Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 18:19
Medlem
BaraBiffens avatar
Det där äcklet på twitter är iaf tidigare straffad, den saken är klar!
https://instagram.com/p/ysCf-eACrO/?taken-by=johanv*dman

*= A
2015-06-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
LÄNK?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20934096.ab
2015-06-09, 18:20
Medlem
Utomhus123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
Även med tanke på hennes låga ålder...

Jag håller med. Tycker dock man ska ta det med en nypa salt. Det är nog som någon annan sa att tjejen i fråga är väldigt nervös och kanske inte vill verka så känslosam... Men vem vet.

Hon framstår som väldigt oberörd av situationen. Standardbeskrivelser som "en glad och positiv tjej", "aa, alltid trevlig", "ingen som man skulle tro att någon skulle vilja göra något ont [mot]" ger inte mig heller något gott intryck.

Och att hon är 18 år, troligtvis första gången hon får göra en intervju, och den handlar om en kollega som försvunnit från hennes eget jobb, är nervös, chockad, kanskee lite rädd, tänker på vad andra ska tycka om henne, etc, kan man inte ta i beräkning. Det här är ju ett dårhus, det märker man verkligen när man suttit i den här tråden en timme.
2015-06-09, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
nej enligt AB är det i Götene dom hittat skalet. Det här är bara någon som sett något som hen chansar på hej vilt. Totalt poänglöst.

Hörde att det skulle vara 1km söder om arbetsplatsen
2015-06-09, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmilk
Finns några saker jag reagerar på. Dels att hon säger att hon och kollegan åkte lite tidigare för den hon skjutsade skulle med bussen. Dels hur hon förklarar att man inte ser platsen därifrån hon har sin bil parkerad.

Men för det är dom ju inte skyldiga. Säkert bara chockade. Men man granskar ju allt nu.
Tror inte heller de är skyldiga. Tycker dock det är lite störigt att se någon bete sig så iskallt när deras 17-åriga kollega varit försvunnen i två dagar. De flesta hade nog varit lite mer berörda.
2015-06-09, 18:21
Medlem
Ang. mannen på twitter kan jag säga att jag mötte han vid 2tiden för nån månad sedan med min mamma varpå han försökte ragga upp mig och sa att om han inte hade varit uteliggare och istället haft massa pengar hade han lyckats ragga upp mig. allmänt creapy snubbe.
2015-06-09, 18:22
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Tror inte heller de är skyldiga. Tycker dock det är lite störigt att se någon bete sig så iskallt när deras 17-åriga kollega varit försvunnen i två dagar. De flesta hade nog varit lite mer berörda.

Hon kommer nog bli berörd när det väl sjunkit in ska du se.
2015-06-09, 18:23
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..anonym..
Tror inte det i detta fall. Hänger inte några invandrare vid det där cafét.

Ett gäng i bil som åkte runt och letade efter en svennehora att skända, kan dock ha fått syn på henne...
2015-06-09, 18:23
Medlem
Otroligs avatar
Den där twittermannen verkar ju sjukt obehaglig och man skulle inte bli förvånad om det finns någon koppling. Han verkar ju faktiskt stalka någon amerikansk modell öppet på twitter.
2015-06-09, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Jo det är de faktiskt.

Här har herr Vadman varit så snäll att han delar med sig av fullständigt personnummer
samt adress i fall någon vill granska honom närmare.

https://pbs.twimg.com/media/B9BM0oyIQAAY9fc.jpg:large
Polisen lär har full koll på denna person. Tror inte han är GM.
2015-06-09, 18:25
Medlem
VWazzs avatar
Så sjukt MILITÄREN och deras expertkunskaper har kallats in. Hade man använd liknande resurser ifall det var en utländsk flicka?

Minns Yara fallet, lilla flickan som gick runt barfota med blåmärken utan att någon i samhället reagera, hon hade ju t o m berättat för folk i samhället att hon var rädd för att åka hem. Sjukt!
2015-06-09, 18:25
Medlem
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20934096.ab

Jag fick ingen konstig känsla av kollegan. Kanske inte visar att hon är jätteberörd men alla är vi olika.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in