Citat:
Ursprungligen postat av
djuphavsdjungeln
Så av alla dessa teorier så tycker du att det mest osannolika du läst är att brottsoffret var kåt och ville ha sex? Då kan jag avslöja en hemlighet som inte har stått i tidningarna men som jag inte behöver backa upp med några källor: Det händer varje dag att män och kvinnor ligger med varandra.
Det ovanliga är mordet eller dråpet. Eftersom kvinnan är död så kan ingen bevisa våldtäkt utan vittnen eller erkännande. Det räcker inte med spermier i kvinnan.
Men för fan bege dig till något snuskforum om du vill runka! Här diskuterar vi ett brott, ett mord på en 17-årig flicka.
Män och kvinnor har sex ja. Men i detta fall handlar det inte om någon vanlig kvinna utan en tonåring som inte ens är myndig. Så du menar alltså att om man inte kan bevisa våldtäkt i detta fall så måste det per automatik varit flickan som tog initiativet? Jo, men visst!
Våldtäkt kan påvisas vid obduktionen om du inte visste det. En kvinna som blir våldtagen kan det nämligen bli skador på. Blev hon våldtagen så var hon knappast våt utan torr som fnöske. Men jag begär inte att du ska begripa detta eftersom du uppenbart inte har någon som helst kunskap om vare sig sex, det kvinnliga könsorganet eller om kvinnor generellt.
Det mest troliga är en våldtäkt som gick fel, det sa även Sven-Erik Alhem när han intervjuades när flickan var försvunnen. Om våldtäkt skett så kan det komma att visa sig vid obduktionen. Ingenting i utredning kommer att påvisa att LH gjort närmanden till dessa gästarbetare. Om dessa skulle påstå det så ljuger de med största sannolikhet.
Hej då nu! Bege dig till, annan för dig, lämpligare tråd!