• 2
  • 3
2015-06-08, 15:14
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 357.Magnum
Min attityd har inte med saken att göra, jag använder mig av en aggressivare attityd för att styrka det jag vill ha sagt, för övrigt är jag säkerligen äldre än du själv.

Problemet med ditt lilla inlägg är att snus aldrig har varit för kvinnor, och kommer aldrig att vara.
Det har alltid varit en njutningsprodukt för oss lite enklare MÄN. försök inte intala mig något annat för jag har säkerligen varit med längre än du.

Inte fan ska vi män börja gå i högklackat och börja dricka halloncider?

Hade du varit ens nära på en vuxen man hade du inte hakat Upp dej på vad som är ett manligt attribut och vad som inte är det. Du må vara över 40 som du påstår men frågeställningen avslöjar en osäker pojk längst in. Din mamma brukar säga att klackarna och halloncidern bara förstärker min sexuella dragningskraft. Lite som skägget på Conchita Wurst gör det ganska klart vad som finns under klänningen. Vill du verka manlig föreslår jag att du vänder dej till SLM där de kan det här med att vara manlig. Jag snusar portion utan att känna mej det minsta omanlig, din mor tyckte nämligen att grovkorn skavde om man spottade henne i stjärten med lösprilla i.
Citera
2015-06-08, 15:25
Medlem
357.Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Hade du varit ens nära på en vuxen man hade du inte hakat Upp dej på vad som är ett manligt attribut och vad som inte är det. Du må vara över 40 som du påstår men frågeställningen avslöjar en osäker pojk längst in. Din mamma brukar säga att klackarna och halloncidern bara förstärker min sexuella dragningskraft. Lite som skägget på Conchita Wurst gör det ganska klart vad som finns under klänningen. Vill du verka manlig föreslår jag att du vänder dej till SLM där de kan det här med att vara manlig. Jag snusar portion utan att känna mej det minsta omanlig, din mor tyckte nämligen att grovkorn skavde om man spottade henne i stjärten med lösprilla i.
Osäker pojk? det jag är osäker på är om jag kommer att ha tillgång till mitt snus i framtiden, inget av det du skriver är relevant, tramsinlägg.
Citera
2015-06-08, 18:15
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 357.Magnum
Osäker pojk? det jag är osäker på är om jag kommer att ha tillgång till mitt snus i framtiden, inget av det du skriver är relevant, tramsinlägg.

Försöker bara matcha trådstarten....och jag är säker på att det finns sätt för dej att kompensera för din micropenis även i framtiden. *styrkekram*
Citera
2015-06-08, 19:50
Medlem
Tattarhunters avatar
lätt vill ha rosa ettan lös med jordgubbsmak
Citera
2015-06-08, 23:30
Medlem
Giallos avatar
Felpost
Citera
2015-06-09, 00:10
Medlem
bunjackens avatar
Det var ju en glädjande nyhet har köpt 10 stockar nej det här är ju riktigt löjliga dosor skulle skämmas över att ens ta upp en sådan sen vart det ju alldeles för dyrt i förhållande till vikt väger endast 8,8 gram det enda som är bra var att den fanns i lakritssmak och original samt ej mini dock medium vilket inte heller är bra kommer inte köpa eller ens kolla efter den skulle däremot ta emot om jag fick dem helt gratis av nån sålänge det inte är mint eller lemon

Tackar kronan, kaliber, oden mfl ni är inte fjolliga och ger mer valuta för pengarna

vart snuset är på väg vet jag ej men hoppas vi får behålla snuset som det är dvs att kronan osv alltid kommer ha samma innehåll gällande fuktighet vikt osv
Citera
2015-06-09, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Försöker bara matcha trådstarten....och jag är säker på att det finns sätt för dej att kompensera för din micropenis även i framtiden. *styrkekram*

Tveksamt. Jag stoppade precis in en Ettan lös och min penis blev på ett ögonblick en decimeter längre. Om fjollsnuset vinner mark är vi lössnusande micropenisinnehavare (tautologi?) körda.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in