Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-11, 11:46
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFlashenstein
Polisen borde med anledning av dessa iakttagelser göra två saker:

1) Åka till Brännebrona flyktingförläggning och dels kolla efter den misstänkta bilen, och dels fråga personalen om iakttagelser kring nämnda fordon.

2) Söka av området kring Holmestads kyrkogård.

Tipsa polisen om det?
2015-06-11, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie6789
Håller med dig!
Hon kommer ej att bli upphittad i området. Gm vill få polisen och alla sökanden att tro att hon är död för att sedan ha henne som slav eller liknande. Hon är tyvärr i åldern då hon ser ut som en vuxen kvinna men har ett sinne som ett barn. (Antar det då de flesta ungdomar brukar vara barnsliga)
Gm ville ha just detta och således har han/dem kidnappat henne.

Den där gärningsmannen kollar garanterat på mycket bizzar porr.. Våldtäkter, utnyttjande osv. Så Begr ut IP adresser från de största porrsajterna

Hur ska man sålla bland hundratusentals ip-adresser?
2015-06-11, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFlashenstein
Finns det inte en flyktingförläggning i Brännebrona, Götene, alldeles i närheten av Holmestads Kyrka där ett vittne hade sett en bil med yngre herrar helt uppspelta vid 20-tiden i söndags?

Kan någon bekräfta att information om dessa herrars uppenbarligen avvikande förehavanden lämnats till Polisen?

Och inte blir det mindre intressant när nu andra fynd gjorts vid en annan kyrka heller. De kan ha stannat vid den första kyrkan och funderat på att göra sig av med sin dyrbara last, men ångrat sig och på något vis ha fipplat bort flickans klockarmband eller vad det nu var som hittats, och sedan åkt till en annan kyrka istället som de kände låg mer avsides.

Polisen borde med anledning av dessa iakttagelser göra två saker:

1) Åka till Brännebrona flyktingförläggning och dels kolla efter den misstänkta bilen, och dels fråga personalen om iakttagelser kring nämnda fordon.

2) Söka av området kring Holmestads kyrkogård.

Upprinnelsen skulle kunna ha varit något så trivialt som att de här motorburna ungdomarna var ute och söndagsåkte, när de i ögonvrån får se hur en ung kvinna slänger med håret för att ta på sig hjälmen innan hon skall grensla sin moped. Den visuella uppenbarelsen får föraren att tvärnita bilen, och han backar tillbaka varpå killarna kan konstatera att tjejen är ensam och att platsen ligger öde. Tjejen blir rädd och backar bort från mopeden, vilket bidrar till att utlösa predatorbeteendet hos killarna som hetsas av varandra i gruppen. Saker och ting går överstyr och de slänger in henne i bilen och åker därifrån. Innan de kommit någon längre sträcka inser de att de måste göra sig av med alla komprometterande bevis och börjar med tjejens tillhörigheter. Att de var många i bilen är dessutom en högst plausibel förklaring till hur gärningsmännen kunnat sprida ut tillhörigheterna så snabbt och effektivt över ett större område.

Kontakta polisen då om du tror att detta är möjligt.
2015-06-11, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stromboliz
Angående fynd i närhet av kyrka. Sista livstecknet från JV var två länkar till musikvideos:
https://www.youtube.com/watch?v=a3ir9HC9vYg&feature=player_detailpage
A-Ha The sun always shines... som utspelar sig i en kyrka.
https://www.youtube.com/watch?v=yYjjdTaOYmw&feature=player_detailpage
Koan - Proteus. Proteus=havsväsen som kan byta skepnad.
Har vi att göra med en ny zodiac?

Kan vara så om allt hänger ihop och det är JV som är GM.

Nån som orkar lägga ner tid på att försöka lösa dom här gåtorna ned primtalen? koppla ihop det med yt videons sekundrar och nummer 13.
Medlem
eshkoshkas avatar
Vet att JV kopplats till Youtube-klippet genom att han har gillat klippet. Hur ser man vem som gillat?
Medlem
Handeldvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Du behöver inte kopiera, det räcker med skärmdumpar. Tar inte många sekunder.

Du skrev själv tidigare: Alla sidor är låsta men jag ser vad som skrivs. Hennes vänner har vänt från oro till "lägg av nu för fan". Antingen skärmdumpar på det som du ser, vilket är enkelt fixat, eller så får du svårt att göra dig trodd.
Jo tack, det inser jag. Kan tyvärr inte dumpa.
Ni får helt enkelt ta det som spekulationer isf, som allt annat i tråden.

Men faktum är att det är som jag säger, hon får sina vänner emot sig i större utsträckning. Den ökande uppfattningen är att hon håller sig undan.

Hur ni värderar det kan jag tyvärr inte påverka. Är faktiskt ledsen för att jag inte kan dumpa.
2015-06-11, 11:50
Medlem
Hm, det här kvittot man har hittat.. undra om det är från cafét eller något man hittat i skogen
2015-06-11, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CBTAMED
Hm, det här kvittot man har hittat.. undra om det är från cafét eller något man hittat i skogen

Det ska vara från en livsmedelsbutik i Skövde. Som hittats i ladan
2015-06-11, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Någon snubbe verkar ha hittat lite fler videos som räknar ner med VJWORLD.COM på. Har det framkommit i tråden under natten?

"Just det där klippet med 13, såg någon som hittat massa liknande klipp

www.youtube.com/watch?v=BJBmEmuNTKk

www.youtube.com/watch?v=_XukdLJHXvk

www.youtube.com/watch?v=45u76asR-kI

www.youtube.com/watch?v=MvXOGaEF2iw

finns verkligen massor, enda just med 13klippet var isåfall att det var en viss lisa holm som lagt upp."

Tidigare inlägg från Tomte-morfar
Senast redigerad av Sahores 2015-06-11 kl. 12:13.
Medlem
MrsMotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldvapen

Men faktum är att det är som jag säger, hon får sina vänner emot sig i större utsträckning. Den ökande uppfattningen är att hon håller sig undan.

Hur ni värderar det kan jag tyvärr inte påverka. Är faktiskt ledsen för att jag inte kan dumpa.

Varför kan du inte ta en skärmdump?
Medlem
csbillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldvapen

Käften bara, klart du kan ta en dump men du vill inte eftersom du ljuger.
2015-06-11, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutten86
Ja det är märkligt välgjort i så fall. Jag menar att åka till olika platser och dumpa saker...att gå in i ladan och lägga 1(!!!) handske i spannmålstorken är väl lite overkill? Var Lisa kvar i bilen under tiden? Död eller lämnar man sitt BO oövervakat trots eventuell avsvimning/nerdrogad?

Förstår precis hur du menar, tycker också de låter hur jävla smart som helst av en gm om så är fallet. Just de där med handsken kan faktiskt va lisa som lagt där, nån nämnde igår att hon röker, de blåste mkt den dagen, gå in där för att tända en cigg för att sedan åka sakta hemåt. Men de låter också långsökt. De e många frågetecken om man säger så. Men dom andra sakerna de kan mkt väl en väldigt smart gm kunnat genomföra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in