Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-13, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..anonym..
Fattar inte, var hittades kroppen och var sågs GM för första gången av polis?

"Inom området" dvs , i någon av uthusen eller husen.
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Vad trodde du dom skulle säga? Man för vänta till rättegången.

Exakt. Vissa här verkar inte ha alla flingor i paketet. Polisen kan ju självklart inte gå ut med vad de vet när ingen ens är häktad..
Medlem
Cameltotems avatar
Så om jag har förstått de rätt så har de hittat henne i det vita skjulet nära jobbet?

Hur fan tog de en vecka att hitta henne!?

Jag hade kunna sökt igenom området själv på 12 timmar. Ni är fan värdelösa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Shit. Får känslan av att kroppen fanns i byggnaden hos Gm
Ja det verkar ju så eftersom det var där de greps.
2015-06-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistavagnen
Men vilka fynd hittade dem som ledde till de misstänkta ???!! Varför ska det vara så jävla hemligt för.. Kan någon förklara detta för mig?

Mest troligen hjälm eller kläder, inte så mycket andra fynd som kan vara kvar från henne.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sistavagnen
Men vilka fynd hittade dem som ledde till de misstänkta ???!! Varför ska det vara så jävla hemligt för.. Kan någon förklara detta för mig?

Var nog gm som betedde sig mystiskt när missing People såg dem.
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragolin
Jerzy Einhorn är expertkomentator nu i SVT han är inte säker på att dom som sitter hos polisen är skyldiga...han vet inte att dom som sitter hos polisen är polska gästarbetare. Hur kommer det sig att alla här på FB "vet det"?

Zarnecki, inte Einhorn. Einhorn är dels död och var inte heller kriminolog. Anledningen är att polisen inte gått ut med något om de tre personer som hörs. Det enda som egentligen finns här på Flashback för närvarande är skvaller och rykten. Något som också JZ påpekade.
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
Om dom har tagit fast dom som är skyldiga och det går att bevisa hoppas jag verkligen vi får veta varför och hur.

Det som förvånat mig är ju att dom tog livet av stackars flickan, även om man utsätter någon för brott och annat så är det ju EXTREMT att gå så långt. Inte ens stöldligor och annat från östeuropa har som första taktik att bara mörda andra för att dom råkat se något eller så.

Många gånger har ju förövare ändå möjlighet att komma undan och smita, men att verkligen gå så långt att man mördar någon för en "skitsak" är ju konstigt, måste vara psykiskt störda på ett eller annat sätt, ingen annan förklaring kan passa in på detta fall.

Lite som Anders Behring Breivik, en person som absolut är störd.

Håller med. Det känns extremt "overkill" att mörda en 17-åring. Vem fan gör sånt egentligen?! Nu när jag tänker på det så känns det som en ren maffiametod.
Medlem
Fridfullts avatar
Ny info som kommit under presskonferensen är väl att kroppen påträffades efter att man kopplat in de nu anhållna personerna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Så om jag har förstått de rätt så har de hittat henne i det vita skjulet nära jobbet?

Hur fan tog de en vecka att hitta henne!?

Jag hade kunna sökt igenom området själv på 12 timmar. Ni är fan värdelösa.

Mest troligt hittades hon i närheten av det stenhus där de tre personerna greps, det är ca 3 km från fiket.
2015-06-13, 13:43
Medlem
DennisOlofs avatar
Cameltotem, förmodligen för att man utgick från att hon rövats bort och inte mördats, vilket förmodligen var fallet här. Sedan tänkte dom väl föra bort kroppen och begrava den där ingen skulle hitta den.

Jävla psykfalls människor.
2015-06-13, 13:43
Medlem
Synd att det inte släpps så mycket info, men det riskerar ju att påverka vittnen och utredningen o.s.v.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in