Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 18:16
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nej det är dom inte. För en fjortonårig nazist kanske det stämmer när snacket går hemma i köket men utanför er bonngård stämmer det ej.

Jo det är de faktiskt.

Här har herr Vadman varit så snäll att han delar med sig av fullständigt personnummer
samt adress i fall någon vill granska honom närmare.

https://pbs.twimg.com/media/B9BM0oyIQAAY9fc.jpg:large
2015-06-09, 18:17
Medlem
ThroneWatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Ja, det är det som är själva grunden i att han dykt upp i tråden.

Oj okej, ber om ursäkt för det- inte haft tiden att läsa igenom hela tråden! Tack för informationen.
Medlem
Utomhus123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javeliner
Får samma känsla som du. Kollegan har i sammanhanget misstänksamt uttryck.

Underskatta inte hennes yttre, hon kan mycket väl vara iallafall delaktig i Lisas försvinnande.

Japp och sen kom troligtvis en busslast med svenska tjejer som hon lastades in i likt boskap, som ska säljas i Dubai, men pappan får nys på alltihop och börjar en jakt på förövarna.

Hollywood, here we come.
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av espyon
Har hört talas om en man som ska ha betett sig illa på affärer runt om Skövde, och mannen ska enligt Polisen tidigare vara känd. Vet dock inte om det är denna man, men tidigare i tråden nämndes att denna man skulle gjort liknande saker i Skövde.
Jag såg den mannen du pratar om i våras när jag handlade på Commerce i Skövde. Mannen bar kniv och hade vakter efter sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av javeliner
Får samma känsla som du. Kollegan har i sammanhanget misstänksamt uttryck.

Underskatta inte hennes yttre, hon kan mycket väl vara iallafall delaktig i Lisas försvinnande.

Verkar högt oberörd, samt att hon först pekar "här stod hennes moped" sen nästa gång svarar hon bara "ja men såg inte direkt vart den stod ifrån min bil" ehhhoo?

Nej, hon ger mig kalla kårar. Visserligen ung, rädd & säkert första gången hon blir intervjuad, men hade det varit min kollega som var försvunnen hade man ju reagerat på ett helt annat sätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrZ
Håller med, och med tanke på uppgifterna om att detta va första dagen hon skulle köra hem med mopeden själv, antar jag att hon inte jobbat där speciellt länge.
Även med tanke på hennes låga ålder...

Citat:
Ursprungligen postat av Opi78
Bara jag som reagerar över hur sjukt lustigt kollegan beter sig under intervjun?

Något med den där jävla intervjun är skumt, ger mig rysningar & kalla kårar.

Jag håller med. Tycker dock man ska ta det med en nypa salt. Det är nog som någon annan sa att tjejen i fråga är väldigt nervös och kanske inte vill verka så känslosam... Men vem vet.

Hon framstår som väldigt oberörd av situationen. Standardbeskrivelser som "en glad och positiv tjej", "aa, alltid trevlig", "ingen som man skulle tro att någon skulle vilja göra något ont [mot]" ger inte mig heller något gott intryck.
2015-06-09, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Och är det inte väldigt nära där som dom hittade mobilskalet som kom fram några timmar efter detta inlägg?

Precis vad jag hade i åtanke. Detta inlägg skrevs alltså några timmar innan fyndet.
Medlem
Bluebeast72s avatar
Var ju nån tidigare tråden som sett ngn bil eller ngt i ett grustag vid 16 tiden, kan det va ngt tro?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opi78
Verkar högt oberörd, samt att hon först pekar "här stod hennes moped" sen nästa gång svarar hon bara "ja men såg inte direkt vart den stod ifrån min bil" ehhhoo?

Nej, hon ger mig kalla kårar. Visserligen ung, rädd & säkert första gången hon blir intervjuad, men hade det varit min kollega som var försvunnen hade man ju reagerat på ett helt annat sätt.

LÄNK?
Medlem
JnDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utomhus123
Ja och för allt vi vet så kan hon vara den första människan som lyckats använda sig av magiska krafter och flugit till månen. Sannolikheten att hon skulle vara kidnappad och att ingen hört av sig är osannolik, sista gången jag svarar på sånt här svammel.

Allt jag sagt är bara logiskt tänk, inte vad de flesta som sett på tok för mycket film i denna tråd.

Det är öde mark runt omkring, så polisen skulle hittat henne vid denna tiden om ett brott nu skett på plats.
2015-06-09, 18:19
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Och är det inte väldigt nära där som dom hittade mobilskalet som kom fram några timmar efter detta inlägg? Det var väl 1 km söder?

nej enligt AB är det i Götene dom hittat skalet. Det här är bara någon som sett något som hen chansar på hej vilt. Totalt poänglöst.
2015-06-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av espyon
Jag håller med dig!

Finns några saker jag reagerar på. Dels att hon säger att hon och kollegan åkte lite tidigare för den hon skjutsade skulle med bussen. Dels hur hon förklarar att man inte ser platsen därifrån hon har sin bil parkerad.

Men för det är dom ju inte skyldiga. Säkert bara chockade. Men man granskar ju allt nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in