Citat:
Ursprungligen postat av
kalleballekulan
vad e det för pucko som tar ut 85papp i lön? eller kör du svart? kebabtekniker?
Det finns en hel del inom SUV som är gångbart, har du varit runt och kikat på lexus, jeep och cadillac då?
Tar man ut så mycket pengar är man inget pucko. Var inte så jävla avundsjuk nu, säg grattis till honom istället! Självklart ska man åka fin bil om man har råd med det!
OnT: XC90 är fin osv, men en helt ny modell där allt är uppdaterad. Själv skulle jag inte våga slå till på en sådan riktigt än, hellre vänta något år. Satsa på en Tysk bil om du ska ha något i den prisklassen. BMW, Porsche eller varför inte Mercedes. Jag har hört talas om att Porsche Cayenne har haft problem med sina äldre motorer, men det bör vara åtgärdat idag.
Varför vill du ha en SUV? Om du vill ha stor plats och komfort finns det bara en bil att välja. En Mercedes S-klass, riktigt mycket plats i baksätet, stort lastutrymme trots att det är en sedan. Man sitter givetvis som en kung, och den har all den senaste tekniken. Du bör hitta en lätt begagnad för din budget.
Range Rover skulle jag hållit mig borta ifrån, hårda säten, komfort som inte kan jämföras med tyskarna och de är inte precis kända för kvalité. Men det är jag det!