Citat:
Ursprungligen postat av
Alvinsko
Tack så mycket för ditt svar. Jag kan tänka mig en s klass längre fram tiden. Men du har rätt komforten på de bilarna är 5*.
Jag gillar Suv det är väl mest därför jag vill ha en tycker de är snygga och bekväma plus att jag gillar att sitta högt. Mycket pga min rygg.
Man ska akta sig för helt nya modeller om xc90 är kommer säkert vara en bra bil om 2-3 år men där tycker jag faktiskt xc60 är jävligt snygg på utsidan. Blir nog något tyskt
Som du säger, det är bara att testköra alla bilar som verkar intressanta och välja med hjärtar. Ska man välja tysk bil handlar det ofta om en smak sak, vilket skiljer sig från person till person.
Tänk på att inte lite på allt andra säger på internet, många har inte ens suttit i bilarna de pratar gott om. Lite inte på mig heller för den delen
Nya XC90 ska tydligen konkurrera med tyskarna, men jag blev minst sagt besviken. Upplevde en plastig känsla på volymreglaget och andra knappar, bl.a. på ratten. Någon sådan skitsak kan avgöra mig bilköp faktiskt.. Kvalitétskänsla ska finnas om man pungar ut 500k+ för en bil