaung
Härligt, gör det!
Åker till Frankfurt söndag - onsdag på jobb och funderar på vart jag ska gå på kvällarna.
Något år sedan senast, men tidigare besök har givit Mainhattan som favvo, med Shark som nr 2. Kul att höra din åsikt.
Har du namn på trevliga tjejer är det också av intresse.
Trevliga tjejer på Sharks om du vill ha några namn att försöka komma ihåg:
Elena, Denisa, Ester, Patricia, Naya, Mandy, Lara
Inte så insatt på Mainhattan men Alice och Jenny gillar jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback