Citat:
Ursprungligen postat av
katw
Som när och hur och i vilka lägen NB parkerade sin världsberömda bil?
Om det var andra som tjafsade minns jag inte. Men du ältade framförallt om sommaröppettider på Handlar'n i Källby och vägrade inse att du hade fel.
Tagit för lång tid för vad? Att du är övertygad om just det magiska klockslaget 18:40 får stå för dig, men det är inget annat en egoboost som ingen annan är intresserad av. Du var inte på plats och personen du försöker påhyvla både det ena och det andra är inte i livet idag.
Det är inte E4:an det handlar om. Om Lisa gick självmant över vägen är det ju bra underligt att ingen sett detta med tanke på den enligt somliga livliga trafiken just denna kväll. Eller tänkte hon på det tror du?
"Nu ska jag gå och ta livet av mig i en äcklig lada jag aldrig tidigare befunnit mig i, men jag får skynda mig över vägen så ingen bilpasserande ser mig!"
En sak kan vi vara överens om, hoppas jag. I den bästa av världar skulle Lisa varit i livet idag och denna tråd och alternativtråden ej existerat. Eller hade tillvaron varit mindre "spännande" då, kanske?
Men Onanerijus har ju varken en Toyota eller en Isuzu .
En Sharan är inget man uppfattar som en hantverkarbil överhuvudtaget .
Så att "vissa" har sett (vilket h*n måste ha gjort) Onanerijus bil på framsidan är inte sant .
Och framförallt inte tidigast kl 18,40 (tidigare kl 18,45) .
Egoboost , ja säkerligen för "vissa" , knappast för nån annan .
Att alltid ha fel skulle ge de flesta andra depression istället .
Usch , nu kom de där otäcka hinkarna i gamla mjölkrummet tillbaka .
Beroende på att Lisa blev hämtat på fester kl 21 var det va enligt vissa ?
Ett utmärkt skäl att på bevåg uppsöka gamla mjölkrummet .
Vilket gjorde att Onanerijus
BARA kunde kika och pilla lite efter kl 18.40 .
Jag är osäker på om det är hinkarna , grävlingen , godsägaren
eller clerasilmannen som är skyldig enligt nu gällande hypotes .
Hoppas "tankeläsaren" kan reda ut begreppen åt oss .