2005-10-12, 23:24
Medlem
speedracers avatar
jag brukar normalt inte dra enbart en lina tjack på en hel dag, men en gång gjorde jag det och jag var igång från eftermiddagen till kvällen. var hyfsat bra tjack... så personligen tycker jag att tjack håller längre.
Citera
2005-10-13, 01:40
Medlem
Porrpojkes avatar
Amfetamin alla ggr...ger mig ett behagligare rus o en skön buzz...E känns jobbigt o ofta för hallicinogent o för ansträngande för hjärta o övriga kroppen...tjack är mysigare
Citera
2005-10-13, 01:44
Medlem
Subb[a]s avatar
Utan att ha testat någon av dom så hade jag valt E lätt... verkar vara en mäktigare upplevelse helt enkelt, och när jag tar någon drog vill jag inte få överskottsenergi och bli rastlös...
Citera
2005-10-13, 01:46
Medlem
Amfetamin, absofuckinglutely!
Citera
2005-10-13, 01:50
Medlem
nojas avatar
aldrig mer tjack säger jag iaf.. Fi fan.. Rastlös, ångest, inte kunna sova, inte kunna äta, ont i tänder osv osv. E däremot var det bästa och skönaste jag testat i drog form. Man mådde lite små kasst dagen efter men det klarar man.
Citera
2005-10-13, 09:56
Medlem
MYRSLOKENs avatar
För mig är Amfetamin en vardagsdrog, och E en party drog... Jag gillar E-ruset bättre, men jag gillar det att man kan fylla på som man kan med Tjacket!
Citera
2005-10-13, 10:11
Medlem
Robbadobbs avatar
Ruset på XTC knäcker det mesta men jag tar inte längre denna drog pga att man bokstavligen kokar hjärnan och är stekt i en vecka efteråt. Amfetamin tar jag bara om jag har druckit några groggar för mycket och behöver styra upp mej själv.
Jag har varit riktigt torsk på XTC back in the days, jag kunde trippa 2-3 gånger i veckan och jag höll på så i några månader. Nu har jag inte käkat det på över ett år. Jag har blivit erbjuden oräkneliga gånger men alltid tackat nej.
Att jag inte äter beror nog också på att jag egentligen inte är bisexuell
Man har bättre koll på amfetamin, men jag tycker det är en slemmig drog det med...
Citera
2005-10-13, 10:14
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gigaaz
Vad skulle ni välja?
jag tippar på att de flesta skulle ha valt e, men varför är det så många som tar Amfetamin om E är bättre? Det är ju väl dyrare?
Kan det bero på att man måste vänta lite mellan varje intag på e eller hur är det?
Tjack är stabilare och mer pålitligt... Det går att punda varje dag om man så vill, men att E:a dagligen går helt enkelt inte... Knapparna förlorar sin effekt helt enkelt...

Men visst, de flesta tycker att ett enskilt MDMA-rus är skönare än ett tjackrus, åtminstone om man snortar/bombar och inte skjuter...
Citera
2005-10-13, 10:46
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Tjack är stabilare och mer pålitligt... Det går att punda varje dag om man så vill, men att E:a dagligen går helt enkelt inte... Knapparna förlorar sin effekt helt enkelt...

Men visst, de flesta tycker att ett enskilt MDMA-rus är skönare än ett tjackrus, åtminstone om man snortar/bombar och inte skjuter...

Det är ju som enda lång konstant orgasm under hela ruset. 2-3 trippar pr vecka är max om man vill få ut något av det, men det funkar inte altför länge heller det med. Det bästa är att ta den drogen typ max 4-5 gånger pr år för att få absolut bäst effekt av trippen. Väntar man ett år och tar drogen är det som första gången igen!
Citera
2005-10-13, 12:27
Medlem
de ju olika.. var man e å man ska göra.
men ruset på E e ju skönare än på tjack iaf.. fast vid många tillfällen så skulle ja valt tjack, speciellt eftersom ja inte vill ta E mer än 2-3 ggr per år.
Citera
2005-10-13, 14:15
Medlem
NiclasNaturas avatar
Tjack är jävligt najs när man ska göra saker: gå på klubb, bygga lego eller typ spela tv spel. Kontentan: Man kan ha det för att koncentrera sig jävligt mycket. (Jag skjuter eller snortar aldrig någonting, jag bombar) Jag skulle aldrig palla spela tv-spel på e, därför är det svårt att jämföra eftersom jag tar dom vid helt olika tillfällen. Nu har jag iofs inte käkat E på ett bra tag men det är iaf så det är för mig.
Citera
2005-10-13, 18:20
Bannlyst
men hur är det med vad som är mest skadligt?
Det är väl mdma/mda ?
Men det beror väl också på hur mycket man rör sig.
Men om vi nu säger att man softar på mdma/mda och tjack vad skulle vara mest skadligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in