Jag måste säga att jag blir så jävla förbannad, jag skiter i om det är polacker, somalier eller en svensk. En människa som berövar en 17 årig tjej, som är flitig, jobbar, är villig att sätta sig på moped 2 timmar per dag för att ta sig till sommarjobbet, det är fanimej helt jävla sjukt.
Att dom dessutom gjort hennes sista timmar i livet till ett helvete är ännu sjukare, blir så jävla less.. Utsätt dom har kräken, för samma skit som dem utsatt henne för, varje dag.
Guantanamo nästa, dom ska fan inte sitta på ett jävla pensionat och få bättre betalt och boende än våra äldre. Och ja, jag förstår att det låter klyschigt men nu blir det fanimej SD nästa val.
Störda jävlar ska fan lida för sina handlingar.. Helvete vad det här stör mig, white woman syndrom eller inte, jag skiter i vilket, fan alltså, sätt dom ihop med vanliga yrkeskriminella och låt dom smaka på sin egen skit, varenda jävla dag.
16 år är max av vad dom kommer få, det räcker inte, livstid i våra svenska fängelsepensionat räcker inte, sätt dom med en konstant negerdildo i röven, käften, kör gafflar i ögonen, dra tånaglarna med tänger, skålla dom med kokande vatten, var dag.
Fan vad det här stör mig ..