• 1
  • 2
2015-06-07, 17:36
Medlem
357.Magnums avatar
Surfade precis in på snusbolaget och tydligen har det kommit ett nytt snus, som uppenbarligen riktar sig till bögar och småflickor: http://www.snusbolaget.se/varumarken...hick-snus.html

Samtliga dosor har tramsiga zebra mönster och leopard mönster! De finns i smakerna Lemon, Licorice osv..

Vart är snuset påväg? kommer även swedish match att börja med dessa bögerier? Vad kommer här näst? Ettan med leopardmönster och hallonsmak?

Vad tycker ni om dessa tramsiga snussorter? Jag befarar att snuset som vi känner det snart kommer att vara ett minne blott om det fortsätter såhär. Först gör de snuset torrare, sedan lanseras snus med tramsiga smaker och miniportioner, och nu kommer det dosor med zebramönstring!?
Citera
2015-06-07, 17:38
Bannlyst
Jag bryr mig inte ett endaste dugg utan köper det snus som jag tycker om.
Citera
2015-06-07, 17:43
Medlem
olasvenssons avatar
Jag håller med TS. Snuset är till för oss vikingar, vi män.
Citera
2015-06-07, 17:43
Medlem
357.Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helt0troligt
Klart som fan att man köper det man vill ha, problemet är: i och med att snusproducenterna börjar rikta in sig mot kvinnor och bögar så kommer snuset att bli mjäkigare och mjäkigare, och snuset som vi har idag kommer att ersättas med limedoftande minipåsar!
Citera
2015-06-07, 17:44
Medlem
beardbraids avatar
Eftersom tobakskonsumtion är en lite identitetsskapande grej kanske man vill tilltala olika konsumentgrupper. Tänk om brudarna snusat ettan lös? Vem hade du då kallat bög och fjolla? Alla som snusar bara i överläppen? Sluta använda ord och attityder som avslöjar att du inte får ligga så lovar jag att vi vuxna skall ta dig mer på allvar.
Senast redigerad av beardbraid 2015-06-07 kl. 17:46.
Citera
2015-06-07, 17:49
Medlem
svart-rullstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 357.Magnum
Klart som fan att man köper det man vill ha, problemet är: i och med att snusproducenterna börjar rikta in sig mot kvinnor och bögar så kommer snuset att bli mjäkigare och mjäkigare, och snuset som vi har idag kommer att ersättas med limedoftande minipåsar!

Så bara för att det finns kvinnoinriktad sprit så blir övriga spriten svagare också?
Citera
2015-06-07, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 357.Magnum

Jag är övertygad om att det inte kommer hända!
Du verkar vara lågbegåvad.
Citera
2015-06-07, 17:50
Medlem
357.Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Eftersom tobakskonsumtion är en lite identitetsskapande grej kanske man vill tilltala olika konsumentgrupper. Tänk om brudarna snusat ettan lös? Vem hade du då kallat bög och fjolla? Alla snusar bara i överläppen? Sluta använda ord och attityder som avslöjar att du inte får ligga så lovar jag att vi vuxna skall ta dig mer på allvar.
Min attityd har inte med saken att göra, jag använder mig av en aggressivare attityd för att styrka det jag vill ha sagt, för övrigt är jag säkerligen äldre än du själv.

Problemet med ditt lilla inlägg är att snus aldrig har varit för kvinnor, och kommer aldrig att vara.
Det har alltid varit en njutningsprodukt för oss lite enklare MÄN. försök inte intala mig något annat för jag har säkerligen varit med längre än du.

Inte fan ska vi män börja gå i högklackat och börja dricka halloncider?
Citera
2015-06-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helt0troligt

Samma här. De får väl för fan marknadsföra sig hur de vill! Funkar det inte så funkar det inte. Catch fick ju många rökande kvinnor att skippa ciggen framför snuset.
Citera
2015-06-07, 17:54
Medlem
357.Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svart-rullstol
Så bara för att det finns kvinnoinriktad sprit så blir övriga spriten svagare också?
Där kastade du sten i glashus din drummel. Många av swedish match lössnusprodukter har fått en minskad fuktighetshalt sedan snus blivit mer accepterat hos fjollor och kvinnor. Mjäkiga personer klarar helt enkelt inte av när snuset rinner. Detta har fått mig att byta från mitt favoritsnus, försök inte intala mig saker du inte har en aning om.
Citera
2015-06-07, 17:56
Medlem
Blygfisens avatar
Bryr mig inte det minsta.

Man kan väl alltid hoppas att detta leder till något positivt såsom att kvinnor runtom i världen börjar snusa istället för att stinka ciggaretter
Citera
2015-06-07, 17:59
Medlem
Knotknets avatar
Jag tycker det ska vara förbjudet att sälja något annat än lössnus. Och absolut förbjudet att fjollsmaksätta snuset.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in