Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-06-07, 21:15
  #1
Medlem
plastgubbens avatar
När jag läser om kvinnors 20 sekunder långa spasmodiska orgasmer och jämför med min jävla ensekundsorgasm tänker jag; hur jävla jämställt är det på en skala?

Vi kommer aldrig någonsin få uppleva det.

Hur avundsjuka är ni män?
Citera
2015-06-07, 21:22
  #2
Medlem
Det hade onekligen varit kul att få vara kvinna för en dag och få uppleva en sån där härligt mytomspunnen, långvarig, tårframkallande orgasm. Men jag är nog så nöjd med vad jag kan uppleva som man.
Citera
2015-06-07, 21:23
  #3
Avstängd
Jag kompenserar den avundsjukan med att jag inte behöver stå ut med barnafödande och mens. Känns helt okej.
Citera
2015-06-07, 21:24
  #4
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgubben
När jag läser om kvinnors 20 sekunder långa spasmodiska orgasmer och jämför med min jävla ensekundsorgasm tänker jag; hur jävla jämställt är det på en skala?

Vi kommer aldrig någonsin få uppleva det.

Hur avundsjuka är ni män?

Inte alls avundsjuk. Det är inte längden som räknas...
Citera
2015-06-07, 21:28
  #5
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgubben
När jag läser om kvinnors 20 sekunder långa spasmodiska orgasmer och jämför med min jävla ensekundsorgasm tänker jag; hur jävla jämställt är det på en skala?

Vi kommer aldrig någonsin få uppleva det.

Hur avundsjuka är ni män?

Du kan som man få analorgasm genom att bli rövknullad eller få en dildo uppkörd i röven. Det påminner förmodligen någorlunda om kvinnornas orgasm. Frågan är om du vill. Du känns rätt hetero. Och det är inget personligt förslag, utan du får ge dig ut och jaga bögar eller bisexuella eller köpa en lagom stor dildo
Citera
2015-06-07, 21:30
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastgubben
När jag läser om kvinnors 20 sekunder långa spasmodiska orgasmer och jämför med min jävla ensekundsorgasm tänker jag; hur jävla jämställt är det på en skala?

Vi kommer aldrig någonsin få uppleva det.

Hur avundsjuka är ni män?
1/10 får dessa orgasmer
Citera
2015-06-07, 21:32
  #7
Medlem
Mycket avundsjuk tror jag.
Citera
2015-06-07, 22:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastgubben
När jag läser om kvinnors 20 sekunder långa spasmodiska orgasmer och jämför med min jävla ensekundsorgasm tänker jag; hur jävla jämställt är det på en skala?

Vi kommer aldrig någonsin få uppleva det.

Hur avundsjuka är ni män?

Jag får många och långa orgasm, tro mig det är något att vara avundsjuk på med tanke på hur underbart det är
Citera
2015-06-08, 01:07
  #9
Medlem
Det är inte det enda som jag är avundsjuk på, utöver att dom kan få olika och längre orgasmer så dominerar dom även den sexuella marknaden, dom kan med andra ord få ligga när dom vill.
Dom behöver inte heller må dåligt eller oroa sig över storleken på sitt könsorgan och dom behöver inte spendera 5+ år (beroende på genetik) i ett gym för att få en relativt snygg kropp.
Och skulle en kvinna nu ha komplex över något, som tex storleken på bröst eller blygdläppar så kan dom göra något åt detta, dom kan tom träna sin fitta för att få den tightare.
För en man så finns det absolut inget och då spelar kuken en betydligt större roll under samlag.

Med en "medelkuk" som dom flesta kvinnor finner liten och en medioker genetik för muskelhypertrofi så kan jag säga att jag gladligen skulle ha fötts som en kvinna istället.
Det negativa är dock att man skulle ha behövt stå ut med mens och att man inte skulle ha kunnat äta lika mycket utan att bli fet.
__________________
Senast redigerad av Mlkehunt 2015-06-08 kl. 01:11.
Citera
2015-06-08, 01:23
  #10
Medlem
sommarlovs avatar
Inte ett dugg.
Glädjen att få ha bidragit är förstås viktigt!
Citera
2015-06-08, 01:26
  #11
Medlem
Blygfisens avatar
Inte det minsta.

Jag väljer hellre att ha lätt till orgasm än att behöva jobba upp en stämning för att det ska gå för mig.

Sen att jag direkt kan lägga tillbaka lilleman i kalsongerna utan större kladd är ju guld värt, en tjej måste byta trosor altn duscha direkt.

Men visst hade det varit häftigt att uppleva en 20sekunders orgasm nån gång i livet.
Citera
2015-06-08, 01:31
  #12
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgubben
När jag läser om kvinnors 20 sekunder långa spasmodiska orgasmer och jämför med min jävla ensekundsorgasm tänker jag; hur jävla jämställt är det på en skala?

Vi kommer aldrig någonsin få uppleva det.

Hur avundsjuka är ni män?
Är det inte så att grisars orgasmer varar i några minuter? Det är grisarna vi män ska vara avundsjuka på, inte simpla tjejer som får det skönt en bråkdel av vad ett riktigt svin får!
__________________
Senast redigerad av apelsinhimlen 2015-06-08 kl. 01:36.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback