Citat:
Ursprungligen postat av
ulvan
Du verkar upprörd och tyvärr inte så insatt och tyvärr uppfattade jag ditt inlägg som otrevligt. Gör dig själv en tjänst om du är så intresserad över vad jag spekulerar i så läs samtliga mina inlägg. Jag tror personligen inte på någon trafikolycka

Man kan testa en teori eller diskutera även om man inte tror att den är den mest tänkbara...
Jag har även läst vad åklagaren sagt till media. Om du väljer att tolka hans uppgifter på annat sätt är det upp till dig. Orkar inte förklara alla tänkbara sätt som en människa kan dödas på så vänligen googla för en utömmande information över de sett som LH teoretiskt kan ha dödats på och sen finns det en poäng i att ha ganska högt i tak är inne istället för att lägga locket på.
Gällande eventuella analyssvar så vet vi ej vilka svar som är på analys än. Antar att det mesta kommer att kunna begäras ut gällande utredningen men antar också att det är möjligt att det blir sekretess i vissa delar och gällande bilder plus att en del åker väl i slasken...
Vad menar du att du skall testa en teori på? På mänskorna här?
Jag har följt tråden sedan start. I dag är det samma inlägg som var två dagar efter LH död. Det är bara att samma spekulationer får luft om och om och om igen.
Detta beror enbart på yppandeförbudet. Det är liksom att slänga mat till överhungriga grisar.
Åter igen.....det lilla åklagaren MEDVETET valt att gå ut med såsom att hon bragts om livet innebär att det är fullkomligt absurt att sitta och spekulera om trafikolyckor. Lyssna!!!!!!!!
Om jag är upprörd......ja du har säkert rätt. Tycker bara det är så urlöjligt att sitta med samma jävla inlägg om och om igen med totalt idiotiska påståenden.
Det finns teknisk bevisning om att 35 åringen tagit livet av LH. Det innebär inte att han råkat fingra på hennes mobiltelefon eller att han tagit på handsken som de hittat. Det innebär att sannolikt finns hans hud under hennes naglar eller hans sperma på/i hennes kropp.
Att den Yngre brodern var häktad är enkelt att förstå. Sannolikt visste åklagaren redan då att han inte tagit livet av LH.